quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Onur is een baas! Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Mijn opa heeft zoeen beenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:43 schreef LudoSanders het volgende:
En je moeder op de trombose!
wel "verdient" verloren ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:41 schreef Triptamine het volgende:
Ik dacht al duurt het nog lang![]()
Ik wilde al bijna de rest van KLB vol gaan baggeren. En nee Gers ik was niet live kijken.
Edit: Fipo Gemacht![]()
awwhhhquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik lijd aan ukelelevingers op dit momentgeen gevoel in de toppen
Het liep ook niet echt. Je kon merken dat de twee verdedigbelgen achterin net terug waren. Er was weinig tot geen communicatie tussen Oleguer en Vermaelen. De 0-1 was een bevlieging van die 65kg servier van 16 mil. Suarez had opstart problemen, en twijfelt nog steeds vaak tussen pasen of zelf doen. Hij speelde niet zoals tegen Arsenal.quote:
Trustenquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:49 schreef Maisnon het volgende:
Trusten!
trusten ik ga ook meer eens slapen denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 03:49 schreef Maisnon het volgende:
Trusten!
Ik kan de komende uren nog niet slapen. BIj erg blij aangezien een van mijn beste maten, en diegene die ooit mijn leven heeft gered, binnekort uit de "rehab" komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:49 schreef gers het volgende:
[..]
trusten ik ga ook meer eens slapen denk ik
Als je er nog bent: Komt er nu wel een vierde tribune in dat nieuwe schoolgebouw? Dat het een beetje op een stadion gaat lijken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:52 schreef gers het volgende:
dankje
Ik moest me om half negen omdraaien omdat ik op m'n andere zij verder ging slapen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:58 schreef Agiath het volgende:
Ik moest vanochtend om half 9 opstaan om iemand te helpen verhuizen, en ik zit aan de katerschijt.
Het is wel mooi weer, lekker buiten met de laptop 14.gif
whehehquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest me om half negen omdraaien omdat ik op m'n andere zij verder ging slapen.
Verhuizen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:58 schreef Agiath het volgende:
Ik moest vanochtend om half 9 opstaan om iemand te helpen verhuizen, en ik zit aan de katerschijt.
Het is wel mooi weer, lekker buiten met de laptop 14.gif
Wie doet dat dan ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niezen tijdens het tandenpoetsen..!
Op dit moment, ik...quote:
goshquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik in het Amy Macdonald topic tegenkwam
wtf_!
Wat een lekker nummer! 10/10!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef BobbyB het volgende:
Wat ik in het Amy Macdonald topic tegenkwam
wtf_!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat een lekker nummer! 10/10!
ff swingen. brb
nog gehusselt ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef afcajos het volgende:
Goeiemiddag gerst!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef BobbyB het volgende:
He, er is nog geen Hayden gepost.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
succes en NTBquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga een wasmand op marktplaats zetten! (en een veugelkooi)
BRB WJNMK
STOMME KOOI!!!1!!!1quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef GasTurbine het volgende:
BRB WJNMK
Helegaar nietquote:
Uwe Bollquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
Gister trouwens The Secret gekeken, erg mooie film met David Duchovny (Mulder) en
[ afbeelding ]
Die een erg goede rol neerzette.
Oja, en Postal, die is gewoon echt te flauw voor woorden, maar juist daarom erg komischdie begin scene is echt geweldig.
Ik heb nog een wasmand nodig..quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef GasTurbine het volgende:
BRB WJNMK
Kan je wel even snel bedanken, maar voor wat hoort wat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een wasmand nodig..![]()
Ga ik gelijk even kopen, bedankt voor het herinneren
quote:Heel veel mensen zeiden op verschillende data
Post je tieten eens
Ja idd. Ik zit godverdomme al twee weken fapklaar voor dit scherm.quote:
Ik moest lachenquote:Heel veel mensen zeiden op verschillende data
Waarvoor?quote:
Slaande beweging, net als snoquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarvoor?
Kut wedstrijd gisteren he Joske
Gelukkig moeten we er nog 33quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Slaande beweging, net als sno![]()
Ja wat een kutzooi gister
KUTquote:
Prutserquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef GasTurbine het volgende:
Excelsior weet tenminste wél van wanten.
Maar godverdomme zeg, de eredivisie is niet meer op sport1![]()
Nu moet ik 5 euro per wedstrijd gaan betalen![]()
joske hooliganquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
Ik was daarna nog naar een feest, niet echt in de stemming. Loop ik daar over straat, hoor ik achter mij: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!gezongen door wat ventjes van 14/15
Dus wij stoppen met lopen en begonnen ze beetje uit te schelden, renden ze snel weg
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef afcajos het volgende:
Ik was daarna nog naar een feest, niet echt in de stemming. Loop ik daar over straat, hoor ik achter mij: HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!gezongen door wat ventjes van 14/15
Dus wij stoppen met lopen en begonnen ze beetje uit te schelden, renden ze snel weg
energydrankoverschermproestquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
Op de schaal van friet geef ik dit een gehaktstaaf.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
He had Ajax gisteren niet dik verloren?
2-1 maar. Ik weet niet wat jij dik noemt grapjasquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef jordeeeh het volgende:
He had Ajax gisteren niet dik verloren?
Ik dacht aan je PI te zien dat je me een beetje op probeerde te naaien.quote:
Mja k wist wel dat Ajax verloren had, wist alleen niet hoeveelquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik dacht aan je PI te zien dat je me een beetje op probeerde te naaien.
Niemand wilde naar Veno.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:29 schreef afcajos het volgende:
Jordy waar waren jullie paupers gister? je hebt weer een mooi feestje gemist
Komt wel goed. We worden misschien weer eens kampioen dit jaar johquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k wist wel dat Ajax verloren had, wist alleen niet hoeveel
Dat zeg ik al 4 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Komt wel goed. We worden misschien weer eens kampioen dit jaar joh
komt wel goed pisvee wordt dit jaar geen kampioenquote:
Dat hoor ik ook al 3 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef gers het volgende:
[..]
komt wel goed pisvee wordt dit jaar geen kampioen
In Rotterdam is het ook niet veel hoor.quote:
komt wel goedquote:
TITEL EXCELSIOR SOMS VERGETEN?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In Rotterdam is het ook niet veel hoor.
Welke?quote:
exelsiewie ?quote:
FAIL.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:06 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga even n00bs pwnen in COD4 terwijl er een br33zersletje aan me pik zuigt.
Tegen W2 is het een groot verlies gek!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
2-1 maar. Ik weet niet wat jij dik noemt grapjas
1-5quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:15 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Tegen W2 is het een groot verlies gek!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |