Nee, Nederland speelde gewoon geweldig als team, iets wat we al tijden niet meer hebben gezien. Ik kwam meteen op de term 'gecombineerde krachten', want dat is het. Ons punt was altijd dat we goeie spelers hadden in de voorlinie en 'slechte' verdediging, maar juist dat 4-2-3-1 heeft heel goed gewerkt. Al het talent kwam eruit en men speelde fantastisch samen, het kan dus zeker wel. Ik moest een paar keer terugdenken aan het doelpunt van Bergkamp in '98, dat soort samenwerking hebben we lang gemist, zeker continu in de wedstrijd. Ik vréésde die 1-0 zelfs in het begin, omdat ik van mening was dat Nederland dan ging verdedigen en Italië op zoek naar de counter. Maar 3-0? Nederland (en daarmee ook Van Basten) heeft bewezen dat ze het kán. Ik hoop dan ook van harte dat ze het door kunnen zettenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergensMaar het grote overwicht van Nederland aan dat doelpunt wijten slaat gewoon nergens op. Dat soort theorieen kan je erop loslaten als Italie moet winnen, en ze dus gedwongen worden om meer naar voren te spelen. Maar kom op hey, die gast doet net alsof Nederland ze eruit heeft kunnen spelen omdat er in de 20e minuut (ofzo) een doelpunt viel
Dat zijn van die trieste zakkenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Sora het volgende:
En lach hier barca en die andere eikels uit die hoopten dat Nederland zo verliezen. Baarrcaaa, oh barca waar blijf je?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
BigKahuna. Hier mijn reactie.
Ik vond het voetbal absoluut niet van het hoogste niveau. Met de grootste wil van de wereld kan ik daar niet inkomen. Ik vind nog steeds dat veel mensen het door een veel te grote oranje-bril bekijken. Vergeet niet dat er bij Italië helemaal niets lukte.
Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zjin, maar dit voetbal kan je toch in de verste verte niet vergelijken met het voetbal wat Nederland in de jaren die ik al noemde, speelde. Nederland speelde aardig, al vond ik dat Italië ( ondanks dat er zo goed als niets lukte ) toch nog wel redelijk wat kansen kreeg. In de eerste helft bv met die bal op de lijn. In de 2e helft de situatie met Grosso. Toni alleen voor Van der Sar. Maar Nederland was idd de betere ploeg. Dat zal ik ook niet ontkennen, alleen met dit voetbal van Nederland moet ik het nog zien of ze echt ver geraken.
Nou ja, je OP is iig briljant.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Toen ik ging kijken was het nog deel 4
we zullen zien jaquote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
Ik vond het voetbal absoluut niet van het hoogste niveau. Met de grootste wil van de wereld kan ik daar niet inkomen. Ik vind nog steeds dat veel mensen het door een veel te grote oranje-bril bekijken. Vergeet niet dat er bij Italië helemaal niets lukte.
Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zjin, maar dit voetbal kan je toch in de verste verte niet vergelijken met het voetbal wat Nederland in de jaren die ik al noemde, speelde. Nederland speelde aardig, al vond ik dat Italië ( ondanks dat er zo goed als niets lukte ) toch nog wel redelijk wat kansen kreeg. In de eerste helft bv met die bal op de lijn. In de 2e helft de situatie met Grosso. Toni alleen voor Van der Sar. Maar Nederland was idd de betere ploeg. Dat zal ik ook niet ontkennen, alleen met dit voetbal van Nederland moet ik het nog zien of ze echt ver geraken.
Het cafe hier in t dorp ging helemaal los, zo los dat mijn telefoon uit mn zak vloog. Maar gelukkig zijn de inwoners uit mijn dorpje zo sociaal om mn telefoon aan de barman te gevenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:34 schreef Nashje het volgende:
O MIJN GOD![]()
Wat was het GE-weldigPlein stond helemaal vol. Tot 4 keer toe vloog het bier in het rond
Zo'n zin in vrijdag. Denk dat ik de rest van de week thuis blijf en op vrijdag ga wachten.
Kleine correctiequote:Op maandag 9 juni 2008 23:25 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Klopt. De stand in de poule is nu zo:
Nederland 1 > 3
Frankrijk 1 > 1
Roemenië 1 > 1
Italië 1 > 0
Stel dat Nederland tegen Frankrijk verliest en Italië wint van Roemenië, dan is de stand zo:
Frankrijk 2 > 4
Italië 2 > 3
Nederland 2 > 3
Roemenië 2 > 1
En als in de laatste poule-wedstrijd Nederland dan verliest van Roemenië en Frankrijk en Italië spelen gelijk, dan is Nederland er gewoon uit.
Deze uitslag ( niet het spel, wat redelijk wat personen zo fantastisch vonden ) had niemand gedacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
we zullen zien ja
Misschien moet je inderdaad na afloop van de wedstrijd je visie geven..
Kom kijken danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil jouw kop ook wel zien als je je kapot rent
0.05 schijnt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Komt er ook nog een analyse op de BBC?
Italië wordt gewoon 2e na Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Deze uitslag ( niet het spel, wat redelijk wat personen zo fantastisch vonden ) had niemand gedacht.
Ik zeg dat Italië nog niet is uitgespeeld. Die gaan in de groep nog terug komen.
Onzin. Nederland heeft laten zien dat ze nu samen met Portugal en Duitsland een serieuze kandidaat zijn voor de Europese titel. Alle andere landen kwamen lang niet zo overtuigend over. Het had 5-0 kunnen zijn, maar ook 3-2, echter dat is voetbal, waar we vroeger dat geluk niet hadden, hadden we dat deze wedstrijd wel. Als ze zo elke wedstrijd spelen, en dan nog verliezen, dan is het in ieder geval met opgeheven hoofdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
Ja, maar zijn dat alleen beelden of ook een kleine analyse erbij? Vind dat altijd wel mooi gedaan bij BBC...quote:
Thnx, geweldig!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
dat radio commentaar van Jack blijft meesterlijk: http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
Samenvatting met commentator van de live wedstrijd. 10 minuten gok ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat alleen beelden of ook een kleine analyse erbij? Vind dat altijd wel mooi gedaan bij BBC...
Lijkt me ook wat analyse erbij, BBC =quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat alleen beelden of ook een kleine analyse erbij? Vind dat altijd wel mooi gedaan bij BBC...
Jack die er doorheen lacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
dat radio commentaar van Jack blijft meesterlijk: http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
Waarom heeft ie nooit de stap naar tv-commentaar gemaakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
Ze nemen 50 minuten de tijd voor 2 wedstrijden en eventueel voorbeschouwing voor morgen. Ik mag hopen dat de verdeling niet evenredig zal zijn. Ik verwacht 15 minuten FRA-ROM, 25 minuten NED-ITA en dan 10 minuten een beetje algemene praat.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Samenvatting met commentator van de live wedstrijd. 10 minuten gok ik.
Dat is het enige nadeel aan deze 3-0 ja. Iedereen is ineens voetbalfan, bah.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Nu wordt de hysterie nog erger.
De sceptici zijn helemaal om, de negatieve azijnpissers die voetbal zeggen te haten zitten voor de buis gekluisterd en de josti's gaan zich nog jostier (hij's fijn). gedragen.
Ach, dat is ook wel weer mooi aan de grote toernooien toch? Dat je buurvrouw het ineens ook over voetbal heeft.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel aan deze 3-0 ja. Iedereen is ineens voetbalfan, bah.
Hij dacht even dat het weer een "Bergkamp-momentje' wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Nederland is door! Nederland is door! ... Nederland is door naar de volgende wedstrijd!
Oh ok. Ik dacht geen Frankrijk omdat die live op tv was.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:45 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ze nemen 50 minuten de tijd voor 2 wedstrijden en eventueel voorbeschouwing voor morgen. Ik mag hopen dat de verdeling niet evenredig zal zijn. Ik verwacht 15 minuten FRA-ROM, 25 minuten NED-ITA en dan 10 minuten een beetje algemene praat.
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, dat is ook wel weer mooi aan de grote toernooien toch? Dat je buurvrouw het ineens ook over voetbal heeft.
Pech voor jequote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
geniaaalquote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
Idd wel irritant als mensen dat nog gaan vragen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
Ik vind het wel wat hebben dat heel Nederland zich dan opeens anders gaat gedragen. Gloryhunten is irritant bij clubs, maar bij Oranje mag het!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik niet. En als je het doet, bereid je dan voor ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben dat heel Nederland zich dan opeens anders gaat gedragen. Gloryhunten is irritant bij clubs, maar bij Oranje mag het!
Dit is al de 5e keer dat je dit geplaatst hebtquote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Dvm86 het volgende:
Al die NSB-ers zijn plots verdwenen so are onze FOK pasta boys!
Word. Baal nog steeds ervan dat deze wedstrijd niet op BBC was, heb maar de duitser gekeken want die snoeks lult me toch wat raak zeg..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uurtje bij de BBC nog even nagenieten.
Maar het hele land lijkt wel verenigd (op een paar alternatieve types na) en dat is toch het mooiste wat er is.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo is het wel weer helaas.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Nu wordt de hysterie nog erger.
De sceptici zijn helemaal om, de negatieve azijnpissers die voetbal zeggen te haten zitten voor de buis gekluisterd en de josti's gaan zich nog jostier (hij's fijn). gedragen.
Zowiezo nsber zomaar gebruiken is al te krankzinnig voor woorden.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is al de 5e keer dat je dit geplaatst hebtWat een onzin zeg, 90% van Fok had niet verwacht dat we deze pot zouden winnen.
Nou goh wat een ramp zeg.....quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik niet. En als je het doet, bereid je dan voor ofzo.
Dat is ook precies de reden dat ik niet in de stad ga kijken, allemaal van die idioten die denken dat Sneijder bij Ajax speelt en vrijdag Portugal de tegenstander is enzo.
Idd. Goed commentaar bij de duitsers.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Word. Baal nog steeds ervan dat deze wedstrijd niet op BBC was, heb maar de duitser gekeken want die snoeks lult me toch wat raak zeg..
Yeah ik hoor bij de 10%quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Hephaistos. het volgende:
90% van Fok had niet verwacht dat we deze pot zouden winnen.
Zo had ik de gestoorde oranje-gekte nog niet gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Toewan het volgende:
Vanacht gaan er veel babies gemaakt worden, dat kan ik je wel vertellen!!
restepc!!!one111!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah ik hoor bij de 10%
+ uitslag juist voorspeld
Euforie is altijd goed voor een beste neukpartij......quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Zo had ik de gestoorde oranje-gekte nog niet gezien.
Italie speelde echt niet slecht hoor. Ik vond ze beter dan Frankrijk vanmiddag was.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
De Irenestraat hier in Goirle ook, maar dat was alquote:Op maandag 9 juni 2008 23:57 schreef koen_pijl het volgende:
Wie had dit verwacht? Heel Neude is hier Oranje!!
Veel passes van Italië waren te slordig. De absolute overtuiging vond ik bij de Italianen toch ontbreken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Italie speelde echt niet slecht hoor. Ik vond ze beter dan Frankrijk vanmiddag was.Vooral tegen een team als Italie, de wereldkampioen, vind ik dat Nederland het echt fantastisch heeft gedaan. Kansen zul je altijd tegen krijgen tegen een team als Italie. Je kan ook niet verwachten dat dat niet gebeurt, als teams als Portugal en Duitsland ook kansen tegen krijgen tegen Turkije en Polen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zagen jullie net op nieuws die duitstalige chick die helemaal blij was dat nederland won?![]()
Echt, ik dacht dat het een miezerige overwinning voor Italie zou worden. Maar knap dat je dit voorspeld hebt, echt respect!!quote:
Dat is waar maar dat kan je ook wijten aan het vele en vroege storen van Nederland. Hier had vooral Kuyt een groot aandeel in, maar ook VdV, Sneijder en RvN waren goed bezigquote:Op maandag 9 juni 2008 23:58 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Veel passes van Italië waren te slordig.
Iddquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zagen jullie net op nieuws die duitstalige chick die helemaal blij was dat nederland won?![]()
Geweldig, zou zo willen ruilenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik keek met schaamte ja. Je zou daar maar zo staan.
En dat accent viel nog best mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
jezusssss zeik niet zo man, is het voetbal alleen van mensen die er alles vanaf weten ofzo???quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven..... ik heb 1 poule super chauvinistisch ingevuld en 1 poule realistisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Toewan het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat het een miezerige overwinning voor Italie zou worden. Maar knap dat je dit voorspeld hebt, echt respect!!
Komen weer paar Giovanni's, Wesley's en Ruudjes bij!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Toewan het volgende:
Vannacht gaan er veel babies gemaakt worden, dat kan ik je wel vertellen!!
Nee, dat zeg ik niet en ik zeg ook niet dat ik er alles vanaf weet, maar mag ik me daar niet aan ergeren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jezusssss zeik niet zo man, is het voetbal alleen van mensen die er alles vanaf weten ofzo???
Wat bezielt mensen om zich helemaal gek te laten maken door elkaar. Want dat is het voornamelijk. Mensen weten van gekkigheid niet meer hoe ze moeten denken en doen, b.v.s.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade ook een gekte, toeterende auto's, vlaggen op de fiets, schreeuwende mensen en overal muziek. En dat terwijl we hier zo'n beetje Duits spreken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet en ik zeg ook niet dat ik er alles vanaf weet, maar mag ik me daar niet aan ergeren?
Gifjes erin verwerktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Ik denk ook dat Frankrijk zijn slechte spel tegen Roemenië recht gaat zetten tegen Nederland en ook gaat winnen. Dan is Nederland weer met de beentjes op de grond gezet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:02 schreef koen_pijl het volgende:
Wat gaan ze tegen FR doen? Ik dnek toch verliezen.
Doe ik, daarom kijk ik thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar wat schiet je ermee op?
Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.
Je hoeft ja niet met ze te praten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
1-0
2-0
3-0
Zou het aantal Dennissen eigenlijk gestegen zijn 9 maanden na het WK 98?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Komen weer paar Giovanni's, Wesley's en Ruudjes bij!
Ach so.... vragen zijn domquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe ik, daarom kijk ik thuis.
Wel als ze mij domme dingen gaan vragen over het EK (omdat ze weten dat ik het voetbal volg).
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen. Of het nu gaat om de cup-grootte van Sylvie Meis ( weliswaar in een ander topic, maar je snapt de insteek ) of om het irriteren aan iets, maakt natuurlijk niets uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij echt irritant als co-presentator. Als er gescoord wordt neemt Van Gelder het commentaar gewoon overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Bij die eerste goal is 't alsof Van Gelder gekieteld wordt
Nee maar het is wel irritatie opwekkend als je bij 2-0 links van je hoort of het bij 2-2 nou penalty's wordt en dat de blessuretijd wordt afgeteld alsof het oud en nieuw isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vragen als "Portugal zit toch bij NL in de poule?" vind ik dom ja, als dat al niet dom is.quote:
Boeie..... maakt het voor mij alleen maar leuker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nee maar het is wel irritatie opwekkend als je bij 2-0 links van je hoort of het bij 2-2 nou penalty's wordt en dat de blessuretijd wordt afgeteld alsof het oud en nieuw is
Hier in Den Haag ook hoor!! Turkse taferelen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade ook een gekte, toeterende auto's, vlaggen op de fiets, schreeuwende mensen en overal muziek. En dat terwijl we hier zo'n beetje Duits spreken.
Ik durf daar eigenlijk wel mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zou het aantal Dennissen eigenlijk gestegen zijn 9 maanden na het WK 98?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen.
.
Nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:07 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is die schijtserie op BBC afgelopen?
Ja, behalve negersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen.
Omdat je zei: Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.quote:
Wat heeft dat te maken met dit forum en mening?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Omdat je zei: Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.
Je hoeft ja niet met ze te praten, zei ik dat.
Dan is het die anderequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef Susi het volgende:
Hm ik zit vast naar de verkeerde bbc te kijken. Ik zie Afrikaantjes met honger
Die aandachttrekkers zitten ook op elke zender he?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef Susi het volgende:
Hm ik zit vast naar de verkeerde bbc te kijken. Ik zie Afrikaantjes met honger
Dit word je niet vergeven, heel Fok! zat al de hele avond op je reactie te wachten en om 00:12 komt meneer even aankakken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Sorrie voor mijn late reactie
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die aandachttrekkers zitten ook op elke zender he?
Hij speelde helemaal niet slecht hoor, in het begin één foutje en daarna eigenlijk bijna foutloos. Terechte reactie dus van 'm.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Sorrie voor mijn late reactie maar 3-0 geweldig, ik ergerde me alleen wel aan mathijssen! Na de wedstrijd praten alsof die de man was en beetje lopen prutsen achterin. ( mischien is dit eerder gezegd maar boeien)
Voetbal is veel belangrijker..... zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.
Je wou zeggen dat je minder om voetbal geeft dan om hongerlijdende Afrikanen en 11 jarige meisjes die verkracht worden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.
Miljoentje of 7-8 denk ik. Vrijdag 9+.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef superworm het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de kijkcijfers van vanavond
7-8 miljoen ofzo, exclusief uit-kijkers.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef superworm het volgende:
Misschien begreep je het verkeerd. Ik vind voetbal leuk om naar te kijken, maar ik ( en jij ook wel denk ik ) word er wel van bewust dat dit maar een simpel spelletje is en totaal onbelangrijk is i.v.m. met wat veel mensen doormaken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je minder om voetbal geeft dan om hongerlijdende Afrikanen en 11 jarige meisjes die verkracht worden?
Vrouwen ook altijd met hun "het is maar een spelletje"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Misschien begreep je het verkeerd. Ik vind voetbal leuk om naar te kijken, maar ik ( en jij ook wel denk ik ) word er wel van bewust dat dit maar een simpel spelletje is.
16 miljoenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef superworm het volgende:
Idd..... Duitsland - Polen trok al 3,4 miljoenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
7-8 miljoen ofzo, exclusief uit-kijkers.
In ieder geval niet op 1 of 2,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:19 schreef superworm het volgende:
Zendt de BBC het niet live uit met die Motson als commentator?
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Misschien begreep je het verkeerd. Ik vind voetbal leuk om naar te kijken, maar ik ( en jij ook wel denk ik ) word er wel van bewust dat dit maar een simpel spelletje is.
Ja, want Gatusso had eigenlijk zijn 2e geel moeten hebben...... Dus Italie had ook wel voordeel bij de soms wat milde (maar erg goede) scheids.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
We hadden wel mazzel met de scheidsrechter, die stond een mooie wedstrijd toe met af en toe een vrij forse overtreding die hij bestrafte met een strenge blik
Kan, maar de kwartfinale tegen Portugal trok ook 'maar' 8,5 miljoen he? Eerste wedstrijd is vaak niet geweldig bekeken (als in, niet acht maar 'maar' 4 of 5 miljoen).quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Misschien begreep je het verkeerd. Ik vind voetbal leuk om naar te kijken, maar ik ( en jij ook wel denk ik ) word er wel van bewust dat dit maar een simpel spelletje is en totaal onbelangrijk is i.v.m. met wat veel mensen doormaken.
16 miljoen let opquote:
Ja maar het voelde zooo terecht, MOGEN WIJ OOK EEN KEERTJEquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef superworm het volgende:
We hebben btw wel geluk gehad dat we geen tegendoelpunten kregen
Edwin hequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef superworm het volgende:
We hebben btw wel geluk gehad dat we geen tegendoelpunten kregen
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:23 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja maar het voelde zooo terecht, MOGEN WIJ OOK EEN KEERTJE!
Het is ook maar een spelletje, waarin sommigen extreem ver gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vrouwen ook altijd met hun "het is maar een spelletje"![]()
![]()
Voetbal is Oorlog, om maar met de woorden van ome Rinus te praten
Wie welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben zo blij, dit had ik nooit verwacht
Jij moet gewoon je bek houden en je computer uitzetten!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ow ja, ik was even vergeten dat de feiten niet mogen gezegd worden.
Wauw, wat een debiel ben jij. Heel Nederland heeft het over voetbal behalve jij, jij herrinert iedereen er even aan dat er nog honger is in de wereld.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Zet even neer wat die zegt ik krijg op dit moment alleen maar zwart beeldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef Ambrosius het volgende:
En nu het echte werk: BBC over buitenspel of niet.
BBC 1, hoe moeilijk is het?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zet even neer wat die zegt ik krijg op dit moment alleen maar zwart beeld![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:26 schreef DANILXL het volgende:
wordt die dirkie kuyt uit katwijk mooi geuinterviewd door de bbc
goh wat een klasbak!
Welke feiten?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:26 schreef DANILXL het volgende:
wordt die dirkie kuyt uit katwijk mooi geuinterviewd door de bbc
goh wat een klasbak!
Mijn god, vrouwen kunnen ook NIKS.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zet even neer wat die zegt ik krijg op dit moment alleen maar zwart beeld![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet niet pissen en vind BBC niet zo interessant
Oké wie heeft gebeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wie belt de BBC even over die regel?
Je zou een man kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan er wat aan doen dat die kutzender ineens zwart beeld hier geeft?
Dit is een grapje neem ik aan. Zo niet, dan ben ik het er totaal niet mee eens. Die analist heeft vast niet gelet op hoevaak hij balverlies leed en dat zijn kaatsen ook niet best was. Maar ja, heel verrassend is dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:27 schreef DANILXL het volgende:
van nistelrooy man of the match volgens analist
Idd, als ie supersnel was opgestaan en zn been er voor had gezet.... wat dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is onlogisch om die kerel buiten het veld niet mee te tellen zolang niet voor een blessure o.i.d. is gefloten.
Hij vond het ook buitenspel en vond het nogal een onzinnige regel. Volgens de ene regel is het buitenspel, de andere niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand die Schot even voor me vertalen?
Nau jost wotch, he's ronnin' i', tha's a grea' finish!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand die Schot even voor me vertalen?
Dan had 'ie de bal weggehaald en was er geen discussiequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd, als ie supersnel was opgestaan en zn been er voor had gezet.... wat dan?
Ik vroeg me ook al af welke wedstrijd hun hebben gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:27 schreef dery1990 het volgende:
BBC : 'Man of the match van Nistelrooy'
WTF?
3-0 winnen van de wereldkampioen.. daar hoef je voor de rest geen woorden aan vuil te maken das gewoon supergoed.. dan MOET je wel goed gespeeld hebben.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Half nerdland pakt zn controller erbij zodra ze die rondjes om de spelers zienKAN IK M NU BESTUURUH?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Half nerdland pakt zn controller erbij zodra ze die rondjes om de spelers zienKAN IK M NU BESTUURUH?
Ik dacht ook dat ik Fifa aan het spelen wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |