Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, vol op in beeld. Die gaan een leuke schooltijd tegemoet. En dat dankzij paps en mamsie
even kijken wie er in KAA postenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aber sie wohnen in Deutschland! Sie weissen es nicht!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef cora4034 het volgende:
Sommig mannen voelen zich hier nogal aangesproken. De man is heeft een verslaving.
Meteen beginnen over de omvang van vrouw vind ik dan weer zo slap.
algehele desinteresse?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef roos85 het volgende:
denk dat die man eens naar een psych moet, volgens mij is er wel een bepaalde diagnose op te plakken
zo te zien zijn ze op vakantiequote:
Nee, want dat heeft ie mobiel internet of een WiFi locatie uitgezocht. Als dat niet zo is, dan is het nep, want dan ben je minder verslaafd dan ik en ik communiceer hier nog thuis. (met gebaren weliswaar)quote:
Kassa! We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef n0ir het volgende:
Wat zou die vrouw kiezen als ze moest kiezen tussen een echtscheiding of een man met een computerprobleem.
Deze situatie gaat natuurlijk veel verder dan een 'hobby', die man voelt zich niet goed binnen zijn gezin en gaat als alternatief de virtuele wereld verkennen.
Ik kan niet kijken, geen hyves account, maar ik zie wel een baby op de voorpagina, zouden ze nou nog een kind erbij hebben?quote:
Ja terecht, want hij werkt mee en vervolgens zegt zij dat hij zich anders voordoet. Dan was het voor mij ook klaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Wartahl het volgende:
Nu geeft hij zijn vrouw nog de schuld ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |