quote:en zijn mannen kunnen maar niet stoppen met het schrijven van nieuwe muziek. Daarom is de verschijning van het nieuwe album van
uitgesteld tot 2009.
Volgensliggen inmiddels vijftig tot zestig nummers klaar en werkt de band aan meer materiaal. "Waarom nu stoppen als we nog meer diamanten naar boven kunnen halen?"
"De fans zitten niet te wachten op een volgend-album, tenzij het onze beste plaat ooit is. Het moet onze meest innovatieve, meest uitdagende cd worden."
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef ranja het volgende:
ik had gehoord dat ze dreigden met 2 albums tegelijk te komen
Naam van de zaal reken ik ook goedquote:Wanneer ik een band boek, wil ik kunnen uitleggen waarom ik die band haal.
In het geval van Kane zou ik met mijn bek vol tanden staan
Ik wel..quote:Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]dreigden nog wel
![]()
Maja, het kan mij niet veel schelen, ik ben geen U2 fan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef peaceman het volgende:
Vera?
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Peaceman +1
Peter Weening is zijn naam.
Die uitspraak is ook uit de tijd dat er nog wel leuke bandjes in Vera kwamen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:21 schreef horned_reaper het volgende:Wauw, dat was wel het laatste dat ik verwacht had.... ik voel me vereerd
quote:
Dat antwoord had ik verwacht, maar is niet juist.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:34 schreef Burnett het volgende:
the darts
Only them...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:02 schreef ranja het volgende:
Flying Pickets?
quote:There she stood in the street
Smiling from her head to her feet
ik ga toch voor het orgineel, van Stewart is het bij mijn weten nooit een single geweest (wist niet eens dat hij het ook gecovered had) en lyrics van een album track zou ik nooit vragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:49 schreef Burnett het volgende:
the free - allright now
Leuke site gevonden: http://www.amiright.com/album-covers/quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:34 schreef ranja het volgende:
Sonic Youth - Goo
wat van wie?quote:Up in Memphis the music's like a heatwave. White lightening, bound to drive you wild.
Mama's baby's in the heart of every school girl "Love me tender" leaves 'em cryin' in the aisle
*check --->quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Black velvet - Alanah Myles
madmaster +1quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Black velvet - Alanah Myles
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:05 schreef Homdeck het volgende:
Moeten het 8 verschillende nummers zijn?
Schiet maar afquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:52 schreef WeezerButler het volgende:
Wacht ik tot het punt is toegekend (ben nog half uur online) of schiet ik de vraag gelijk af...
In de 2 doorgestreepte songs komt niet de exacte titel van een andere song voor, wel een soort van verwijzing.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:24 schreef WeezerButler het volgende:
Jackie Wilson said - Van Morrisson - Reet petit - Jackie wilson
Take me home tonight - Eddie Money Be my baby - the Ronettes (Ronnie Spector)
John Lennon- How do you sleep Paul McCartney - Another Day
Sweet soul music - Arthur Conley Mustang Sally - Wilson Pickett e.v.a.
Tribute - the Pasadenas Tutti Frutti - Little Richard e.v.a.
Alex Chilton - the Replacements I'm in love with a girl - Big Star
Nightshift - the Commodores - What's going on - Marvin Gaye
Ode to a black man - Phil Lynott the secret life of plants - Stevie Wonder
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:35 schreef WeezerButler het volgende:
Horned_reaper +1..ondanks de spelfouten
Big country drummer Mark Brzezicki speelde in de clip mee, en vervolgens enkele tracks op LOVE
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij hebt telkens niet echt veel in te brengen he ?
uit de MuziekTrivia ranglijst aller tijden:quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij hebt telkens niet echt veel in te brengen he ?
quote:1 bukgeit 2442
2 ranja 2083
3 Berkery 1556
4 belsen 1458
5 newbiedoobiedoo 1443
6 DaisyDuke 1355
7 bartrid 1139
8 GLO 1079
9 iggy_in_the_house 1022
10 Sack_Blabbath 925
11 Mark 919
12 peaceman 898
13 Z 692
14 TheSilentEnigma 667
88 horned_reaper 20
joh.... Ik maakte alleen maar een reactie op zijn laatste paar reacties...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
uit de MuziekTrivia ranglijst aller tijden:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
uit de MuziekTrivia ranglijst aller tijden:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
joh.... Ik maakte alleen maar een reactie op zijn laatste paar reacties...
Als ik me niet vergiste waren de drie laatste reacties die ik van hem zag alleen maar zo'n zwaaiende smiley.
hmm.... 80's waar progrock hoogtij vierde, zo'n naam toedienen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef knars het volgende:
Jaren 80 progrock wat geen Marillion of IQ is, suckt doorgaans behoorlijk of is de naam progrock onwaardig. Het zou zo een plaat kunenn zijn die ik wel eens bij de Plaatboef aan z'n lot heb overgelaten, maar ik kan hem echt niet plaatsen.
De band waarover ik mijn vraag het gesteld is niet progrock zoals de jaren 70 dat beaamde, het is progrock in een totaal nieuw jasje, een manier van rockmuziek neerzetten dat op zich zeer gewaagd was en totaal vernieuwend, ik heb later ook nooit meer een album als deze terug gehoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef knars het volgende:
progrock associeer ik meer met de jaren '70
Natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:46 schreef Burnett het volgende:
fine young cannibals - she drives me crazy
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:18 schreef Berkery het volgende:
She drives me crazy van de Fine Young Cannibals
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:00 schreef Berkery het volgende:
Of was het nou slave to the rythim van Grace jones
Berkery +1quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:00 schreef Berkery het volgende:
Of was het nou slave to the rhythm van Grace jones
De eerste van Dick Maasquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
Golden Earring - Twilight Zone
*kuch*quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:53 schreef ranja het volgende:
De bekendste regels uit dat nummer zij natuurlijk 'when a bullit hits the bomb'
Twilight zone komt volgens mij uit begin jaren '80, Hendrix was toen aardig dood.quote:
Ware het niet dat de vraag luidt: "Welke band gooit die regels tussen een van hun nummers door op een officiele live cd?"quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:53 schreef horned_reaper het volgende:
S.E.S heeft Twilight Zone ooit min of meer gecovered als ik me niet vergis.
Het is dat ik hier ergens een klein singeltje heb liggen van ze waar dat nummer op staat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:59 schreef ranja het volgende:
als doc online zou zijn zou die het zonder hnts meteen weten
quote:Eat a Renault 4;
Wear salami in your ears;
Casserole your Gran;
Disembowel yourself with spears
quote:, stick a deck-chair up your nose
Buy a Jumbo-Jet, and then bury all your clothes
Paint your left knee green, then extract your wisdom teeth
Form a string quartet, and pretend your name is Keith
berkery +1quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Berkery het volgende:
Queens of the stone age?
Tikkie terugquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef ranja het volgende:
spitting image - the chicken song
Comic reliefquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:36 schreef ranja het volgende:
Bananarama & Lananeeneenoonoo en Cliff Richard & the Young Ones en Mel Smith & Kim Wilde zijn samenwerkingen voor welk project?
quote:From the ice-age to the dole-age
There is but one concern
I have just discovered
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef cafca het volgende:
Some girls are bigger than others, Smiths
Bloot is andersquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef cafca het volgende:
Speciaal voor de dames, een blote meneer, wie?
[ afbeelding ]
quote:
Met een bak afhaal chineesquote:Op zondag 7 september 2008 09:57 schreef bukgeit het volgende:
De Tros vertoonde deze week een vermakelijke Frans Bauer-special. We zien Frans een onerwacht bezoek brengen aan Marianne Weber, die op Curaçao woont. Op welke wijze verrast Frans zijn beste vriendin?
Weet niet...quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
Gezien Al Green tijdens een junglesafari door mij herkend is....
nieuwe vraag.
Overeenkomst tussen nummers
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Er staat nog een vraag open...quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
nieuwe vraag.
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Bedoel je vanwege het soort vraag?quote:Op zondag 7 september 2008 12:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel 1 die niet gesteld had moeten worden..
Ach ja, dat gebeurt al jaren als degene die het punt haalt niet (gelijk) een vraag stelt. Lijkt me onzinnig om daar nu een punt van te maken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope, omdat 't bukgeit's beurt niet was
Ja joh, laten we er even een punt van maken...quote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jamaar, 7 minuten..
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 7 september 2008 12:59 schreef Gambolputty het volgende:
Lijkt me dat Bukgeit niet gezien heeft dat hij tegelijk met WeezerButler het juiste antwoord postte en ervangaande dat het goed was een nieuwe vraag stelde.
Ach ja natuurlijk heeft hij de post gezien.... ik wachtte beleefd op de toekenning van het punt voor ik de nieuwe vraag afvuurde. No big deal verder.quote:
Het barst ook van de hints...quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
spannender is wie 1 van de 2 vragen weet of goed gokt.
Maar is dit dan niet door willekeur van een server of is WeezerButler echt een nanoseconde eerder geweestquote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
dat is niet zo spanned, de post van WB staat als eerste
spannender is wie 1 van de 2 vragen weet of goed gokt.
Lijkt mij gewoon een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar is dit dan niet door willekeur van een server of is WeezerButler echt een nanoseconde eerder geweest![]()
En als het bij 'geen' hints blijft dan vrees ik dat beide vragen geparkeerd worden
Wie zijn verantwoordelijk voor deze vrede stichtende tekst?quote:En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadijee, holadijoo
En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadi, holadijee
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van je mening, ben zeer benieuwd waar jij Hydra dan van kent...
Horned_Reaper +1
Trek je soep van dat kind of...quote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef knars het volgende:
Ik ben een beetje uit het poppy blackmetalgebeuren hoor, maar blauwe make up...
Ben even knars jr. badderen en naar bed brengen, als een van de openstaande vragen zo nog niet geraden is knal ik er wel een nieuwe in
Een feestweek in de Oosterpoort? Waar dan precies en wanneer? Ik heb jaren in de wijk gewoond.quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)
Niet met kleren aan, maar inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster heeft eens gezien dat Marianne + vriendin in de tuin een zwembad hebben...
Sprong 'ie met kleren aan in haar zwembad?
En dat was de verrassingquote:Op zondag 7 september 2008 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niet met kleren aan, maar inderdaad
MadMaster +1
quote:"" is a song written by
and
for the group
and recorded for their album
(1984), with
singing lead vocals. The first single released from that album, it reached #16 on the U.S. Billboard Hot 100 chart.
This song is also remembered for its video. It showschasing a hard-to-get beautiful lady and features car-chases, stunts (
supposedly performed most of his stunts himself), and a surprise ending. It was directed by Gilbert Bettman Jr. and soon gained cult-status among music-video lovers.
Volgens mijn bron: 4 weken in NL Top 40, hoogste positie nr. 27, in 1984 dus....quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef ranja het volgende:
#16 in de US, is het in Nederland ook een hit geweest?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:41 schreef Gambolputty het volgende:
Chicago - Stay The Night?
Sweet Child O'Mine - Guns N' Rosesquote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
Peter Cetera op de motorkap
Heb overleg om 11 uur kan wel fff duren dus wacht niet op mij:
welk nummer:
She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Fvijfert van de eerste ordequote:Op maandag 8 september 2008 10:52 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Sweet Child O'Mine - Guns N' Roses
ben btw even een uurtje ertussen uitquote:Taking on water
sailing a restless sea from a memory
a fantasy.
The wind carries into white water
Far from the islands
Don't you know you're
Never going to get![]()
Here we go again ..... jullie hebben er al een dag over na mogen denken.quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
nieuwe vraag.
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Prachtnummer.quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef WeezerButler het volgende:
Never going to get ....
To France - Mike Oldfield met Maggie Reilly
Allebei gecoverd door dezelfde artiest (vraag me dan niet wie)quote:Op maandag 8 september 2008 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Fe en Fr, jouw welbekend van de tv natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 12:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
even off topic: wie van de Boys neem je mee naar De Nationale? (Fr, Fe of R)
Zeker in de goeie richting gedacht, maar ik wil wel weten wat de eindbestemming is...quote:Op maandag 8 september 2008 12:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Allebei gecoverd door dezelfde artiest (vraag me dan niet wie)
dat is toch die clip waarin hij steeds opduikt bij die dame, in een kastje, op een zeepblokje in bad etc.quote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef WeezerButler het volgende:
Ik moest aan You might think van the Cars denken. Ook 1984 (dacht ik ???) en redelijk bizar. Moet die clip ook weer eens gaan bekijken. Ric Ocasek ruled.]
Yep, Ziet er toch best achterhaald uit (net geyoutuupd), nummer klinkt dito achterhaald.quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is toch die clip waarin hij steeds opduikt bij die dame, in een kastje, op een zeepblokje in bad etc.
Een hint zou kunnen helpen....quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zeker in de goeie richting gedacht, maar ik wil wel weten wat de eindbestemming is...
Gelukkig kenden we elkaar voor die tijd al uit het Amsterdamse circuit...quote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
Fe en Fr, jouw welbekend van de tv natuurlijk.
schaap001 +1quote:Op maandag 8 september 2008 16:07 schreef schaap001 het volgende:
Allebei onlangs gecovered/bewerkt door Tricky? (die heeft een nieuw album, meen ik)
hahaha. Jullie vechten het samen net als vorige edities toch weer uit!!! ConXeurs in de zelfde bezetting als vorig jaar ? De imaginary boys houden zich nauwelijks nog met popquizen bezig op hun eigen kwis na dan.quote:Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
Gelukkig kenden we elkaar voor die tijd al uit het Amsterdamse circuit...![]()
Maarre..., da's mooi dat ze weer meedoen. We zullen er een zware kluif aan hebben.
(kunnen newbiedoobiedoo's en mijn team mooi in de outsidersrol...)
Vooralsnog spelen de conXeurs in dezelfde opstelling en ik heb nog geen onregelmatigheden van de Stop Making Senseo's gehoord. Wel benieuwd of Swie T. er weer is... (altijd goed voor het podium)quote:Op maandag 8 september 2008 18:42 schreef WeezerButler het volgende:
hahaha. Jullie vechten het samen net als vorige edities toch weer uit!!! ConXeurs in de zelfde bezetting als vorig jaar ? De imaginary boys houden zich nauwelijks nog met popquizen bezig op hun eigen kwis na dan.
Als baby Senseo gewoon lekker zijn 9 maanden uitzit, is dat ook niet zo.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Burnett het volgende:
[..]
ik heb nog geen onregelmatigheden van de Stop Making Senseo's gehoord.
quote:is zondagavond tijdens een optreden op het V Festival in Toronto aangevallen door een 'fan'. De
-gitarist zat middenin een nummer toen de man plotseling opdook op het podium en
een harde duw gaf.
Dat is te zien in een filmpje dat op YouTube circuleert.
Beveiligingsmedewerkers wisten de man snel te overmeesteren, waarna zangermet gebalde vuisten naar de dader ging en probeerde hem enkele klappen te geven.
Enkele minuten later keerde de band terug op het podium om de show af te maken., die een blog bijhoudt tijdens de tournee van
door Noord-Amerika, heeft nog niet gereageerd op het incident.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:12 schreef ranja het volgende:
hm net te laat de 3voor12 nieuwsbrief gelezen
Prefab Sprout - Appetitequote:Op dinsdag 9 september 2008 07:38 schreef Gambolputty het volgende:
Vanochtend gehoord, wie kent 'm nog?
Uit welk nummer dus?
Hunger howls, hungers red,
Hungers stays till it's fed
Then it some h-h-how fades,
Then it somehow leaves your sight
Depending on it's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |