Twilight zone komt volgens mij uit begin jaren '80, Hendrix was toen aardig dood.quote:
Ware het niet dat de vraag luidt: "Welke band gooit die regels tussen een van hun nummers door op een officiele live cd?"quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:53 schreef horned_reaper het volgende:
S.E.S heeft Twilight Zone ooit min of meer gecovered als ik me niet vergis.
Het is dat ik hier ergens een klein singeltje heb liggen van ze waar dat nummer op staat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:59 schreef ranja het volgende:
als doc online zou zijn zou die het zonder hnts meteen weten
quote:Eat a Renault 4;
Wear salami in your ears;
Casserole your Gran;
Disembowel yourself with spears
quote:, stick a deck-chair up your nose
Buy a Jumbo-Jet, and then bury all your clothes
Paint your left knee green, then extract your wisdom teeth
Form a string quartet, and pretend your name is Keith
berkery +1quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:08 schreef Berkery het volgende:
Queens of the stone age?
Tikkie terugquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:41 schreef ranja het volgende:
spitting image - the chicken song
Comic reliefquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:36 schreef ranja het volgende:
Bananarama & Lananeeneenoonoo en Cliff Richard & the Young Ones en Mel Smith & Kim Wilde zijn samenwerkingen voor welk project?
quote:From the ice-age to the dole-age
There is but one concern
I have just discovered
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:17 schreef cafca het volgende:
Some girls are bigger than others, Smiths
Bloot is andersquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:45 schreef cafca het volgende:
Speciaal voor de dames, een blote meneer, wie?
[ afbeelding ]
quote:
Met een bak afhaal chineesquote:Op zondag 7 september 2008 09:57 schreef bukgeit het volgende:
De Tros vertoonde deze week een vermakelijke Frans Bauer-special. We zien Frans een onerwacht bezoek brengen aan Marianne Weber, die op Curaçao woont. Op welke wijze verrast Frans zijn beste vriendin?
Weet niet...quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
Gezien Al Green tijdens een junglesafari door mij herkend is....
nieuwe vraag.
Overeenkomst tussen nummers
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Er staat nog een vraag open...quote:Op zondag 7 september 2008 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
Gezien Al Green tijdens een junglesafari door mij herkend is....
nieuwe vraag.
Overeenkomst tussen nummers
XTC - Dear God
Kylie minogue - Slow
Bedoel je vanwege het soort vraag?quote:Op zondag 7 september 2008 12:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel 1 die niet gesteld had moeten worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |