Alsnog dank!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:56 schreef ranja het volgende:
toch Journey
maar daar ken ik geen albums van...
taco? puttin' on the ritzquote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zien we hier als postzegel?
Die verwacht je hier natuurlijk ook...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef Burnett het volgende:
dacht heel even dat het Adne Söndral was...![]()
cafca +1 sorry knars...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:21 schreef cafca het volgende:
7 en 8 omdraaien, knars, dan klopt het volgens mij
ook niet. geen standaard blues manquote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef Burnett het volgende:
dan zal het wel muddy waters zijn...
quote:Folk singerwrote and recorded "Dazed and Confused" for his debut solo album "The Above Ground Sound" of
, released in June 1967. Like the other tracks on the album, the song does not include any drums. It was recorded entirely with the trio of
on guitar, keyboard and vocals, Ted Irwin on guitar and Lee Underwood on bass.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:38 schreef bukgeit het volgende:
Arlo Guthrie?
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:20 schreef Mark het volgende:
Oh, wacht nu snap ik het zinnetje: Less than Jake => Jake Holmes, dus?
hmm... bij die ondertitel van cafca moet ik altijd denken aan wat-dan-ook met Jon Spencer. Maar het is geen album van The Blues Explosion (geloof ikquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Mark het volgende:
Gezien je ondertitel zou je ze moeten kennen
de band zul je ook wel kennen
Eric Clapton als ik me niet vergisquote:Op donderdag 4 september 2008 17:47 schreef Pietmans het volgende:
Wie speelt de lead guitar in het nummer: While my guitar gently weeps van, uiteraard, The Beatles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |