Je hebt een tagjequote:Op maandag 1 september 2008 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
5 jaar op Fok! en 9 notes. Ik verdien een lintje
4,5 jaar, en 2 notesquote:Op maandag 1 september 2008 00:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
5 jaar op Fok! en 9 notes. Ik verdien een lintje
Raar dat je nu opeens je notes kan zien terwijl dat zogenaamd alleen maar door crew mocht wodren gelezenquote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef DutchErrorist het volgende:
22
Mijn coolste is
[ afbeelding ]
gezien het feit dat ik een groot deel van de tijd gewoon een ban heb en er dan dus ook geen notes bij kunnen komen vind ik het eigelijk helemaal niet zo heel erg meevallenquote:Op maandag 1 september 2008 00:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat vind ik nog serieus meevallen![]()
Je kan ook positieve notes krijgenquote:Op maandag 1 september 2008 00:27 schreef Terpentin07 het volgende:
5Zeker een foutje want ik ben altijd lief en correct.
Kom je ook bedrogen uit. Uiteindelijk is het alleen maar een hoop gekanker.quote:Op maandag 1 september 2008 00:21 schreef MarkNMGN het volgende:
65, en ik wil ze eigenlijk wel zien.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef HuHu het volgende:
Bij elke user kan door de crew notes worden geplaatst. Dat zijn soort "aantekeningen" met opmerkingen over die user. Dingen als opvallend goed gedrag, of opvallend slecht gedrag of bans worden daarin gezet. De crew kan die notes bekijken om zo een beeld te krijgen over het gedrag van een user. Bans worden ook gegeven na aanleiding van dingen die in de notes worden gezet.
quote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef Maisnon het volgende:
13, ongeluk!
Posten danquote:Op maandag 1 september 2008 00:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom je ook bedrogen uit. Uiteindelijk is het alleen maar een hoop gekanker.
Ge je echt 4,50¤ daarvoor uitgeven?quote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
Tegen al m'n principes in ga ik ze toch bekijken.
Mja, ik heb best veel geld.quote:Op maandag 1 september 2008 00:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ge je echt 4,50¤ daarvoor uitgeven?Ik twijfel nog.
Administratiekostenquote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je nou moet betalen om die zgn. 'usernotes' in te zien...
Omdat je wil weten wat er over je geschreven wordt?quote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je nou moet betalen om die zgn. 'usernotes' in te zien...
hele snelle aida formulequote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een lucratieve marketingtruc, zo blijkt
Ok, voor deze ene keer wil ik best ¤5 cashe, maar dan wel handje kontantje...quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat je wil weten wat er over je geschreven wordt?
En FOK! vraagt daar administratiekostenvergoeding voor
Anders krijg je problemen met de Belastingdienst?quote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, voor deze ene keer wil ik best ¤5 cashe, maar dan wel handje kontantje...
whehehequote:Op maandag 1 september 2008 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Op zaterdag 19 april 2008 11:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Ticketonline is kanker met een rietje.
Waarom moeten mensen altijd schelden met dat K woord.
Ik ben benieuwd welke seniele moderator dat heeft geplaatst.
K-woord
Opgepast!quote:Op maandag 1 september 2008 00:45 schreef GGMM het volgende:
08-09-2002 @ 16:14
Spam in topic: - ingekort ivm privacy -
Zo. dat was het, opzich viel het uiteindelijk gewoon tegen natuurlijk.
Opzich best een rake negergrap.quote:Op maandag 1 september 2008 00:44 schreef GGMM het volgende:
Groep C - Italië - Nederland (NUL DRIE JAAAAAH!) #13Leuk om mijn reacties nog eens door te lezen.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 1 september 2008 00:47 schreef Agiath het volgende:
Het zal wel komen omdat ik vaak met kanker scheld, stelletje kankernote's
Wat triest.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opgepast!
Het openbaar maken van de inhoud van je notes levert een ban op, lees de policy maar!
posts / notes = posts per notequote:Op maandag 1 september 2008 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
het aantal posts per note is natuurlijk leuker om te zienals iemand daar statistieken van heeft
?
You got to be kidding me?quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opgepast!
Het openbaar maken van de inhoud van je notes levert een ban op, lees de policy maar!
Cynix had een leuke tag bedacht toen ik net mod werd: 'deze mod heeft meer notes dan de hele crew bijelkaar'.quote:
posts per note moet t zijnquote:
4602quote:Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
posts / notes = posts per note
?
In mijn geval:
6660 posts / 4 notes = 1665 posts per note
Wie heeft de laagste post per note rate?
In dat abbo topic geeft Danny aan dat je voor 4,50 alleen deze notes kan zien.quote:Op maandag 1 september 2008 00:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem.
Weet ik nog steeds niet of ik voortaan altijd m'n notes kan bekijken of dat ik daar weer opnieuw voor moet betalen.
Het staat ook niet op de factuur of op die site.
Of je klikt evenquote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:Kijkt Remlof lief aan!
Hoeveel heb ik er?
Wat een kankeroplichters.quote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
In dat abbo topic geeft Danny aan dat je voor 4,50 alleen deze notes kan zien.
Voor de volgende notes moet je weer 4,50 betalen.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat een kankeroplichters.
WEER EEN NOTE!!![]()
Serieus?quote:
Idd, echt triest dat je elke keer opnieuw moet betalen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
WEER EEN NOTE!!![]()
Kanker +1quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
WEER EEN NOTE!!![]()
daar heb ik anders niets van gemerktquote:Op maandag 1 september 2008 01:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
...
Maar ik begrijp net dat je ze ook voor goed gedrag kunt krijgen
70?quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je klikt even
http://fok.nl/shop/notes.php
Je kan het ook zo bekijken.quote:Op maandag 1 september 2008 01:05 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
WEER EEN NOTE!!![]()
Of je kijkt op je oude account?quote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef Fascination het volgende:
0terwijl ik hier al sinds 2002 zit
![]()
dat wordt toch meer trollen dan![]()
Klinkt als saai en grijs en mussig...sorry!quote:Op maandag 1 september 2008 01:20 schreef Fascination het volgende:
0terwijl ik hier al sinds 2002 zit
![]()
dat wordt toch meer trollen dan![]()
Mooi aantal.quote:Op maandag 1 september 2008 01:44 schreef Isdatzo het volgende:
meer dan meeste van julie amateurs iig
Ech niequote:
Z0mg, kun je ook met guldens betalen?quote:Op maandag 1 september 2008 02:27 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
En Danny lacht in zn vuistje.
Mensen die hiervoor 10 gulden betalen
Hoe raad je het zoquote:Op maandag 1 september 2008 00:47 schreef Agiath het volgende:
Het zal wel komen omdat ik vaak met kanker scheld, stelletje kankernote's
quote:Op maandag 1 september 2008 02:28 schreef XiChico het volgende:
[..]
Z0mg, kun je ook met guldens betalen?
28-05-2002 en o notesquote:Op maandag 1 september 2008 00:22 schreef Piles het volgende:
[..]
4,5 jaar, en 2 notes![]()
Ok, ik post nog geen 4,5 jaar
quote:
quote:Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
quote:Op maandag 1 september 2008 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 8, nagelezen en tsja ze hebben gelijkModjes op fok zijn leuk en de meesten verdienen veel meer waardering als wat ze krijgen
![]()
1200 posts, 19 notes. 63 p/n dus.quote:Op maandag 1 september 2008 00:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
posts / notes = posts per note
?
In mijn geval:
6660 posts / 4 notes = 1665 posts per note
Wie heeft de laagste post per note rate?
Durven ze niet ivm wraakacties.quote:Op maandag 1 september 2008 10:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom staat er niet bij welk modje de note heeft gezet?
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op maandag 1 september 2008 09:41 schreef Homdeck het volgende:
23 notesIk kan me niet voorstellen dat ik er afgelopen jaar veel heb gekregen. Zijn allemaal uit mijn beginperiode
Ik ook. Zal wel een keer klooien in BNW zijn en een keer een akkefietje in GC volgens mij.quote:Op maandag 1 september 2008 10:25 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb er maar vijf
ben nou wel benieuwd geworden wat daar dan in moet staan![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb er 1, was nog een misverstand ook wat ondertussen is uitgepraat. Heerlijk dat het nog wel in mijn notes staat, dus het kan tegen me gebruikt worden.
quote:Op maandag 1 september 2008 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier ga ik geen 4.50 voor betalen, ik wacht wel tot ik mod ben.
per keer dat je ze opvraagt, hoezo, wil je dan nog 4 jaar wachten tot je je 2e note hebt?quote:Op maandag 1 september 2008 11:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb maar 1 note op 11.716 posts in 4 jaaris die 4,50 eenmalig of moet je die per keer dat je je notes in wil zien betalen?
ja, ik ga geen 4,50 betalen om 1 note te lezen. kom op hey.quote:Op maandag 1 september 2008 11:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
per keer dat je ze opvraagt, hoezo, wil je dan nog 4 jaar wachten tot je je 2e note hebt?
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef n0r het volgende:
De enige reden voor mij om een "abo" aan te schaffen is hiermee ook weg
Gewoon, wanneer je stout bent geweest, krijg je een aantekening van een modje. Zo kunnen andere mods zien of je vaker vervelend bent of niet.quote:Op maandag 1 september 2008 12:41 schreef arnold-d het volgende:
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.
Maar wat betekenen die note's?
Of als jequote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon, wanneer je stout bent geweest, krijg je een aantekening van een modje. Zo kunnen andere mods zien of je vaker vervelend bent of niet.
Dan zijn het ook geen administratiekosten meer.quote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
In dat abbo topic geeft Danny aan dat je voor 4,50 alleen deze notes kan zien.
Voor de volgende notes moet je weer 4,50 betalen.
quote:Je hebt 110 notes gekregen van onze moderators.
baasquote:
Maar die administratie kosten, die komen voort uit de betaling toch?quote:Op maandag 1 september 2008 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen administratiekosten meer.
Nu is toch geadministreerd dat ik ze wil zien?
8 jaar kutten, rellen, zuigen... ik vind het nog wat magertjesquote:
precies 10x zoveel als ik in geloof 3 jaarquote:Op maandag 1 september 2008 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
8 jaar kutten, rellen, zuigen... ik vind het nog wat magertjes
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
[quote van hierboven]
Ja en precies daarom zijn ze dus niet zichtbaar voor iedereen
Valt best wel meequote:Je hebt 47 notes gekregen van onze moderators.
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbijquote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een uitspraak van remlof:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbij
cerror heb jij me ooit een note gegeven? of laat je het bij publiekelijke reactiesquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbij
Ik doe vaak beide.quote:Op maandag 1 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
cerror heb jij me ooit een note gegeven? of laat je het bij publiekelijke reacties![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe vaak beide.
Maar zo snel note ik niet heur.
Volgens mij zijn mijn beide notes van jouquote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe vaak beide.
Maar zo snel note ik niet heur.
Mensen die kloons aanmaken zijn al redelijk triest maar jij hebt er blijkbaar meer dan 4quote:Op maandag 1 september 2008 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators op kloon 1
Je hebt 49 notes gekregen van onze moderators op kloon 2
Je hebt 14 notes gekregen van onze moderators op kloon 3
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators op deze
en heb geen zin mn andere kloontjes te kijken
behalve als het positieven notes zijn...quote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef arnold-d het volgende:
dus hoe meer notes, hoe slechter je bent?
, en ik post pas een klein half jaar actief
Nee, je kan nu al zien hoeveel notes je hebt maar je moet geld betalen als je die notes wil lezenquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef Zenon het volgende:
Je moet eenmalig geld betalen om te kunnen zien hoeveel notes je hebt?
eerst onderin je bank kiezen, dan op betalen klikkenquote:Op maandag 1 september 2008 18:35 schreef Zenon het volgende:
Ik klik op ideal en dan kom ik op de site van ideal. Hoe moet ik dan betalen ?
Leuke paint.quote:
kudnerd.quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Met 25 notes op 8769 posts heb ik als fok! user een irritatieniveau van 2850,95 µN/P (SI-standard unit micro-notes per post).
quote:
verkapte-geef-me-een-note-pogingquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef vigier het volgende:
Ik heb er 0 en het zal me echt aan mijn anus glazuren.
2,50 als je ze hier postquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Frasier het volgende:
74
En nu ik ze zo terug lees waren sommige echt niet fraai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |