abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:25:16 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58526330
Kan iemand mij uitleggen wat de reden is, dat mannen eigenlijk altijd afgeschilderd worden als incompetente imbecielen in de diverse media?
Neem reclame; de man is altijd de kluns, de underdog, de nerd, de vervelo.
De vrouw is altijd de creatieve, met organisatorisch talent gezegende superwoman.

Je kunt ook geen televisie programma meer zien zonder dat de man nog even fijntjes op zijn tekortkomingen wordt gewezen.
Men neme:

- Mijn man kan niet dansen
- Mijn man kan niet klussen
- Mijn man kan niet afvallen
- Mijn man kan niet neuken

Gek word ik ervan.
Wanneer een vrouw het lijdend voorwerp is, dan zijn er concepten omheen gebouwd als 'Als de vrouw van huis is..'
Waarmee weer even duidelijk wordt dat je als gezin hartstikke kansloos bent als je lobbige, kortharige troeteldoos een paar dagen weg is.

Waarom?
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:28:46 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_58526397

Daarom
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:30:46 #3
37248 BertV
Klei indiaan
pi_58526432
De media slaat duidelijk weer door.
Het valt jou nu ook op, en je bent niet de enige die het ziet.

Het zal wel weer veranderen als het in het algemeen gezien wordt als fout.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_58526484
omdat alleen vrouwen naar dat soort programma's kijken. mannen kijken naar tieten en auto's op tv...
pi_58526499
Laten ze zulk soorten programma's ook maar is voor vrouwen maken, net of die wijven alles kunnen.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:35:07 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_58526514
Omdat mannen zo zijn?
pi_58526525
Omdat wij mannen blijkbaar nooit goed genoeg zijn voor de vrouwen die we neuken, athans zo denken de feministische programmamakers en reclamedames.

Goede vraag wel, ik heb geen idee waarom...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:36:02 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58526531
@ N.icka
Dat is niet waar. De mannen in mijn omgeving zijn een stuk competenter dan ik.
Dat kan iets over mij zeggen natuurlijk, of over mijn omgeving. Maar een feit is het wel.
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:47:06 #9
185261 Scaurus
Memento mori
pi_58526748
Probleem is dat mannen en vrouwen teveel in conflict met elkaar komen. Beter is het als de domeinen gescheiden zijn. De man begeeft zich dan in de publieke ruimte voor werk en politiek, terwijl de vrouw in de huiselijke sfeer het huishouden draaiende houdt, voor de kinderen zorgt en contact onderhoudt met andere gezinnen in de omgeving.

Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  Boks-Chick woensdag 7 mei 2008 @ 09:50:47 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58526824
ik vind het ook zwaar overdreven wat ze tegenwoordig neerzetten. Af en toe is het wel lief, een 'kwetsbare' man, maar ze zijn erg doorgeslagen. Er zijn heus dingen die ik beter kan dan sommige mannen om mij heen, maar andere dingen kunnen zij weer beter. De balans is volledig weg.

Geef mij maar een man die mij komt redden als ik het zelf ff niet weet. Al is het maar het bijvullen van mijn olietankje wat ik stiekem wel weet Wij vrouwen willen echt niet altijd stoer zijn hoor
lolwut
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:37:25 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58528919
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:47 schreef Scaurus het volgende:
Probleem is dat mannen en vrouwen teveel in conflict met elkaar komen. Beter is het als de domeinen gescheiden zijn. De man begeeft zich dan in de publieke ruimte voor werk en politiek, terwijl de vrouw in de huiselijke sfeer het huishouden draaiende houdt, voor de kinderen zorgt en contact onderhoudt met andere gezinnen in de omgeving.

[ afbeelding ]
Eens, maar dat is niet het topic.
Ik wil gewoon weten waarom we de man in de media voor lulletje uitmaken. Wie zit daar op te wachten?
Dat moet iemand zijn, want anders zouden reclame makers en programmamakers er niet zo veelvuldig op inhaken.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:51:59 #12
3767 Herald
Come get some
pi_58529267
Omdat vrouwen anders weer gaan janken hoe ze in de media worden afgebeeld? "oh nee, in bladen staan alleen dunne vrouwen, op TV komen alleen domme vrouwen en ik ben slim en gezet. Wat doen de media mij aan *sniksnik*, ik herken me niet *boehoehoe*, mijn man wil nu ook een slanke incompetente vrouw *sniffle*"

Nu kunnen ze zich tenminste nog op de borst kloppen "ha ik ben dan wel niet maatje 36, maar met mijn vernieuwde inlegkruisje kan ik beter multi-tasken dan mannen!".
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Boks-Chick woensdag 7 mei 2008 @ 11:52:56 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58529297
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Herald het volgende:
Omdat vrouwen anders weer gaan janken hoe ze in de media worden afgebeeld? "oh nee, in bladen staan alleen dunne vrouwen, op TV komen alleen domme vrouwen en ik ben slim en gezet. Wat doen de media mij aan *sniksnik*, ik herken me niet *boehoehoe*, mijn man wil nu ook een slanke incompetente vrouw *sniffle*"

Nu kunnen ze zich tenminste nog op de borst kloppen "ha ik ben dan wel niet maatje 36, maar met mijn vernieuwde inlegkruisje kan ik beter multi-tasken dan mannen!".
lolwut
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:56:48 #14
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58529397
Omdat de middenklasse blanke man de enige groep is die je belachelijk kan maken zonder dat je beticht wordt van discriminatie.

Vrouwen, homo's, allochtonen, religieuzen - je kunt over niemand wat zeggen.
Behalve over die blanke kerel die de post bezorgt,
want als die na een dag hard werken thuis komt staat er een cameraploeg om 'm in opdracht van z'n oprah-kijkende vrouw te vertellen dat ie een loser is.
zzz
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:58:18 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58529436
Herald heeft weer een punt.
Denninger ook, een hele goede zelfs. Ik heb dat niet eens zo bekeken. Het is idd de enige groep die je ongestraft kunt afzeiken.
pi_58529930
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Omdat de middenklasse blanke man de enige groep is die je belachelijk kan maken zonder dat je beticht wordt van discriminatie.

want als die na een dag hard werken thuis komt staat er een cameraploeg om 'm in opdracht van z'n oprah-kijkende vrouw te vertellen dat ie een loser is.
[X] Gechikt
[ ] Ongeschikt
pi_58530149
quote:

hear hear!

Maar hebben die mannen dan ook geen ruggegraat om nee te zeggen tegen de medewerking van zulke programma's? Ik bedoel: Je moet dan toch nagenoeg karakterloos zijn om hier aan mee te doen als man zijnde?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:35:03 #18
31101 _Led_
pi_58530270
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

hear hear!

Maar hebben die mannen dan ook geen ruggegraat om nee te zeggen tegen de medewerking van zulke programma's? Ik bedoel: Je moet dan toch nagenoeg karakterloos zijn om hier aan mee te doen als man zijnde?
Jawel, er is 1 kerel geweest die toen "Help, mijn man is klusser" langskwam z'n vrouw de tyfus heeft gescholden en zijn koffers heeft gepakt, zodat zij in die bouwval huilend alleen achterbleef met de kinderen.
Wat zul je je dan trots voelen als presentator
zzz
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:36:48 #19
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_58530306
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Jawel, er is 1 kerel geweest die toen "Help, mijn man is klusser" langskwam z'n vrouw de tyfus heeft gescholden en zijn koffers heeft gepakt, zodat zij in die bouwval huilend alleen achterbleef met de kinderen.
Wat zul je je dan trots voelen als presentator
pwned. Zeker niet uitgezonden? Is het nog ergens terug te zien?
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:38:03 #20
31101 _Led_
pi_58530336
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

pwned. Zeker niet uitgezonden? Is het nog ergens terug te zien?
Wel uitgezonden, ik was al aan het zoeken maar ik kan geen filmpje vinden..
zzz
pi_58530533
Ten behoeve van de emancipatie. De vrouw kan óók klussen, de vrouw kan óók autorijden, etc. etc. leuk en aardig, van die dingen die mannen over het algemeen meer doen.

Veel vrouwen voelen zich aangesproken wanneer de berichten zo worden gebracht dat er een wij (vrouwen) - zij (mannen) beeld wordt geschetst. Meestal zijn die vrouwen van die gefrustreerde lelijkerds overigens.

Gewoon een manier om een bepaald publiek te bereiken. Maar je hebt inderdaad ook gewoon pussywhipped mannen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:25:00 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58532660
quote:
[...]
Dit dus.
The End Times are wild
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:35:00 #23
31101 _Led_
pi_58532848
De middenklasse blanke man is de nieuwe neger !
Voor elke andere groep is wel een belangengroep of wet aangenomen.

Blanke middenklasse mannen, verenigt u !
Laat u niet langer onderdrukken zeg ik u !

zzz
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:41:33 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58532999
Was de middenklasse man maar de Nieuwe Neger. Dan kon er op termijn nog geneukt worden!
The End Times are wild
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:48:52 #25
130803 Gripper
Get a grip
pi_58533202
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

hear hear!

Kennelijk hebben veel mannen dat niet meer nee. We (ik niet hoor) zijn van die suffe metro kerels geworden die zich elke dag lekker glad scheren (ik niet hoor ) omdat het vrouwtje anders rode schuurplekken op haar kin krijgt (die van mij wel hoor ) , en de meerderheid van de blanke onderdrukte mannen vindt dat wel best zo te zien...

Sowieso moet je natuurlijk aan geen enkel programma bij de commercielen meedoen, maar vertel dat al dat SBS6 kijkende tokkievolk maar eens. Die zijn al dolblij dat ze hun 15 minutes of fame en een gratis verbouwd huis krijgen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')