Oei,quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef NJ het volgende:
Even een tvp.
Preventief bannen roeleert namelijk..
Geef hem een notequote:Op maandag 1 september 2008 14:11 schreef Nemesish3d het volgende:
ik ben te heiligsta op 0 en zal dat lange tijd bljven
Je hoort er niet bijquote:Op maandag 1 september 2008 14:11 schreef Nemesish3d het volgende:
ik ben te heiligsta op 0 en zal dat lange tijd bljven
Dat klopt, 4 is niet in verhouding tot sommige users.quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit soort topics open je alleen maar bij een gebrek aan noten irl.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit soort topics open je alleen maar bij een gebrek aan noten irl.
Ik wil je zo hard nu.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:
IK NEEM WEL EEN ABONNEMENT WANNEER DAT GELD NAAR FOK GAAT EN NIET NAAR DIE DIKKE
HOOR JE MIE?! DAT FQR IS OOK ÜBER TRIEST JAWOHL. EN WAAR BLIJFT DIE STOMME SEARCH, HÈ, NOU? OH NEE!!!!! EERST ABONNEMENTEN MET FEATURES WAAR JE GEEN FUCK AAN HEBT INVOEREN ZODAT JE NOG MEER CENTEN KRIJGT. EN NIET FOK. EN ONDERTUSSEN MAAR BLIJVEN HAMEREN DAT JE ZOVEEL OM FOK GEEFTAww, lief. En dan dit hè, Sad.
EN OH JA! Houd alsjeblieft even op met "De users willen dit, daarom doe ik het, de users willen het!!" Geef gewoon toe dat je geld wil? Niet 100 keer in één stukje die zin herhalen, dat valt op joh.
Nou, geef hier die notes.
Nou, nou. Moeten we niet lief en romantisch en teder beginnen enzo?quote:
Stel je niet aan takkehoerquote:Op maandag 1 september 2008 14:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, nou. Moeten we niet lief en romantisch en teder beginnen enzo?
Vuige moslim die je er bentquote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef DaFan het volgende:
[..]
Stel je niet aan takkehoer
Lief en teder is voor homo's, een vrouw is gemaakt om de man te plezieren en als ik zeg dat we het gaan doen gaan we het doen ook
En nou hop die webcam aan en een beetje sexy doen, geen traantjes deze keer.
't Hele dorp ziet dat elke avond, jaquote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef DaFan het volgende:
[..]
Pak nog liever een geit dan tegen jouw harses te moeten aankijken
Ze betalen beter en het is drukker dan dat ik m er bij jou indruk met de gordijnen open.quote:Op maandag 1 september 2008 15:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Hele dorp ziet dat elke avond, ja
Je bent gewoon trots op je hoer zijn?quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ze betalen beter en het is drukker dan dat ik m er bij jou indruk met de gordijnen open.
Like duh.quote:Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je bent gewoon trots op je hoer zijn?
Oeh, lang niet meer gehad.quote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb toch lekker de meeste noten bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze liever gepeperd en als ik het gratis krijg van een stel negers ben ik heulemaal blijquote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals van mothah nature?quote:Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb ze liever gepeperd en als ik het gratis krijg van een stel negers ben ik heulemaal blij
Ik zal die noten vn jou eens even kraken..quote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Latente homofiele neigingen?quote:Op maandag 1 september 2008 17:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zal die noten vn jou eens even kraken..
quote:Op maandag 1 september 2008 17:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Latente homofiele neigingen?
Hoe ken je zien hoeveel notes je heb dan ?quote:Op maandag 1 september 2008 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Omdat we alleen in ieder geval kunnen zien hoeveel notes we elk hebben, kunnen we er een competitie van maken wie de meeste notes in zo'n kort mogelijke tijd erbij kunnen krijgen
Naast dit kun je altijd hier met je notes pimpen: Pimp hier met je aantal notes
bij dit schrijven, heb ik er maar 4
daarvoor zou je echt een note moeten krijgen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Anders klik je de link even aan randdebiel.quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef znarch het volgende:
[..]
Hoe ken je zien hoeveel notes je heb dan ?
Gisteren kwam ik nog een aanrand debiel tegenquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:08 schreef DaFan het volgende:
[..]
Anders klik je de link even aan randdebiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |