heeft Marco zelf gezegd op Radio Gelderland dat hij 1 dag zou komen , welke dag is nog geheim , op de andere dagen was de agenda van Andrea al bezet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
Andrea Bocelli waar komt die wijsheid vandaag ?? en op welke dag is dat ??
Ik heb wel 2 kaartjes voor je. Ik ga zelf al 4x en ben helaas 1x verhinderd. mail maar als je interesse hebt. Het gaat om Vrijdag 3 November !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jammer hoor, een betaalde livestream was niet eens zo'n gek idee geweest
Dan maaf ff 2 kaartjes op marktplaats scoren...
je zal wel 30 bedoelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 kaartjes voor je. Ik ga zelf al 4x en ben helaas 1x verhinderd. mail maar als je interesse hebt. Het gaat om Vrijdag 3 Oktober !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
ik zou reageren op de spoiler ja...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:47 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Hij is wel veel van het podium af dus
Hangt die dan aan het zuurstof ofzo
Ow dat geloof ik ook wel. En daarom ga ik er ook zelf een keer heenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Stefkuh het volgende:
ik zou reageren op de spoiler ja...T geheel is gewoon een vette show
Wij werden niet gefouilleerd, maar hadden dan ook geen tassen en/of jassen bij ons.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef QuiX het volgende:
Ik ga morgen en wil graag mijn digitale camera meenemen om wat foto's te maken. Volgens de tekst achterop het kaartje is dit niet toegestaan. Maar bij de concerten waar ik geweest ben werd daar nooit moeilijk over gedaan.
Is er iemand die gister is geweest die hier iets over kan zeggen?
op het marco borsato forum las ik dat niemand problemen er mee had , wel vaag omdat ze er van te voren voor gewaarschuwd hebben .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef QuiX het volgende:
Ik ga morgen en wil graag mijn digitale camera meenemen om wat foto's te maken. Volgens de tekst achterop het kaartje is dit niet toegestaan. Maar bij de concerten waar ik geweest ben werd daar nooit moeilijk over gedaan.
Is er iemand die gister is geweest die hier iets over kan zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |