Ben met je eens dat de teksten van Borsato een typisch voorbeeld van "toegankelijk voor het grote publiek" zijn. Er zijn liefhebbers voor, getuige de enorme verkoopcijfers die hij keer op keer heeft. Ook in mijn brede muzieksmaak is er een plaatsje voor Borsato, maar ben kritisch genoeg om het met je eens te zijn dat het geen diepgaande poezie is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Gripper het volgende:
De muziek is technisch wel in orde, afgezien van het feit dat de teksten van Marco B natuurlijk om te huilen zijn, zo simpel...
Ik moet er echter niet aan denken dat dit een hit wordt en 1 keer per uur te horen is![]()
Wat zeg je dat netjes! Ik vind het verschrikkelijk sneue teksten. Net geprobeerd de songtekst van dit fantastischequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ben met je eens dat de teksten van Borsato een typisch voorbeeld van "toegankelijk voor het grote publiek" zijn.
Nouja, daar valt natuurlijk niet aan te ontkomen. Het is Borsato, dus wordt het vaak gedraaid. En hoe vaker het gedraaid wordt, des te hoger de plaat in de top 40 of 50 of weetikhoeveel zal komen, aangezien airplay ook meetelt voor die lijsten. En als de plaat dan hoog in de top 40 (of 50 of blabla) staat, zal hij nog vaker gedraaid worden. Totdat uiteindelijk het hele uur gevuld zal zijn met Marco Borsato. Klinkt logisch toch.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Gripper het volgende:
Ik moet er echter niet aan denken dat dit een hit wordt en 1 keer per uur te horen is![]()
In dat geval draai ik deze zomer weer alleen CD's in de auto, en blijft de radio uit. Dit liedje is muzikaal wel redelijk vernieuwend, maar een draak van een verhaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nouja, daar valt natuurlijk niet aan te ontkomen. Het is Borsato, dus wordt het vaak gedraaid. En hoe vaker het gedraaid wordt, des te hoger de plaat in de top 40 of 50 of weetikhoeveel zal komen, aangezien airplay ook meetelt voor die lijsten. En als de plaat dan hoog in de top 40 (of 50 of blabla) staat, zal hij nog vaker gedraaid worden. Totdat uiteindelijk het hele uur gevuld zal zijn met Marco Borsato. Klinkt logisch toch.
En dat gelul met die doorn waar ie in grijpt dan. Wat een sukkelquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef Foxxy het volgende:
Rood is mijn bloed dat valt op de grond
En even lijk ik verloren
Maar jij brengt mijn vingers naar je mond
Ik denk dat ik dit het ergste stukje tekst vind.
Bij sommige zinnen viel mijn mond echt open. Ik ken een jongetje van drie dat beter kan rijmen dan marco b.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat gelul met die doorn waar ie in grijpt dan. Wat een sukkel![]()
Toen ik dat zinnetje hoorde op de radio vanochtend moest ik ook![]()
Dan vind ik Marco helemaal een mongool. Dat je zo'n producer aanneemt! En dat je zo'n slechte tekst kiest voor je nieuwe nummerquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:14 schreef Cybart het volgende:
@foxxy, ik denk dat John Ewbank naast het arrangement ook voor de tekst verantwoordelijk is
Dus omdat jij het een zielige plaat vind, moet iedereen dat maar vindenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je dit goed vind, heb je een chromosoompje teveel. Wat een ontzettend zielige plaat zeg.!!!! Ik lach me dood als ik lees dat iemand het origineel kan vinden, get real! Het is een zielige dance/orkest versie van een onbegrijpelijk blof nummer.
Marco zit zo ver in de shit, dat een gierput zijn gelijke in hem ziet.
Volgens mij heeft ie de "grap" van de gierput vandaag ergens gehoord en heeft gedacht: die ga ik gebruiken in een willekeurig topic!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dus omdat jij het een zielige plaat vind, moet iedereen dat maar vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |