Gelukkig nietquote:Op woensdag 3 september 2008 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat sowieso, maar wie weet krijgen we dit jaar een elfstedentocht
je ouders hadden je gewoon aan een boom moeten bindenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ikk wil gewoon zomer zoals dit weekend
Chrquote:
Aan de hoogste takquote:Op woensdag 3 september 2008 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
je ouders hadden je gewoon aan een boom moeten binden
Hallo senior lurker.quote:
Linuxquote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Klonk het volgende:
nog niet voor Linux, blijf lekker FF voorlopig
Niet volgens de metreologische dingesquote:
Mac OSquote:
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbiequote:
dat zeg ik, poep aan de weermannen, lang leve de goeie ouderwetsche seizoensindelingquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet volgens de metreologische dinges
Ben ik nu ook geowndquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbie
Ik heb niet gezegd welke boom.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan weer wat onsympathiek, hij is dan wel een kutnewbie, maar het is wel mijn kutnewbie
Mijn morse is nogal roestig.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
--. --- . -.. . -- --- .-. --. . -. ---... .--
Je vind mij liefquote:Op woensdag 3 september 2008 08:49 schreef Klonk het volgende:
wij vinden iedereen lief, behalve Dribbel_ dat is een kutnewbie en dient derhalve door een bushokje getieft te worden
Ja, jij komt doorgaans niet verder dan 1 puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even aangepastquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij komt doorgaans niet verder dan 1 punt.
whehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, van ruilen komt huilen....quote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef Elcadarn het volgende:
ruilen van locatie dan, indahnesia ? hier is het gewoon fris en grijs......![]()
Die weet er niks vanquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet volgens de metreologische dinges
Die waar het zo hard gaat regenen?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Elcadarn het volgende:
die piet paulusma reclame....ik weet het niet
Ja die is vetquote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Elcadarn het volgende:
die piet paulusma reclame....ik weet het niet
Als je denkt dat dat helpt....quote:Op woensdag 3 september 2008 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
En nu stortregent het.
Ga Discovery kijken
mogguhquote:Op woensdag 3 september 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die waar het zo hard gaat regenen?
Morgen Fruts, LL enzo.
Hierzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |