Gelukkig kenden we elkaar voor die tijd al uit het Amsterdamse circuit...quote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef WeezerButler het volgende:
Fe en Fr, jouw welbekend van de tv natuurlijk.
schaap001 +1quote:Op maandag 8 september 2008 16:07 schreef schaap001 het volgende:
Allebei onlangs gecovered/bewerkt door Tricky? (die heeft een nieuw album, meen ik)
hahaha. Jullie vechten het samen net als vorige edities toch weer uit!!! ConXeurs in de zelfde bezetting als vorig jaar ? De imaginary boys houden zich nauwelijks nog met popquizen bezig op hun eigen kwis na dan.quote:Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
Gelukkig kenden we elkaar voor die tijd al uit het Amsterdamse circuit...![]()
Maarre..., da's mooi dat ze weer meedoen. We zullen er een zware kluif aan hebben.
(kunnen newbiedoobiedoo's en mijn team mooi in de outsidersrol...)
Vooralsnog spelen de conXeurs in dezelfde opstelling en ik heb nog geen onregelmatigheden van de Stop Making Senseo's gehoord. Wel benieuwd of Swie T. er weer is... (altijd goed voor het podium)quote:Op maandag 8 september 2008 18:42 schreef WeezerButler het volgende:
hahaha. Jullie vechten het samen net als vorige edities toch weer uit!!! ConXeurs in de zelfde bezetting als vorig jaar ? De imaginary boys houden zich nauwelijks nog met popquizen bezig op hun eigen kwis na dan.
Als baby Senseo gewoon lekker zijn 9 maanden uitzit, is dat ook niet zo.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Burnett het volgende:
[..]
ik heb nog geen onregelmatigheden van de Stop Making Senseo's gehoord.
quote:is zondagavond tijdens een optreden op het V Festival in Toronto aangevallen door een 'fan'. De
-gitarist zat middenin een nummer toen de man plotseling opdook op het podium en
een harde duw gaf.
Dat is te zien in een filmpje dat op YouTube circuleert.
Beveiligingsmedewerkers wisten de man snel te overmeesteren, waarna zangermet gebalde vuisten naar de dader ging en probeerde hem enkele klappen te geven.
Enkele minuten later keerde de band terug op het podium om de show af te maken., die een blog bijhoudt tijdens de tournee van
door Noord-Amerika, heeft nog niet gereageerd op het incident.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:12 schreef ranja het volgende:
hm net te laat de 3voor12 nieuwsbrief gelezen
Prefab Sprout - Appetitequote:Op dinsdag 9 september 2008 07:38 schreef Gambolputty het volgende:
Vanochtend gehoord, wie kent 'm nog?
Uit welk nummer dus?
Hunger howls, hungers red,
Hungers stays till it's fed
Then it some h-h-how fades,
Then it somehow leaves your sight
Depending on it's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |