quote:
Banaanvraag onderweg...quote:
Dat mag wettelijk gezien niet eens...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
9 uur werken zonder pauzemaar tiks wellekker aan qua geld
Heel goed hoor jongen!quote:
Een uur of 3 max?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat mag wettelijk gezien niet eens...
Mja dat maakt niet uit johquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
9 uur werken zonder pauzemaar tiks wellekker aan qua geld
dat dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Mja ik hoef het grootste gedeelte van de tijd toch niks te doen dus ik zal niet overwerkt raken, dus ik ben wel blij dat ik niet verplicht die pauze hoef te nemen. Of ik nou hier zit of in de kantine, scheelt me toch een uurloonquote:
Het gaat dan ook om het effect van die uit (?).quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met zijn moterieke kwaliteiten zal die keihard tegen de muur vliegen zo'n 80cm naast me
Die modwannabees doen er niets aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje verzakers
Linkjes gaan maar tot #989, header kopt vrolijk " 900+ "
Dit is toch 900+quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje verzakers
Linkjes gaan maar tot #989, header kopt vrolijk " 900+ "
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die modwannabees doen er niets aan.
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakkenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die modwannabees doen er niets aan.
Ex-modsquote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakken
Dat maakt me helemaal niet uiquote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het effect van die uit (?).
Zeg de laatste maanden doe ik alleen nog maar oude topics hequote:Op woensdag 3 september 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...
MPG verzaakt ook ernstig ja...
uitensoep?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens zin in uitensoep.
Zie spelfout TTquote:
Die mods hier zijn ook aartsluit.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen het gewoon accepteren anders kan je naar KLB om je gal te spuiten![]()
Die wannabe's kunnen niet eens noten, dus daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik zal er maar niks meer van zeggen, voor ik het weet heb ik weer een stapel usernotes van die kindjes te pakken
quote:
Buiengewoon!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik nu niet buien zit met al die buiten
L krijgt toch een mannetjesnaamquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Gustav![]()
![]()
en Hanna, Ike en Josephine komen er aan
Daarna volgen zeker Kuukske en Ladylike en Muck
Lutsel, Lapierversniperaar? LPG?quote:
MPG heeft het druk en jullie spammen te hardquote:Op woensdag 3 september 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik deed de header voorheen. Aangezien hij alleen nog in de SES SC komt, gebeurt er nu niets meer...
MPG verzaakt ook ernstig ja...
Ik doe ze ook nog regelmatig hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeg de laatste maanden doe ik alleen nog maar oude topics he
Ik mag toch hopen dat je die nog hebt. Archieveren FTW.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wannabe's kunnen niet eens noten, dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Maar ik zal tussen alle boekentop 100 drukte door wel even kijken of ik een dezer dagen de 900+-banner kan omzetten naar een 1.000+-banner... heb vast de PSD van 900 nog wel ergens.
Lennyquote:
Leeft die nogquote:
Er staan ook nog plenty avatars in van mensen die allang niet meer gesignaleerd zijn hier. En een hoop nieuwe nog niet erin zeg maarquote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Maar ik zal tussen alle boekentop 100 drukte door wel even kijken of ik een dezer dagen de 900+-banner kan omzetten naar een 1.000+-banner... heb vast de PSD van 900 nog wel ergens.
MPG is van de afdeling OP-avatarsquote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan ook nog plenty avatars in van mensen die allang niet meer gesignaleerd zijn hier. En een hoop nieuwe nog niet erin zeg maar
Ik wil ook!quote:
karina klinkt dan weer geiler.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Beetje raar wel dat ze Karina gebruiken terwijl Katrina zon megaramp was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Jij hebt waarschijnlijk een leuker loonstrookjequote:
Ik ben maar een ambtenaar hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:04 schreef es70 het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk een leuker loonstrookje.
Jazeker.quote:
Ook dat is iets wat ergens op mijn actielijst staat.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staan ook nog plenty avatars in van mensen die allang niet meer gesignaleerd zijn hier. En een hoop nieuwe nog niet erin zeg maar
Is het niet andersom dit jaar?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Karina, Lowell, Marie, Norbert etc
dat worden de namen ja
Niet als je er een mental image bij hebt van een menselijk euhm.. 'iets' met die naam...quote:
Ja en die hebben het slechtquote:
'iets'quote:Op woensdag 3 september 2008 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
Niet als je er een mental image bij hebt van een menselijk euhm.. 'iets' met die naam...
Ja, ik weet niet wat het is... Ze zegt een mens te zijn, maar daar zijn de meningen over verdeeld...quote:
gaat het om een tv programma of zo? ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is... Ze zegt een mens te zijn, maar daar zijn de meningen over verdeeld...
Doe eens een foto dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is... Ze zegt een mens te zijn, maar daar zijn de meningen over verdeeld...
Dat maakt toch niet uit...quote:Op woensdag 3 september 2008 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
gaat het om een tv programma of zo? ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Die heb ik gelukkig niet en wees daar maar blij om!quote:
Oh. Kut voor je.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit...![]()
Ik ken een Karina, moddervet, oerlelijk en dat is voor mij dus geen geile naam...
Ja.quote:
Schaam jequote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Is het niet andersom dit jaar?
Katrina was in 2005, dus de K is in 2006 mannelijk, in 2007 vrouwelijk, dus dit jaar weer mannelijk. Het gaat toch om en om?
Nu heb je Gustav, Hanna, Ike, Josephine... dus de volgende wordt Karl?
Nodig een paar Georgiers uit, houdt het spannendquote:Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Veel russen hier over de vloer, vaag volkje beginneng elijk tegen je te praten in het Russisch, dat werkt niet echt he![]()
Ik zal het eens even lezen...quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schaam jeDe Openingspost van Hurricane Season 2008, daar vind je alles
![]()
Karina wordt de volgende
PWN.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit...![]()
Ik ken een Karina, moddervet, oerlelijk en dat is voor mij dus geen geile naam...
quote:
Whehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet en wees daar maar blij om!
ik heb ook weer taalles gehad, iemand met het syndroom van down die een heel verhaal tegen je afsteekt in het dialectquote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nodig een paar Georgiers uit, houdt het spannend
Hier had ik het dus over. De volgende in dit rijtje wordt dus niet Karina...quote:Atlantische Stormen 2008
Arthur, Bertha, Cristobal, Dolly, Edouard, Fay, Gustav, Hanna, Ike, Josephine, Kyle, Laura, Marco, Nana, Omar, Paloma, Rene, Sally, Teddy, Vicky, Wilfred
Hier gaat het dus net zo, alleen precies omgekeerd qua jongens/meisjesnamen.quote:In het oosten van de pacific ontstaan ook Hurricanes, ook wel Cylonen en/of Tyfoons genoemd. Deze zorgen vaak voor weinig schade aan de Amerikaanse westkust.
Oost Pacifische Stormen 2008
Alma, Boris, Cristina, Douglas, Elida, Fausto, Genevieve, Hernan, Iselle, Julio, Karina, Lowell, Marie, Norbert, Odile, Polo, Rachel, Simon, Trudy, Vance, Winnie, Xavier, Yolanda, Zeke
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schaam jeDe Openingspost van Hurricane Season 2008, daar vind je alles
![]()
Karina wordt de volgende
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:22 schreef Frutsel het volgende:
Atlantische Stormen 2008
Arthur, Bertha, Cristobal, Dolly, Edouard, Fay, Gustav, Hanna, Ike, Josephine, Kyle, Laura, Marco, Nana, Omar, Paloma, Rene, Sally, Teddy, Vicky, Wilfred
Ja, dus...quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Hier had ik het dus over. De volgende in dit rijtje wordt dus niet Karina...![]()
[..]
Hier gaat het dus net zo, alleen precies omgekeerd qua jongens/meisjesnamen.
Frustie PWNt zichzelfquote:Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Hier had ik het dus over. De volgende in dit rijtje wordt dus niet Karina...![]()
[..]
Hier gaat het dus net zo, alleen precies omgekeerd qua jongens/meisjesnamen.
Even mijn eer hooghoudenquote:
quote:
Heel goed.quote:
WMzquote:
Eensch.quote:
Ik heb m'n brood al opquote:
Voor sommige foksters zou ik bi wordenquote:
Hoi, neucken?quote:
Vervelend gevoel hè?quote:
Misschien ga ik wel een tukkie doen...quote:
altijdquote:
Jaquote:
jij mag dat!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel een tukkie doen...
Ik ga het doen ookquote:
Een meergranenboterham met kaas, rauwe ham en komkommer?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Er gaat niets boven een meergranenboterham met kaas.
dut zequote:Op woensdag 3 september 2008 13:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga het doen ook. Was weer 2 uur eer ik in bed lag, kan ik niet zo heel goed tegen
.
Later.
Plus mosterdquote:Op woensdag 3 september 2008 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een meergranenboterham met kaas, rauwe ham en komkommer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |