quote:
Banaanvraag onderweg...quote:
Dat mag wettelijk gezien niet eens...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
9 uur werken zonder pauzemaar tiks wellekker aan qua geld
Heel goed hoor jongen!quote:
Een uur of 3 max?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien niet eens...
Mja dat maakt niet uit johquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
9 uur werken zonder pauzemaar tiks wellekker aan qua geld
dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Mja ik hoef het grootste gedeelte van de tijd toch niks te doen dus ik zal niet overwerkt raken, dus ik ben wel blij dat ik niet verplicht die pauze hoef te nemen. Of ik nou hier zit of in de kantine, scheelt me toch een uurloonquote:
Het gaat dan ook om het effect van die uit (?).quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met zijn moterieke kwaliteiten zal die keihard tegen de muur vliegen zo'n 80cm naast me
Die modwannabees doen er niets aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje verzakers
Linkjes gaan maar tot #989, header kopt vrolijk " 900+ "
Dit is toch 900+quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje verzakers
Linkjes gaan maar tot #989, header kopt vrolijk " 900+ "
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die modwannabees doen er niets aan.
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakkenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die modwannabees doen er niets aan.
Ex-modsquote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakken
Dat maakt me helemaal niet uiquote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het effect van die uit (?).
Zeg de laatste maanden doe ik alleen nog maar oude topics hequote:Op woensdag 3 september 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...
MPG verzaakt ook ernstig ja...
uitensoep?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens zin in uitensoep.
Zie spelfout TTquote:
Die mods hier zijn ook aartsluit.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen het gewoon accepteren anders kan je naar KLB om je gal te spuiten![]()
Die wannabe's kunnen niet eens noten, dus daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakken
quote:
Buiengewoon!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nu niet buien zit met al die buiten
L krijgt toch een mannetjesnaamquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
en Hanna, Ike en Josephine komen er aan
Daarna volgen zeker Kuukske en Ladylike en Muck
Lutsel, Lapierversniperaar? LPG?quote:
MPG heeft het druk en jullie spammen te hardquote:Op woensdag 3 september 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...
MPG verzaakt ook ernstig ja...
Ik doe ze ook nog regelmatig hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeg de laatste maanden doe ik alleen nog maar oude topics he
Ik mag toch hopen dat je die nog hebt. Archieveren FTW.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wannabe's kunnen niet eens noten, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Maar ik zal tussen alle boekentop 100 drukte door wel even kijken of ik een dezer dagen de 900+-banner kan omzetten naar een 1.000+-banner... heb vast de PSD van 900 nog wel ergens.
Lennyquote:
Leeft die nogquote:
Er staan ook nog plenty avatars in van mensen die allang niet meer gesignaleerd zijn hier. En een hoop nieuwe nog niet erin zeg maarquote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Maar ik zal tussen alle boekentop 100 drukte door wel even kijken of ik een dezer dagen de 900+-banner kan omzetten naar een 1.000+-banner... heb vast de PSD van 900 nog wel ergens.
MPG is van de afdeling OP-avatarsquote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan ook nog plenty avatars in van mensen die allang niet meer gesignaleerd zijn hier. En een hoop nieuwe nog niet erin zeg maar
Ik wil ook!quote:
karina klinkt dan weer geiler.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Beetje raar wel dat ze Karina gebruiken terwijl Katrina zon megaramp was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |