quote:Op maandag 8 september 2008 10:41 schreef Gambolputty het volgende:
Chicago - Stay The Night?
Sweet Child O'Mine - Guns N' Rosesquote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef Gambolputty het volgende:
Peter Cetera op de motorkap
Heb overleg om 11 uur kan wel fff duren dus wacht niet op mij:
welk nummer:
She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Fvijfert van de eerste ordequote:Op maandag 8 september 2008 10:52 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Sweet Child O'Mine - Guns N' Roses
ben btw even een uurtje ertussen uitquote:Taking on water
sailing a restless sea from a memory
a fantasy.
The wind carries into white water
Far from the islands
Don't you know you're
Never going to get![]()
Here we go again ..... jullie hebben er al een dag over na mogen denken.quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
Gezien Al Green tijdens een junglesafari door mij herkend is....
nieuwe vraag.
Overeenkomst tussen nummers
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Prachtnummer.quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef WeezerButler het volgende:
Never going to get ....
To France - Mike Oldfield met Maggie Reilly
Allebei gecoverd door dezelfde artiest (vraag me dan niet wie)quote:Op maandag 8 september 2008 11:40 schreef WeezerButler het volgende:
Overeenkomst tussen nummers
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Fe en Fr, jouw welbekend van de tv natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 12:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
even off topic: wie van de Boys neem je mee naar De Nationale? (Fr, Fe of R)
Zeker in de goeie richting gedacht, maar ik wil wel weten wat de eindbestemming is...quote:Op maandag 8 september 2008 12:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Allebei gecoverd door dezelfde artiest (vraag me dan niet wie)
dat is toch die clip waarin hij steeds opduikt bij die dame, in een kastje, op een zeepblokje in bad etc.quote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef WeezerButler het volgende:
Ik moest aan You might think van the Cars denken. Ook 1984 (dacht ik ???) en redelijk bizar. Moet die clip ook weer eens gaan bekijken. Ric Ocasek ruled.]
Yep, Ziet er toch best achterhaald uit (net geyoutuupd), nummer klinkt dito achterhaald.quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is toch die clip waarin hij steeds opduikt bij die dame, in een kastje, op een zeepblokje in bad etc.
Een hint zou kunnen helpen....quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zeker in de goeie richting gedacht, maar ik wil wel weten wat de eindbestemming is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |