Vind ik niet. En als je het doet, bereid je dan voor ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben dat heel Nederland zich dan opeens anders gaat gedragen. Gloryhunten is irritant bij clubs, maar bij Oranje mag het!
Dit is al de 5e keer dat je dit geplaatst hebtquote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Dvm86 het volgende:
Al die NSB-ers zijn plots verdwenen so are onze FOK pasta boys!
Word. Baal nog steeds ervan dat deze wedstrijd niet op BBC was, heb maar de duitser gekeken want die snoeks lult me toch wat raak zeg..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Over een half uurtje bij de BBC nog even nagenieten.
Maar het hele land lijkt wel verenigd (op een paar alternatieve types na) en dat is toch het mooiste wat er is.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
Zo is het wel weer helaas.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Nu wordt de hysterie nog erger.
De sceptici zijn helemaal om, de negatieve azijnpissers die voetbal zeggen te haten zitten voor de buis gekluisterd en de josti's gaan zich nog jostier (hij's fijn). gedragen.
Zowiezo nsber zomaar gebruiken is al te krankzinnig voor woorden.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is al de 5e keer dat je dit geplaatst hebtWat een onzin zeg, 90% van Fok had niet verwacht dat we deze pot zouden winnen.
Nou goh wat een ramp zeg.....quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik niet. En als je het doet, bereid je dan voor ofzo.
Dat is ook precies de reden dat ik niet in de stad ga kijken, allemaal van die idioten die denken dat Sneijder bij Ajax speelt en vrijdag Portugal de tegenstander is enzo.
Idd. Goed commentaar bij de duitsers.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Word. Baal nog steeds ervan dat deze wedstrijd niet op BBC was, heb maar de duitser gekeken want die snoeks lult me toch wat raak zeg..
Yeah ik hoor bij de 10%quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef Hephaistos. het volgende:
90% van Fok had niet verwacht dat we deze pot zouden winnen.
Zo had ik de gestoorde oranje-gekte nog niet gezien.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Toewan het volgende:
Vanacht gaan er veel babies gemaakt worden, dat kan ik je wel vertellen!!
restepc!!!one111!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yeah ik hoor bij de 10%
+ uitslag juist voorspeld
Euforie is altijd goed voor een beste neukpartij......quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Zo had ik de gestoorde oranje-gekte nog niet gezien.
Italie speelde echt niet slecht hoor. Ik vond ze beter dan Frankrijk vanmiddag was.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:33 schreef Hantuchova80 het volgende:
BigKahuna. Hier mijn reactie.
Ik vond het voetbal absoluut niet van het hoogste niveau. Met de grootste wil van de wereld kan ik daar niet inkomen. Ik vind nog steeds dat veel mensen het door een veel te grote oranje-bril bekijken. Vergeet niet dat er bij Italië helemaal niets lukte.
Je zal het waarschijnlijk niet met me eens zjin, maar dit voetbal kan je toch in de verste verte niet vergelijken met het voetbal wat Nederland in de jaren die ik al noemde, speelde. Nederland speelde aardig, al vond ik dat Italië ( ondanks dat er zo goed als niets lukte ) toch nog wel redelijk wat kansen kreeg. In de eerste helft bv met die bal op de lijn. In de 2e helft de situatie met Grosso. Toni alleen voor Van der Sar. Maar Nederland was idd de betere ploeg. Dat zal ik ook niet ontkennen, alleen met dit voetbal van Nederland moet ik het nog zien of ze echt ver geraken.
De Irenestraat hier in Goirle ook, maar dat was alquote:Op maandag 9 juni 2008 23:57 schreef koen_pijl het volgende:
Wie had dit verwacht? Heel Neude is hier Oranje!!
Veel passes van Italië waren te slordig. De absolute overtuiging vond ik bij de Italianen toch ontbreken.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Italie speelde echt niet slecht hoor. Ik vond ze beter dan Frankrijk vanmiddag was.Vooral tegen een team als Italie, de wereldkampioen, vind ik dat Nederland het echt fantastisch heeft gedaan. Kansen zul je altijd tegen krijgen tegen een team als Italie. Je kan ook niet verwachten dat dat niet gebeurt, als teams als Portugal en Duitsland ook kansen tegen krijgen tegen Turkije en Polen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zagen jullie net op nieuws die duitstalige chick die helemaal blij was dat nederland won?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |