Dan is het die anderequote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef Susi het volgende:
Hm ik zit vast naar de verkeerde bbc te kijken. Ik zie Afrikaantjes met honger
Die aandachttrekkers zitten ook op elke zender he?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef Susi het volgende:
Hm ik zit vast naar de verkeerde bbc te kijken. Ik zie Afrikaantjes met honger
Dit word je niet vergeven, heel Fok! zat al de hele avond op je reactie te wachten en om 00:12 komt meneer even aankakken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Sorrie voor mijn late reactie
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die aandachttrekkers zitten ook op elke zender he?
Hij speelde helemaal niet slecht hoor, in het begin één foutje en daarna eigenlijk bijna foutloos. Terechte reactie dus van 'm.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:12 schreef reetveter het volgende:
Sorrie voor mijn late reactie maar 3-0 geweldig, ik ergerde me alleen wel aan mathijssen! Na de wedstrijd praten alsof die de man was en beetje lopen prutsen achterin. ( mischien is dit eerder gezegd maar boeien)
Voetbal is veel belangrijker..... zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.
Je wou zeggen dat je minder om voetbal geeft dan om hongerlijdende Afrikanen en 11 jarige meisjes die verkracht worden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dit antwoord kan je niet menen. Voetbal is zo ontzettend onbelangrijk i.v.m. mensen die echt honger lijden of mensen die een erge ziekte hebben of mensen die in de oorlog leven of meisjes van 11 die veel verkacht worden in landen als Brazilië en Argentinië.
Miljoentje of 7-8 denk ik. Vrijdag 9+.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef superworm het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de kijkcijfers van vanavond
7-8 miljoen ofzo, exclusief uit-kijkers.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef superworm het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de kijkcijfers van vanavond
Misschien begreep je het verkeerd. Ik vind voetbal leuk om naar te kijken, maar ik ( en jij ook wel denk ik ) word er wel van bewust dat dit maar een simpel spelletje is en totaal onbelangrijk is i.v.m. met wat veel mensen doormaken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je minder om voetbal geeft dan om hongerlijdende Afrikanen en 11 jarige meisjes die verkracht worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |