quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef n0r het volgende:
De enige reden voor mij om een "abo" aan te schaffen is hiermee ook weg
Gewoon, wanneer je stout bent geweest, krijg je een aantekening van een modje. Zo kunnen andere mods zien of je vaker vervelend bent of niet.quote:Op maandag 1 september 2008 12:41 schreef arnold-d het volgende:
Je hebt 6 notes gekregen van onze moderators.
Maar wat betekenen die note's?
Of als jequote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon, wanneer je stout bent geweest, krijg je een aantekening van een modje. Zo kunnen andere mods zien of je vaker vervelend bent of niet.
Dan zijn het ook geen administratiekosten meer.quote:Op maandag 1 september 2008 01:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
In dat abbo topic geeft Danny aan dat je voor 4,50 alleen deze notes kan zien.
Voor de volgende notes moet je weer 4,50 betalen.
quote:Je hebt 110 notes gekregen van onze moderators.
baasquote:
Maar die administratie kosten, die komen voort uit de betaling toch?quote:Op maandag 1 september 2008 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan zijn het ook geen administratiekosten meer.
Nu is toch geadministreerd dat ik ze wil zien?
8 jaar kutten, rellen, zuigen... ik vind het nog wat magertjesquote:
precies 10x zoveel als ik in geloof 3 jaarquote:Op maandag 1 september 2008 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
8 jaar kutten, rellen, zuigen... ik vind het nog wat magertjes
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
[quote van hierboven]
Ja en precies daarom zijn ze dus niet zichtbaar voor iedereen
Valt best wel meequote:Je hebt 47 notes gekregen van onze moderators.
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbijquote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic doet me trouwens denken aan een uitspraak van remlof:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbij
cerror heb jij me ooit een note gegeven? of laat je het bij publiekelijke reactiesquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef cerror het volgende:
[..]
En hier heb je de eerste note-hoer en parttime josti die er een topic over opent: [Wedstrijd] Krijg de meeste notes in 1 maand erbij
Ik doe vaak beide.quote:Op maandag 1 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
cerror heb jij me ooit een note gegeven? of laat je het bij publiekelijke reacties![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe vaak beide.
Maar zo snel note ik niet heur.
Volgens mij zijn mijn beide notes van jouquote:Op maandag 1 september 2008 14:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe vaak beide.
Maar zo snel note ik niet heur.
Mensen die kloons aanmaken zijn al redelijk triest maar jij hebt er blijkbaar meer dan 4quote:Op maandag 1 september 2008 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Je hebt 23 notes gekregen van onze moderators op kloon 1
Je hebt 49 notes gekregen van onze moderators op kloon 2
Je hebt 14 notes gekregen van onze moderators op kloon 3
Je hebt 25 notes gekregen van onze moderators op deze
en heb geen zin mn andere kloontjes te kijken
behalve als het positieven notes zijn...quote:Op maandag 1 september 2008 15:01 schreef arnold-d het volgende:
dus hoe meer notes, hoe slechter je bent?
, en ik post pas een klein half jaar actief
Nee, je kan nu al zien hoeveel notes je hebt maar je moet geld betalen als je die notes wil lezenquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef Zenon het volgende:
Je moet eenmalig geld betalen om te kunnen zien hoeveel notes je hebt?
eerst onderin je bank kiezen, dan op betalen klikkenquote:Op maandag 1 september 2008 18:35 schreef Zenon het volgende:
Ik klik op ideal en dan kom ik op de site van ideal. Hoe moet ik dan betalen ?
Leuke paint.quote:
kudnerd.quote:Op maandag 1 september 2008 19:37 schreef SpecialK het volgende:
Met 25 notes op 8769 posts heb ik als fok! user een irritatieniveau van 2850,95 ĩN/P (SI-standard unit micro-notes per post).
quote:
verkapte-geef-me-een-note-pogingquote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef vigier het volgende:
Ik heb er 0 en het zal me echt aan mijn anus glazuren.
2,50 als je ze hier postquote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Frasier het volgende:
74
En nu ik ze zo terug lees waren sommige echt niet fraai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |