Eens, maar dat is niet het topic.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:47 schreef Scaurus het volgende:
Probleem is dat mannen en vrouwen teveel in conflict met elkaar komen. Beter is het als de domeinen gescheiden zijn. De man begeeft zich dan in de publieke ruimte voor werk en politiek, terwijl de vrouw in de huiselijke sfeer het huishouden draaiende houdt, voor de kinderen zorgt en contact onderhoudt met andere gezinnen in de omgeving.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Herald het volgende:
Omdat vrouwen anders weer gaan janken hoe ze in de media worden afgebeeld? "oh nee, in bladen staan alleen dunne vrouwen, op TV komen alleen domme vrouwen en ik ben slim en gezet. Wat doen de media mij aan *sniksnik*, ik herken me niet *boehoehoe*, mijn man wil nu ook een slanke incompetente vrouw *sniffle*"
Nu kunnen ze zich tenminste nog op de borst kloppen "ha ik ben dan wel niet maatje 36, maar met mijn vernieuwde inlegkruisje kan ik beter multi-tasken dan mannen!".
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Omdat de middenklasse blanke man de enige groep is die je belachelijk kan maken zonder dat je beticht wordt van discriminatie.
Vrouwen, homo's, allochtonen, religieuzen - je kunt over niemand wat zeggen.
Behalve over die blanke kerel die de post bezorgt,
want als die na een dag hard werken thuis komt staat er een cameraploeg om 'm in opdracht van z'n oprah-kijkende vrouw te vertellen dat ie een loser is.
hear hear!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
Omdat de middenklasse blanke man de enige groep is die je belachelijk kan maken zonder dat je beticht wordt van discriminatie.
Vrouwen, homo's, allochtonen, religieuzen - je kunt over niemand wat zeggen.
Behalve over die blanke kerel die de post bezorgt,
want als die na een dag hard werken thuis komt staat er een cameraploeg om 'm in opdracht van z'n oprah-kijkende vrouw te vertellen dat ie een loser is.
Jawel, er is 1 kerel geweest die toen "Help, mijn man is klusser" langskwam z'n vrouw de tyfus heeft gescholden en zijn koffers heeft gepakt, zodat zij in die bouwval huilend alleen achterbleef met de kinderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
hear hear!
Maar hebben die mannen dan ook geen ruggegraat om nee te zeggen tegen de medewerking van zulke programma's? Ik bedoel: Je moet dan toch nagenoeg karakterloos zijn om hier aan mee te doen als man zijnde?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jawel, er is 1 kerel geweest die toen "Help, mijn man is klusser" langskwam z'n vrouw de tyfus heeft gescholden en zijn koffers heeft gepakt, zodat zij in die bouwval huilend alleen achterbleef met de kinderen.
Wat zul je je dan trots voelen als presentator
Wel uitgezonden, ik was al aan het zoeken maar ik kan geen filmpje vinden..quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]pwned. Zeker niet uitgezonden? Is het nog ergens terug te zien?
Dit dus.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:56 schreef L.Denninger het volgende:
[...]
Kennelijk hebben veel mannen dat niet meer nee. We (ik niet hoor) zijn van die suffe metro kerels geworden die zich elke dag lekker glad scheren (ik niet hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
hear hear!
Maar hebben die mannen dan ook geen ruggegraat om nee te zeggen tegen de medewerking van zulke programma's? Ik bedoel: Je moet dan toch nagenoeg karakterloos zijn om hier aan mee te doen als man zijnde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |