gaat om die gewone PC denk ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
Leugens! Schoonpa heeft een MacBook! Die gaan niet stuk!
Ja en daarbij hebben ze elkaar op internet ontmoet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar die vader heeft ook een zooi pc's staan, beetje de pot verwijt de ketel.
Nou volgens mij vind hij het zelf ook niet normaal, maar ziet ie het als een prima oplossing om wat rust te krijgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Die man vindt het heel normaal wat hij doet.
Dat laatste kan ik me wel iets bij voorstellen, ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren als ze al zijn pc's wegsmijten (zou je mij niet moeten flikken trouwens).quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou volgens mij vind hij het zelf ook niet normaal, maar ziet ie het als een prima oplossing om wat rust te krijgen.
Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vol op in beeld. Die gaan een leuke schooltijd tegemoet. En dat dankzij paps en mamsie
even kijken wie er in KAA postenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |