joh.... Ik maakte alleen maar een reactie op zijn laatste paar reacties...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
uit de MuziekTrivia ranglijst aller tijden:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:42 schreef Burnett het volgende:
[..]
uit de MuziekTrivia ranglijst aller tijden:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
joh.... Ik maakte alleen maar een reactie op zijn laatste paar reacties...
Als ik me niet vergiste waren de drie laatste reacties die ik van hem zag alleen maar zo'n zwaaiende smiley.
hmm.... 80's waar progrock hoogtij vierde, zo'n naam toedienen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:16 schreef knars het volgende:
Jaren 80 progrock wat geen Marillion of IQ is, suckt doorgaans behoorlijk of is de naam progrock onwaardig. Het zou zo een plaat kunenn zijn die ik wel eens bij de Plaatboef aan z'n lot heb overgelaten, maar ik kan hem echt niet plaatsen.
De band waarover ik mijn vraag het gesteld is niet progrock zoals de jaren 70 dat beaamde, het is progrock in een totaal nieuw jasje, een manier van rockmuziek neerzetten dat op zich zeer gewaagd was en totaal vernieuwend, ik heb later ook nooit meer een album als deze terug gehoord.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:37 schreef knars het volgende:
progrock associeer ik meer met de jaren '70
Natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:46 schreef Burnett het volgende:
fine young cannibals - she drives me crazy
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:18 schreef Berkery het volgende:
She drives me crazy van de Fine Young Cannibals
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:00 schreef Berkery het volgende:
Of was het nou slave to the rythim van Grace jones
Berkery +1quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:00 schreef Berkery het volgende:
Of was het nou slave to the rhythm van Grace jones
De eerste van Dick Maasquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef ranja het volgende:
Golden Earring - Twilight Zone
*kuch*quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:53 schreef ranja het volgende:
De bekendste regels uit dat nummer zij natuurlijk 'when a bullit hits the bomb'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |