Echt, ik dacht dat het een miezerige overwinning voor Italie zou worden. Maar knap dat je dit voorspeld hebt, echt respect!!quote:
Dat is waar maar dat kan je ook wijten aan het vele en vroege storen van Nederland. Hier had vooral Kuyt een groot aandeel in, maar ook VdV, Sneijder en RvN waren goed bezigquote:Op maandag 9 juni 2008 23:58 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Veel passes van Italië waren te slordig.
Iddquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zagen jullie net op nieuws die duitstalige chick die helemaal blij was dat nederland won?![]()
Geweldig, zou zo willen ruilenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik keek met schaamte ja. Je zou daar maar zo staan.
En dat accent viel nog best mee.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zagen jullie net op nieuws die duitstalige chick die helemaal blij was dat nederland won?![]()
jezusssss zeik niet zo man, is het voetbal alleen van mensen die er alles vanaf weten ofzo???quote:Op maandag 9 juni 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag werd nog gevraagd wie er nog meer bij Nederland in de poule zaten. Daar erger ik me dood aan.
Eerlijk toegegeven..... ik heb 1 poule super chauvinistisch ingevuld en 1 poule realistisch.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:59 schreef Toewan het volgende:
[..]
Echt, ik dacht dat het een miezerige overwinning voor Italie zou worden. Maar knap dat je dit voorspeld hebt, echt respect!!
Komen weer paar Giovanni's, Wesley's en Ruudjes bij!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Toewan het volgende:
Vannacht gaan er veel babies gemaakt worden, dat kan ik je wel vertellen!!
Nee, dat zeg ik niet en ik zeg ook niet dat ik er alles vanaf weet, maar mag ik me daar niet aan ergeren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jezusssss zeik niet zo man, is het voetbal alleen van mensen die er alles vanaf weten ofzo???
Wat bezielt mensen om zich helemaal gek te laten maken door elkaar. Want dat is het voornamelijk. Mensen weten van gekkigheid niet meer hoe ze moeten denken en doen, b.v.s.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade ook een gekte, toeterende auto's, vlaggen op de fiets, schreeuwende mensen en overal muziek. En dat terwijl we hier zo'n beetje Duits spreken.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet en ik zeg ook niet dat ik er alles vanaf weet, maar mag ik me daar niet aan ergeren?
Gifjes erin verwerktquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
1-0
Bekijk deze YouTube-video
2-0
3-0
Ik denk ook dat Frankrijk zijn slechte spel tegen Roemenië recht gaat zetten tegen Nederland en ook gaat winnen. Dan is Nederland weer met de beentjes op de grond gezet.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:02 schreef koen_pijl het volgende:
Wat gaan ze tegen FR doen? Ik dnek toch verliezen.
Doe ik, daarom kijk ik thuisquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar wat schiet je ermee op?
Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.
Je hoeft ja niet met ze te praten
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Roi het volgende:
Commentaar van van Gelder![]()
1-0
2-0
3-0
Zou het aantal Dennissen eigenlijk gestegen zijn 9 maanden na het WK 98?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Komen weer paar Giovanni's, Wesley's en Ruudjes bij!
Ach so.... vragen zijn domquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doe ik, daarom kijk ik thuis.
Wel als ze mij domme dingen gaan vragen over het EK (omdat ze weten dat ik het voetbal volg).
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen. Of het nu gaat om de cup-grootte van Sylvie Meis ( weliswaar in een ander topic, maar je snapt de insteek ) of om het irriteren aan iets, maakt natuurlijk niets uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij echt irritant als co-presentator. Als er gescoord wordt neemt Van Gelder het commentaar gewoon overquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Bij die eerste goal is 't alsof Van Gelder gekieteld wordt
Nee maar het is wel irritatie opwekkend als je bij 2-0 links van je hoort of het bij 2-2 nou penalty's wordt en dat de blessuretijd wordt afgeteld alsof het oud en nieuw isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vragen als "Portugal zit toch bij NL in de poule?" vind ik dom ja, als dat al niet dom is.quote:
Boeie..... maakt het voor mij alleen maar leuker.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nee maar het is wel irritatie opwekkend als je bij 2-0 links van je hoort of het bij 2-2 nou penalty's wordt en dat de blessuretijd wordt afgeteld alsof het oud en nieuw is
Hier in Den Haag ook hoor!! Turkse taferelen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Schimpie het volgende:
Hier in Kerkrade ook een gekte, toeterende auto's, vlaggen op de fiets, schreeuwende mensen en overal muziek. En dat terwijl we hier zo'n beetje Duits spreken.
Ik durf daar eigenlijk wel mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zou het aantal Dennissen eigenlijk gestegen zijn 9 maanden na het WK 98?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen.
.
Nu.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:07 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is die schijtserie op BBC afgelopen?
Ja, behalve negersquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:06 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Op een forum moet iedereen zijn mening kunnen zeggen.
Omdat je zei: Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.quote:
Wat heeft dat te maken met dit forum en mening?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Omdat je zei: Ik zou lekker mijn eigen ding doen en de rest lekker in hun eigen waarde laten.
Je hoeft ja niet met ze te praten, zei ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |