Lijkt mij gewoon een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar is dit dan niet door willekeur van een server of is WeezerButler echt een nanoseconde eerder geweest![]()
En als het bij 'geen' hints blijft dan vrees ik dat beide vragen geparkeerd worden
Wie zijn verantwoordelijk voor deze vrede stichtende tekst?quote:En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadijee, holadijoo
En 't geft allemaal niks, want we houdt van mekaar
Holadi, holadijee
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van je mening, ben zeer benieuwd waar jij Hydra dan van kent...
Horned_Reaper +1
Trek je soep van dat kind of...quote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef knars het volgende:
Ik ben een beetje uit het poppy blackmetalgebeuren hoor, maar blauwe make up...
Ben even knars jr. badderen en naar bed brengen, als een van de openstaande vragen zo nog niet geraden is knal ik er wel een nieuwe in
Een feestweek in de Oosterpoort? Waar dan precies en wanneer? Ik heb jaren in de wijk gewoond.quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer samen met Normaal zien spelen, op 1 of ander feest week in de Oosterpoort (Groningen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |