Oei,quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef NJ het volgende:
Even een tvp.
Preventief bannen roeleert namelijk..
Geef hem een notequote:Op maandag 1 september 2008 14:11 schreef Nemesish3d het volgende:
ik ben te heiligsta op 0 en zal dat lange tijd bljven
Je hoort er niet bijquote:Op maandag 1 september 2008 14:11 schreef Nemesish3d het volgende:
ik ben te heiligsta op 0 en zal dat lange tijd bljven
Dat klopt, 4 is niet in verhouding tot sommige users.quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit soort topics open je alleen maar bij een gebrek aan noten irl.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit soort topics open je alleen maar bij een gebrek aan noten irl.
Ik wil je zo hard nu.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:
IK NEEM WEL EEN ABONNEMENT WANNEER DAT GELD NAAR FOK GAAT EN NIET NAAR DIE DIKKE
HOOR JE MIE?! DAT FQR IS OOK ÜBER TRIEST JAWOHL. EN WAAR BLIJFT DIE STOMME SEARCH, HÈ, NOU? OH NEE!!!!! EERST ABONNEMENTEN MET FEATURES WAAR JE GEEN FUCK AAN HEBT INVOEREN ZODAT JE NOG MEER CENTEN KRIJGT. EN NIET FOK. EN ONDERTUSSEN MAAR BLIJVEN HAMEREN DAT JE ZOVEEL OM FOK GEEFTAww, lief. En dan dit hè, Sad.
EN OH JA! Houd alsjeblieft even op met "De users willen dit, daarom doe ik het, de users willen het!!" Geef gewoon toe dat je geld wil? Niet 100 keer in één stukje die zin herhalen, dat valt op joh.
Nou, geef hier die notes.
Nou, nou. Moeten we niet lief en romantisch en teder beginnen enzo?quote:
Stel je niet aan takkehoerquote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, nou. Moeten we niet lief en romantisch en teder beginnen enzo?
Vuige moslim die je er bentquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Stel je niet aan takkehoer
Lief en teder is voor homo's, een vrouw is gemaakt om de man te plezieren en als ik zeg dat we het gaan doen gaan we het doen ook
En nou hop die webcam aan en een beetje sexy doen, geen traantjes deze keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |