Ik heb het boek ook gehaaldquote:Op maandag 11 december 2006 18:35 schreef Domenica het volgende:
Ik heb alles gekocht![]()
cd, dvd en fotoboek. Ik sta nog in dat boek, maar alleen omdat ik wist waar ik stond
Sta op blz 73quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb het boek ook gehaald, dus heb ook alles , welke blz sta je dan
![]()
26 dec komt op SBS de backstage beelden van 19.30 tot 20.30 uur ( nog maar ff iemand met een DVD-rec zien te regelen)
En 31 dec komt zijn concert tegen 22.00 uur op tv tot 00.20
quote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef Domenica het volgende:
[..]
Sta op blz 73ALs je die registratie op dvd heb wil ik wel kopie
![]()
Tnx, zal dan toch maar even een andere halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zie het net pas.Net even geluisterd, maar geen tik bij mij.
Ja, nu je het zegt ja. Het stukje met die strijkers...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Wexy het volgende:
het nummer was mij doet mij trouwens de hele tijd denken aan het nummer Voor altijd van de cd De Bestemming.
De eerste tonen lijken echt sprekend op elkaar.
Het enige nadeel met dochters vind ik dat het vrijwel een nederlandse vertaling is van het nummer, butterfly kisses.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt ja. Het stukje met die strijkers...
Vind trouwens het nummer 'dochters' ook erg mooi! Das denk tot nu toe mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
Het enige nadeel met dochters vind ik dat het vrijwel een nederlandse vertaling is van het nummer, butterfly kisses.
Verder vind ik het absoluut een mooi nummer en kan ik hem ook al heerlijk mee zingen
Dat was me nog helemaal niet opgevallen, maar beide nummers hebben inderdaad dezelfde strekking. Achja... beter goed gejat, dan slecht verzonnen (ofzoiets).quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies! Vond het ook een beetje 'gejat' daarvan
Maar wel mooi gejat
Zoals ik het begreep uit een interview met Marco bij de wereld draait door, heet het dochterS omdat het liedje door hem en john ewbank is geschreven voor hun beide dochtersquote:Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ben zo benieuwd! Heb tot nu toe "dochters" al gehoord (al zou ik dat nummer "dochter" hebben genoemd ipv meervoud), vond het zo mooi!
Mijn ouders zijn gisteravond geweest, was rond 23.00 voorbij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Wexy het volgende:
Ik ga de 17e. Zal de maandag er op wel verslag uitbrengen
Hoop trouwens wel dat ik het ga redden om voor 1 uur op Arnhem CS terecht te komen.. dus hoor graag hoe laat het afgelopen is
Das mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gisteravond geweest, was rond 23.00 voorbij!
Er zit absoluut pit in, veel van de bekende up-tempo platen komen voorbij. Er zitten ook wel een aantal van zijn nieuwe nummers tussen, die ik ook niet veel aan vond, maar dan kun je mooi even je stem en je handen laten rusten van het zingen en het klappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:40 schreef Akelalala het volgende:
Mijn broer en ik hebben mijn moeder kaartjes gegeven voor haar verjaardag. Ik ben zelf niet zo'n grote Borsato fan en na het horen van zijn album "wit licht" is dat niet heel veel beter geworden, vond het een beetje saai.
Ben dus erg benieuwd naar de reacties van de mensen hier. Zijn het alleen maar ballads die er gezongen worden of zit er ook nog een beetje pit in de show?
We zijn een aantal jaren geleden ook in de Kuip geweest, toen heb ik me ook wel vermaakt, dus ik ben benieuwd. Goed om een reactie te lezen van iemand die geen #1 fan is en de nieuwe liedjes ook niet zo veel aan vondquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Er zit absoluut pit in, veel van de bekende up-tempo platen komen voorbij. Er zitten ook wel een aantal van zijn nieuwe nummers tussen, die ik ook niet veel aan vond, maar dan kun je mooi even je stem en je handen laten rusten van het zingen en het klappen
Zal niet al te veel verraden maar het was een superconcert! Ben nou geen #1 Marco fan, maar ik heb me uitstekend vermaakt. Sfeer is goed, show ziet er strak uit en met 30.000 man meezingen en klappen is gewoon gaaf!
Nou, dat viel mij idd ook op. Hoe zag je trouwens dat hij met band zong (bij het fragment van 'stop de tijd' zong hij namelijk een variatie op de albumversie). Maar idd erg vals! Raar, want op het forum van de borsato-website zeiden juist zoveel mensen dat hij juist opvallend goed bij stem was... Vaag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Hapertje het volgende:
Mijn god... ik zie net beelden van Gelredome... Borsato zingt sowieso met met een band (maar dat wist ik al, toen ik in het Sportpaleis een keer in het persvak mocht bij een tribute aan Frank Boeijen en naast de boxen stond), maar hij zingt ook nog eens harstikke vals. MY GOD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |