quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:45 schreef HuHu het volgende:
Bij elke user kan door de crew notes worden geplaatst. Dat zijn soort "aantekeningen" met opmerkingen over die user. Dingen als opvallend goed gedrag, of opvallend slecht gedrag of bans worden daarin gezet. De crew kan die notes bekijken om zo een beeld te krijgen over het gedrag van een user. Bans worden ook gegeven na aanleiding van dingen die in de notes worden gezet.
quote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef Maisnon het volgende:
13, ongeluk!
Posten danquote:Op maandag 1 september 2008 00:30 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom je ook bedrogen uit. Uiteindelijk is het alleen maar een hoop gekanker.
Ge je echt 4,50¤ daarvoor uitgeven?quote:Op maandag 1 september 2008 00:32 schreef GGMM het volgende:
Tegen al m'n principes in ga ik ze toch bekijken.
Mja, ik heb best veel geld.quote:Op maandag 1 september 2008 00:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ge je echt 4,50¤ daarvoor uitgeven?Ik twijfel nog.
Administratiekostenquote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je nou moet betalen om die zgn. 'usernotes' in te zien...
Omdat je wil weten wat er over je geschreven wordt?quote:Op maandag 1 september 2008 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je nou moet betalen om die zgn. 'usernotes' in te zien...
hele snelle aida formulequote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een lucratieve marketingtruc, zo blijkt
Ok, voor deze ene keer wil ik best ¤5 cashe, maar dan wel handje kontantje...quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat je wil weten wat er over je geschreven wordt?
En FOK! vraagt daar administratiekostenvergoeding voor
Anders krijg je problemen met de Belastingdienst?quote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, voor deze ene keer wil ik best ¤5 cashe, maar dan wel handje kontantje...
whehehequote:Op maandag 1 september 2008 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Op zaterdag 19 april 2008 11:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Ticketonline is kanker met een rietje.
Waarom moeten mensen altijd schelden met dat K woord.
Ik ben benieuwd welke seniele moderator dat heeft geplaatst.
K-woord
Opgepast!quote:Op maandag 1 september 2008 00:45 schreef GGMM het volgende:
08-09-2002 @ 16:14
Spam in topic: - ingekort ivm privacy -
Zo. dat was het, opzich viel het uiteindelijk gewoon tegen natuurlijk.
Opzich best een rake negergrap.quote:Op maandag 1 september 2008 00:44 schreef GGMM het volgende:
Groep C - Italië - Nederland (NUL DRIE JAAAAAH!) #13Leuk om mijn reacties nog eens door te lezen.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op maandag 1 september 2008 00:47 schreef Agiath het volgende:
Het zal wel komen omdat ik vaak met kanker scheld, stelletje kankernote's
Wat triest.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opgepast!
Het openbaar maken van de inhoud van je notes levert een ban op, lees de policy maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |