Ach ja, dat gebeurt al jaren als degene die het punt haalt niet (gelijk) een vraag stelt. Lijkt me onzinnig om daar nu een punt van te maken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope, omdat 't bukgeit's beurt niet was
Ja joh, laten we er even een punt van maken...quote:Op zondag 7 september 2008 12:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jamaar, 7 minuten..
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 7 september 2008 12:59 schreef Gambolputty het volgende:
Lijkt me dat Bukgeit niet gezien heeft dat hij tegelijk met WeezerButler het juiste antwoord postte en ervangaande dat het goed was een nieuwe vraag stelde.
Ach ja natuurlijk heeft hij de post gezien.... ik wachtte beleefd op de toekenning van het punt voor ik de nieuwe vraag afvuurde. No big deal verder.quote:
Het barst ook van de hints...quote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
spannender is wie 1 van de 2 vragen weet of goed gokt.
Maar is dit dan niet door willekeur van een server of is WeezerButler echt een nanoseconde eerder geweestquote:Op zondag 7 september 2008 14:20 schreef ranja het volgende:
dat is niet zo spanned, de post van WB staat als eerste
spannender is wie 1 van de 2 vragen weet of goed gokt.
Lijkt mij gewoon een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar is dit dan niet door willekeur van een server of is WeezerButler echt een nanoseconde eerder geweest![]()
En als het bij 'geen' hints blijft dan vrees ik dat beide vragen geparkeerd worden
Wie zijn verantwoordelijk voor deze vrede stichtende tekst?quote:En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadijee, holadijoo
En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadi, holadijee
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van je mening, ben zeer benieuwd waar jij Hydra dan van kent...
Horned_Reaper +1
Trek je soep van dat kind of...quote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef knars het volgende:
Ik ben een beetje uit het poppy blackmetalgebeuren hoor, maar blauwe make up...
Ben even knars jr. badderen en naar bed brengen, als een van de openstaande vragen zo nog niet geraden is knal ik er wel een nieuwe in
Een feestweek in de Oosterpoort? Waar dan precies en wanneer? Ik heb jaren in de wijk gewoond.quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)
Niet met kleren aan, maar inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster heeft eens gezien dat Marianne + vriendin in de tuin een zwembad hebben...
Sprong 'ie met kleren aan in haar zwembad?
En dat was de verrassingquote:Op zondag 7 september 2008 23:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niet met kleren aan, maar inderdaad
MadMaster +1
quote:"" is a song written by
and
for the group
and recorded for their album
(1984), with
singing lead vocals. The first single released from that album, it reached #16 on the U.S. Billboard Hot 100 chart.
This song is also remembered for its video. It showschasing a hard-to-get beautiful lady and features car-chases, stunts (
supposedly performed most of his stunts himself), and a surprise ending. It was directed by Gilbert Bettman Jr. and soon gained cult-status among music-video lovers.
Volgens mijn bron: 4 weken in NL Top 40, hoogste positie nr. 27, in 1984 dus....quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef ranja het volgende:
#16 in de US, is het in Nederland ook een hit geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |