quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Gisteren ook die film gezien? Was op een Vlaamse zender.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:27 schreef brienen het volgende:
Heb de voor stukjes gezien.
Als hij met de camera gaat vissen kijkt hij heel niet blij.......volgens mij gaat hij normaal wat anders doen :p
Waarom is er niet zoiets voor vrouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef Stali het volgende:
Weer het zoveelste programma: "Hoe zet ik mijn man voor nationale televisie zo groot mogelijk voor lul?"
Die man gaat natuurlijk niet voor niets vissen..
Omdat mannen nog liever een hengel het water in donderen om een verkeerde keuze te ontvluchten dan dat ze dit soort programma's kijken, denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom is er niet zoiets voor vrouwen?
Help mijn vrouw is.... -insert iets kuts=
En wat is je doelgroep dan precies?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef amaranta het volgende:
help mijn vrouw is een lelijke dikke kut trol
(maar remake progr bestaan al)
help mijn trol kan niet koken
help mijn trol kan niet poetsen
help mijn trol kan niet pijpen
Iedereen die SBS 6 kijktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef Stali het volgende:
[..]
En wat is je doelgroep dan precies?
Zelfs ik ga dan nog liever een hengeltje uitgooien.
het is bij die andere familiequote:
Ik zat er ook van te kijken. Zelfs zijn spullen hoefden niet weg, enkel de uren aanpassing, en daar was die vent ook behoorlijk over de rooie over.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
Zo hè ... die Jacob en Mariska.
Die gozer vist minstens 30 uur per week naast zijn 40 urige werkweek terwijl er thuis een leuke zwangere vrouw samen met een dochter thuis zit. Het enige wat zij wil is dat hij wat minder vist en wat meer thuis samen leuke dingen doen. Heeft hij dan niet door dat hij alles verklooit. Zo zonde opzich is hij niet eens dat fout.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:57 schreef bobjuh het volgende:
Lijkt wel een fries die visdude
echt een plaat van zijn kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |