Samenvatting met commentator van de live wedstrijd. 10 minuten gok ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat alleen beelden of ook een kleine analyse erbij? Vind dat altijd wel mooi gedaan bij BBC...
Lijkt me ook wat analyse erbij, BBC =quote:Op maandag 9 juni 2008 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, maar zijn dat alleen beelden of ook een kleine analyse erbij? Vind dat altijd wel mooi gedaan bij BBC...
Jack die er doorheen lacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
dat radio commentaar van Jack blijft meesterlijk: http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
Waarom heeft ie nooit de stap naar tv-commentaar gemaakt...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
dat radio commentaar van Jack blijft meesterlijk: http://ek2008.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-384948/title/oranje-speelt-wereldkampioen-zoek
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
Ze nemen 50 minuten de tijd voor 2 wedstrijden en eventueel voorbeschouwing voor morgen. Ik mag hopen dat de verdeling niet evenredig zal zijn. Ik verwacht 15 minuten FRA-ROM, 25 minuten NED-ITA en dan 10 minuten een beetje algemene praat.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Samenvatting met commentator van de live wedstrijd. 10 minuten gok ik.
Dat is het enige nadeel aan deze 3-0 ja. Iedereen is ineens voetbalfan, bah.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Happel het volgende:
Nu wordt de hysterie nog erger.
De sceptici zijn helemaal om, de negatieve azijnpissers die voetbal zeggen te haten zitten voor de buis gekluisterd en de josti's gaan zich nog jostier (hij's fijn). gedragen.
Ach, dat is ook wel weer mooi aan de grote toernooien toch? Dat je buurvrouw het ineens ook over voetbal heeft.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel aan deze 3-0 ja. Iedereen is ineens voetbalfan, bah.
Hij dacht even dat het weer een "Bergkamp-momentje' wasquote:Op maandag 9 juni 2008 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
![]()
Nederland is door! Nederland is door! ... Nederland is door naar de volgende wedstrijd!
Oh ok. Ik dacht geen Frankrijk omdat die live op tv was.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:45 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ze nemen 50 minuten de tijd voor 2 wedstrijden en eventueel voorbeschouwing voor morgen. Ik mag hopen dat de verdeling niet evenredig zal zijn. Ik verwacht 15 minuten FRA-ROM, 25 minuten NED-ITA en dan 10 minuten een beetje algemene praat.
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach, dat is ook wel weer mooi aan de grote toernooien toch? Dat je buurvrouw het ineens ook over voetbal heeft.
Pech voor jequote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
geniaaalquote:Op maandag 9 juni 2008 23:38 schreef Apotheose het volgende:
Idd wel irritant als mensen dat nog gaan vragen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
Ik vind het wel wat hebben dat heel Nederland zich dan opeens anders gaat gedragen. Gloryhunten is irritant bij clubs, maar bij Oranje mag het!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |