no way, ik ben een zomerkindje, laat de weermannen maar lullen, de herfst begint op 21 septemberquote:
Jij als zomerkindje zit dan in het verkeerde land dit jaarquote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
no way, ik ben een zomerkindje, laat de weermannen maar lullen, de herfst begint op 21 september
ik kwam onderweg iemand tegen op de fiets in korte broek en t-shirtquote:Op woensdag 3 september 2008 08:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is wat frisjes inderdaad.Zonder jas ben ik ook niet naar buiten gegaan.
dat sowieso, maar wie weet krijgen we dit jaar een elfstedentochtquote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij als zomerkindje zit dan in het verkeerde land dit jaar
Gelukkig nietquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat sowieso, maar wie weet krijgen we dit jaar een elfstedentocht
je ouders hadden je gewoon aan een boom moeten bindenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ikk wil gewoon zomer zoals dit weekend
Chrquote:
Aan de hoogste takquote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
je ouders hadden je gewoon aan een boom moeten binden
Hallo senior lurker.quote:
Linuxquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
nog niet voor Linux, blijf lekker FF voorlopig
Niet volgens de metreologische dingesquote:
Mac OSquote:
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbiequote:
dat zeg ik, poep aan de weermannen, lang leve de goeie ouderwetsche seizoensindelingquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet volgens de metreologische dinges
Ben ik nu ook geowndquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbie
Ik heb niet gezegd welke boom.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbie
Mijn morse is nogal roestig.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
--. --- . -.. . -- --- .-. --. . -. ---... .--
Je vind mij liefquote:Op woensdag 3 september 2008 08:49 schreef Klonk het volgende:
wij vinden iedereen lief, behalve Dribbel_ dat is een kutnewbie en dient derhalve door een bushokje getieft te worden
Ja, jij komt doorgaans niet verder dan 1 puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even aangepastquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij komt doorgaans niet verder dan 1 punt.
whehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, van ruilen komt huilen....quote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef Elcadarn het volgende:
ruilen van locatie dan, indahnesia ? hier is het gewoon fris en grijs......![]()
Die weet er niks vanquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet volgens de metreologische dinges
Die waar het zo hard gaat regenen?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Elcadarn het volgende:
die piet paulusma reclame....ik weet het niet
Ja die is vetquote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Elcadarn het volgende:
die piet paulusma reclame....ik weet het niet
Als je denkt dat dat helpt....quote:Op woensdag 3 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu stortregent het.
Ga Discovery kijken
mogguhquote:Op woensdag 3 september 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die waar het zo hard gaat regenen?
Morgen Fruts, LL enzo.
Hierzoquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koud? Heeft MPG de diepvries open laten staan daar in Limburg?
Nah, dat denk ik niet, maar ik moet de tijd tot een uur of negen vanavond zien te overbruggen, en ik heb geen zin om te liggen tukken.quote:
Als het al zo aandrig fris is, dan moet je wel oppassen dat het niet koud wordt.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier draait de airco vol ofzo, begint aandrig fris te worden
ze hebben echt niets anders te doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
Op werk
Technisch onderzoek was nog hard bezig waar dat ongeluk was. Ze stonden toch nog met 5 politiewagens daar
Blijkbaar vonden ze het nodigquote:Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze hebben echt niets anders te doen?
Moet ik je jumpstarten?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:19 schreef Ladylike het volgende:
ik krijg mezelf niet opgestart vandaag
quote:
Het is ook echt heel erg warm buiten, typisch airco weer?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier draait de airco vol ofzo, begint aandrig fris te worden
Ik heb m'n vest maar aangetrokkenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is ook echt heel erg warm buiten, typisch airco weer?
Straks ben je nog snipverkouden.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb m'n vest maar aangetrokkenMaarja zit vlak bij de ingang dus dat helpt ook niet echt mee qua tocht
Ghè. Ik ben veel te lief om te stormen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
en Hanna, Ike en Josephine komen er aan
Daarna volgen zeker Kuukske en Ladylike en Muck
JEE 6quote:
Ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
Zo wild ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
Nouquote:Op woensdag 3 september 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo wild ben ik nou ook weer niet
Het is het jaar van vrouwelijke orkanen toch?quote:
alleen bij jouquote:
Hij wilt iets opbiechten misschien..quote:Op woensdag 3 september 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is het jaar van vrouwelijke orkanen toch?
Gustav is een vrouw?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar tis ookwel logisch tochquote:Op woensdag 3 september 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben alweer weg. Met je hatemailsquote:
same herequote:Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben alweer weg. Met je hatemails
Snel snij wat fruit voor mequote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Straks ben je nog snipverkouden.
geeft kuthond een rode ui met mesje.quote:
God straft foute landen hequote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
Laat me die jongen nou even zn ego opkrikken..quote:
Hatemails? kut.. is die bij jou aangekomen dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik ben alweer weg. Met je hatemails
Doe eens lief joh =(quote:Op woensdag 3 september 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
geeft kuthond een rode ui met mesje.
Dat doe ik toch? ik had het ook kunnen gooien naar je!quote:
Waarom zou je een ui gooienquote:Op woensdag 3 september 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? ik had het ook kunnen gooien naar je!
Het is eens wat anders dan een tomaat.quote:
En het komt harder aan!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan een tomaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |