Hoewel ik inmiddels het teruglezen aan de wilgen heb gehangen, voel ik mij toch geroepen te reageren op deze post, waar ik gelukkig op geattendeerd ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zei dat ik stats niet interessant vind. Volgens mij heb ik dat in een vorig topic ook aangegeven. En posten om zo hoog mogelijk te komen was één keertje leuk, maar vooral vanwege de wedstrijd die MPG en ik er zo ongeveer van maakten en de gesprekken op MSN die we tegelijkertijd hadden erover, waarin we elkaar zaten op te jutten. Maar na één of twee dagen was de lol daar ook wel weer vanaf.
Maar wat me opviel is dat toen het richting nummer 1.000 ging, er ineens "nieuwe" mensen opdoken, die hard begonnen te spammen hier, echt posten om te posten. Niets ten nadele van nieuwe SC'ers overigens, nieuwe aanwas van mensen is immers altijd interessant, al was het maar om even uit de geijkte SC-sleur te komen.
Ik vind het alleen jammer dat "echte" KSC'ers als OA, Muck, MPG en Frits nu niet in 1.000e nummer hebben kunnen posten, omdat een stel spammers zonodig moet postfappen. Op zich is het een jubileumnummer, en moet je daar iets bijzonders van maken. Maar nu heeft een stel postgeilerds er een spamtopic van gemaakt.
Sowieso zag ik de KSC altijd als een leuke SC waar je gewoon over van alles en nog wat kon praten. Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk nergens meer over, heb ik het idee. Ja, over het opkrikken van postcounts, iedere dag weer. Het voelt gewoon niet meer zo leuk aan als vroeger. En ik kan nu ook heel goed begrijpen waarom Houniet en Eer-ik hun aanwezigheid hebben beperkt hier.
En dat alles vind ik gewoon jammer.
Sorry voor de ongelooflijke zeikpost op de vroege ochtend, maar ik kan beter in één keer even zeggen wat ik op mijn lever heb (en nee, het is geen drank), dan dat ik de hele tijd van die losse, verzuurde hints blijf geven
.
Hou nou eens op johquote:
OA, tijd voor een nieuwe plaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:33 schreef OA het volgende:
Umbrella ella ella ♪♫♫♪♪♪♫♪♫♫
Fhaquote:
Ik dacht dat jij nog steeds trouw teruglas...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoewel ik inmiddels het teruglezen aan de wilgen heb gehangen, voel ik mij toch geroepen te reageren op deze post, waar ik gelukkig op geattendeerd ben.
Whehe.quote:Maar. Genoeg gezeurd over vroeger. Seniele ouwe zak kan ik soms zijn, op mijn 23e.
Dat hoop ik met je mee. Hoewel ik veel minder ben gaan posten vanaf dat ik bij de FP zit, vind ik het nog steeds leuk om een beetje te ouwehoeren over de meest uiteenlopende (nutteloze) zaken.quote:Tijd om vooruit te kijken. Ik krijg vast nog wel een bericht van mij in #1000 (al dan niet met blauwe hulp). Nu de ongelofoloze spamsnelheid er een beetje uit is, hoop ik dat KSC weer het vertrouwde, gezellige koffie- en thee hoekje op FOK! wordt waar iedereen even tot adem kan komen en lekker kan ouwehoeren over de beslommeringen van alledag. Hier wil ik me wederom voor in gaan zetten, en hopelijk wil iedereen hier met me mee doen.
Geinig plaat hoor!quote:
Dan ben je de enige! Echt waar hoor. Echt.quote:
Ja ik ben zoooo blij!! Haar schildklier is dus niet goed meer dus dat is opzich vervelend. Haar bloeddruk is ook niet geweldig maar niet slecht genoeg dus voorlopig zitten we nog wel goed. Nu moet ik gewoon goed in de gaten houden of ze slechter word en anders gaan we pas over een half jaar weer opnieuw bloed onderzoek doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha
Hoe is het nou?
Ik las dat de kat niet meteen geopereerd hoeft te worden?
Das op zich wel goed nieuws.
Geweldig nrquote:
Samen met MPG in een hoekje!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef MPG het volgende:
Even in reactie op de laatste posts:
- reserveer maar vast een hoekje, OA
ter info (omdat je niet meer terugleest dus).. als je Klonk een pm stuurt gooit ie # 1000 nog open voor je.. speciaal voor jullie heeft ie wat gecleand en ruimte gemaaktquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef MPG het volgende:
Even in reactie op de laatste posts:
- ik lees dus niet meer terug
- ook 1001 en 1002 heb ik gemist, maar die vind ik de speciale vermelding dan weer niet waard.
- reserveer maar vast een hoekje, OA
thee, goed idee !quote:
Muckje, (je weet wel, die donkerblauwe) is zijn vriendinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ter info (omdat je niet meer terugleest dus).. als je Klonk een pm stuurt gooit ie # 1000 nog open voor je.. speciaal voor jullie heeft ie wat gecleand en ruimte gemaakt
Dat snap ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
Muckje, (je weet wel, die donkerblauwe) is zijn vriendin.
Ach, ik zat in jou at te zoeken naar het topic, je ben ook van 97 naar 03 gegaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:43 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ben je de enige! Echt waar hoor. Echt.
inmiddels niet meer dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog steeds trouw teruglas...![]()
quote:[..]
Whehe.![]()
Preciesquote:[..]
Dat hoop ik met je mee. Hoewel ik veel minder ben gaan posten vanaf dat ik bij de FP zit, vind ik het nog steeds leuk om een beetje te ouwehoeren over de meest uiteenlopende (nutteloze) zaken.
Mooizo. Muck en ik stonden daar ergens in die tentquote:
Mooizoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ben zoooo blij!! Haar schildklier is dus niet goed meer dus dat is opzich vervelend. Haar bloeddruk is ook niet geweldig maar niet slecht genoeg dus voorlopig zitten we nog wel goed. Nu moet ik gewoon goed in de gaten houden of ze slechter word en anders gaan we pas over een half jaar weer opnieuw bloed onderzoek doen.
Dus ik hoop dat we de komende tijd genoeg hebben aan af en toe een bloedonderzoek, dan kan ik ondertussen flink sparen voor wanneer er wel echt iets moet gebeuren..Poes ligt gewoon lekker te knorren naast me dus die zal het er wel mee eens zijn
Hier is het prima hoor. Van vanmorgen 6 tot vanmiddag 4 gewerkt, daarna lekker met het dak open naar huis getoerd, krant gelezen, gegeten, beetje op FOK! rondgeloerd en nu douchen en daarna lekker een pilsje drinken op het terras, met vrienden.quote:Hoe is het daar verder?
Ow, dat komt wel goed hoor, heb het er nu toch te druk voorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ter info (omdat je niet meer terugleest dus).. als je Klonk een pm stuurt gooit ie # 1000 nog open voor je.. speciaal voor jullie heeft ie wat gecleand en ruimte gemaakt
Ieuwl. Dat vind ik dus echt niet te hachelenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Fha het volgende:
Terrasje pakken ga ik ook zo doenDe mannen zijn op de motoren onder weg hier heen haha
quote:
quote:En niet te vergeten een ouderwetse OAiaanse Multiquote (r).
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
ik gooi nummer 1000 nu weer even een minuut of 5 open, grijp die kans
Dit kun je niet meeeenenquote:
Absoluut!quote:
MPG weet dat altijd heel goed te timen!quote:
Echt.. wat een timing inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Ladylike het volgende:![]()
Lekker buiten in het nazonnetje genieten van een WIekse Rose
[ afbeelding ]
sgat!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Ik vind het niet te zuipen maar het ziet er wel mooi uit![]()
lieffiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sgat!![]()
ik vind het wel lekker
zit aan mn 2e
Sowieso bierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef Fha het volgende:
Ik vind het niet te zuipen maar het ziet er wel mooi uit![]()
Ik weet het al. Een lekker glaasje Hertog Jan Pilsener van de tapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
lieffie
Ach moet kunnen tochIk zit ook nu al te bedenken wat ik zometeen op het terras ga bestellen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon op fietsafstand van de HJ brouwerij.
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je ook mensen die er werken? Want dan moet ik je helemaal aanraken natuurlijk![]()
wehehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik ken wel het proeflokaal, en de fietsroute naar huis die na een bezoek 2x zo lang is![]()
![]()
.
Kan ik die in mijn balansdossier stoppen?quote:
Denken de Google-ads "wie met pek omgaat wordt er mee besmet"quote:Simon's Hekwerk Limburg
Hekwerk, poorten, omheiningen, overkappingen. Bel 0800-0204751
www.simonshek.nl
Klantenservice vacatures
in Venlo? Ga naar Totaljobs.nl Upload je CV en solliciteer direct!
www.totaljobs.nl/service
Eurosol regio Limburg
Verandadaken, terrasoverdekking, serres, tuinmeubels. 0800-0204763
www.euro-sol.eu
Weet je zeker dat je niet gewoon de tussenliggende posts verwijderd hebt?quote:Op zondag 31 augustus 2008 07:43 schreef Klonk het volgende:
whehehe, er zit een hele nacht slapen tussen
TS moet het zelf uitvinden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:14 schreef OA het volgende:
Goed topic![]()
Hoe lang kan een auto vol gas in z'n vrij draaien?
Hahaha, sommigen 'van de oude slag' doen dat hier ook nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb alle nuttige dingen al gedaan, vanmiddag op kermisbezoek (ja dat doen we hier) in het dorp van schoonouders is het kermis en dan is er altijd vlaai, en een lekker pilsje
Bijna klaar dus!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:50 schreef OA het volgende:
OAdin is van huis, dus OA danst op tafel![]()
![]()
Ze heeft wel een mooi lijstje achtergelaten met huishoudelijke dingen..Planten water geven Wassen Afwassen Stofzuigen
Definitief geschrapt.quote:Eventueel:Auto stofzuigen (waar zij de hele week in rijdt en ik niet, dus ik heb hier geen tijd voor )
Kattenbakken schoonmaken. (Mag ze ook zelf doen)
waar was ie heen?quote:
Ik dacht dat OAdin dat vrijdag hier had gedaan, maar ze was nog wat 'vergeten' naast de boodschappen, wc schrobben, badkamer poetsen, keuken soppen, ramen lappen en de verjaardag van schoonOA vieren.quote:
Whehe...quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:16 schreef Klonk het volgende:
die van mij ook, vroeg gisteren of ik de was even op wou bergen, tuurlijk doen we dat, alleen die controle achteraf of alles wel naar behoren in de kasten hangt...
Het is iig een begrip in de bollenstreek hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:52 schreef Klonk het volgende:
55 maar, da´s toch geen biermarkt, dat is gewoon wat een goeie belgische kroeg standaard in huis heeft
Uh, oepsquote:.....................
Maar Gustav, de "storm van de eeuw", zou krachtiger kunnen worden dan alles wat New Orleans tot nu toe heeft gezien.
Bang
"U moet bang zijn", aldus de burgemeester. Om 08.00 uur begint de evacuatie met de laaggelegen westelijke stadsdelen; vanaf het middaguur (19.00 uur onze tijd) is het oosten van de stad aan de beurt.
Das niet echt nodig. Maar als we zoiets hier zouden krijgen moeten we rennen. En hard.quote:
Wat een verkrachting van "the wild rover"quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Klonk het volgende:
gaat niet om het clipje, wel om het liedje, foute Duitse schlager dus
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburgquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet echt nodig. Maar als we zoiets hier zouden krijgen moeten we rennen. En hard.
Dan is de kans op Limburg aan zee groot namelijk
Tegelenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:57 schreef Klonk het volgende:
ik heb alle nuttige dingen al gedaan, vanmiddag op kermisbezoek (ja dat doen we hier) in het dorp van schoonouders is het kermis en dan is er altijd vlaai, en een lekker pilsje
ja, de kermis is elk jaar beroerder maar de vlaai nog altijd ouderwetsch lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegelen?
Lekker hoor, ouderwets vlaai en pils met de kermis.
Vroeger, toen omaPG nog in 't Ven woonde, stond de kermis elk jaar bij haar voor de deur.
O, ik kom graag ik Limburg hoor!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburg
Bij jullie is dat misschien nog leuk ja... hier nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegelen?
Lekker hoor, ouderwets vlaai en pils met de kermis.
Vroeger, toen omaPG nog in 't Ven woonde, stond de kermis elk jaar bij haar voor de deur.
Juist ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en dan willen alle westerlingen wel in eens naar Limburg
Eensch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de kermis is elk jaar beroerder maar de vlaai nog altijd ouderwetsch lekker
Whehe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik kom graag ik Limburg hoor!![]()
Toch blijft het daarom wel leuk om een provincie te hebben die je zo nu en dan kunt afzeiken.![]()
Edit: correctie. Afzeiken klinkt zo cru... de draak steken met is beter...![]()
Ook omdat ik nog nooit in Friesland of Groningen ben geweest, dus daar weet ik niet van...
Daar gaat het hier steeds meer naar toequote:[..]
Bij jullie is dat misschien nog leuk ja... hier niet![]()
Kermis staat hier gelijk aan een verzamelplaats voor het uitschot van de omgeving. Mensen met petjes en bontkragen die boos worden als je botst in de botswagentjesen zich stoer gedragen bij de boskbal
ZH kent geen tradities rondom kermissen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar gaat het hier steeds meer naar toe. De tradities eromheen zijn eigenlijk nog het enige leuke aan kermis.
Wellusquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
ZH kent geen tradities rondom kermissen...
Hier dus vlaai en pils of limonadequote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
ZH kent geen tradities rondom kermissen...
Ik ga zometeen buiten zitten en eens kijken of ik koffielikeur kan fabricerenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef OA het volgende:
Zo, inmiddels heeft de zon het balkon al aardig verwarmd, dus ik ga buiten een boekje lezen!![]()
![]()
Smakelijk!quote:
Go see the doctor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakkie oplos maar dan. En godverdomme wat doet mn been zeer
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
Go see the doctor.
Doetie het weerquote:
Zondag hequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oplos is ook niet te zuipen. Wat een klotedag ook eigenlijk.
quote:
Maar ondertussen wel de hele familie deze kant ophalenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam nog een foto tegen uit de oude doos![]()
Utrecht Centraal, 18 april 2006. Integreren doe je zo:
[ afbeelding ]
Hoe komt 't?quote:
quote:
suggereer je nu dat ik een aandachtshoer ben?quote:
Ontken je nu dat je een aandachtshoer bent?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef DR34M3R het volgende:
suggereer je nu dat ik een aandachtshoer ben?![]()
Ik ontken alles!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ontken je nu dat je een aandachtshoer bent?
Wat schaft de pot vandaag?quote:
keukenkastjes-bezemschotel dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
kerrie macaroni met een lekker stukkie kabeljauw
ja, lekker makkelijk en lekker snel, had geen bok in kokenquote:
Helemaal niet ik deel ook kusjes uitquote:
Dat natuurlijk altijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere wijven eerst dus. Goed punt
Biertje graagquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:18 schreef Fha het volgende:
Wat jij wil.
Ideaal tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Kom maar halen.quote:
Dat klinkt erruug bekend jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Lekker weekend iddquote:
Morgen zou het koeler maar redelijk weer zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat het morgen redelijk weer is, kan ik veel fietsen want ik heb me toch een balansdag nodig
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkastquote:
Ik denk het ook welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkast
Stukje dichterbij gok ik
Maar wijn is helemaal niet lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Heul welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wijn is helemaal niet lekker
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef es70 het volgende:
En vanavond weer lekker in mijn eigen bed.
Watvoor?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Dat is echt heel erg foei stout hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen,
Die heb ik niet rememberquote:
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg foei stout hoorDat zou ik noooooit doen
Had het ook niet over jouw bankquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet remember.
Er gaat niets boven mijn eigen bed hoor. Vannacht niet thuis geweest idd
.
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzo.
Merlot. Songloedquote:
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapenquote:
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gietenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.
En je was niet thuis geweestquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Ik had toch al gezegd dat het een lekker weekend wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En je was niet thuis geweest.
Jij boefje.
Oh kiepen / kantelen en zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gieten.
Dat iddquote:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet "tetteren" in palingstein ja?
Je bent daar niet echt op je plekje he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef es70 het volgende:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Foei tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Redelijk snel nu nog toch ?quote:
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk snel nu nog toch ?
Feli iig
Verzoek aan de rug van Jort of het een beetje sneller magquote:
had ze die niet goed kunnen dateren danquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.
Resultaat: ik had een extra account moeten meenemen in mijn afstemming maar had dat niet gedaan. Maar goed, we zijn er uit, en de andere verschillen zijn gecorrigeerd nu.
Nu mijn eigen werkzaamheden nog doen, uurtje denk ik en dan is het weekend
Jij zou het nog bewijzenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik kei goed kan zingen?
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die baggerquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al in 1994 een CD opgenomen
optievenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die bagger
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent daar niet echt op je plekje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen wonen we hier precies 12 jaar
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Nee joh, want wij zijn toch keurig getrouwd enzo, geen haan die daarnaar kraait hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei toch
Moet ik nu ook brieven gaan schrijven?
Mja, ik weet hoe het is. Ik heb eens 20 jaar in Brabant gewoond, ook nog in een fase dat je leven gevormd wordt zeg maar. Ik heb er niets meer mee. Eigenlijk al vanaf de eerste dag dat ik er weg was.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]En morgen wonen we hier precies 12 jaar
.
Ah hmm is dat dit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:54 schreef es70 het volgende:
Nee joh, want wij zijn toch keurig
Toch maakt het visioen van jou onder een douche veel goed, weet je dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
Net gedouched.. tegen de tijd dat ik me in gesmeerd heb en weer een pyjama heb aangetrokken zweet ik me alweer kapot
quote:
quote:
nee daar heb ik weinig ervaring mee eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maakt het visioen van jou onder een douche veel goed, weet je dat?
Zonde, je mist wel watquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
nee daar heb ik weinig ervaring mee eigenlijk
Haha ik betwijfel hetquote:
Wat ga je met dit weer ign met een pyjama doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
Net gedouched.. tegen de tijd dat ik me in gesmeerd heb en weer een pyjama heb aangetrokken zweet ik me alweer kapot
Lijkt me een prima tijdstip om weer iets anders te gaan doen inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r stopt met werken.
Leuk geweest, de rest doe ik morgen wel ff.
Ja maar ik heb vrijdag 6 uur niet gewerkt die we hard nodig hebben in de maandafsluiting. Zeker omdat ik morgen op tijd naar huis wil (= uiterlijk half acht) ivm een informatieavond op schoolquote:
Mjaquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjagelukkig hoef ik morgen pas om 12 uur op school te zijn..
Het word dinsdag meer dan goed gemaakt.. half 9 tot kwart over 7quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das helemaal aso. Dan heb ik er al weer een halve dag opzitten
half 9, nog uitslapen danquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Het word dinsdag meer dan goed gemaakt.. half 9 tot kwart over 7
tjah dat zijn normale school tijden.quote:
Trustequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga een wasje ophangen en dan naar bed
Welterusten allemaal
Nooit verkeerdquote:
Absoluut!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nooit verkeerd
Ik ben ook heerlijk met een wijntje Bridget Jones aan het kijkenniet dat die film nou zo geweldig is, maar ik vermaak me prima
Heerlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut!
Vanmiddag heerlijk buiten zitten lezen. Vanavond koffielikeur gefabriceerd, nog 6 weken wachten en dan heb ik hopelijk een heerlijke likeur.
Volgens recept van broerMuck.quote:
Wauwquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens recept van broerMuck.
Met jenever, bruine suiker, koffiebonen en vanillestokjes. Precieze hoeveelheden weet ik zo niet uit mijn hoofd(ik had een pakket gekregen met van alles afgemeten hoeveelheden, voor mn verjaardag). Alles bij elkaar doen in een fles, goed schudden, 6 weken laten staan, tijdens die periode regelmatig een keer schudden, en dan filteren en bottelen
.
Ik vind t erg lekker, en t is ook echt leuk om et helemaal zelf te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
WauwIk hou er zelf echt niet van maar dit klinkt wel ontzettend leuk!
Als er een geplanned wordt. Lees anders een het stukje over KSC-meets hier: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSCquote:
Weer?quote:
Ghehehehequote:
Ik kan me een paar mini-meetjes herinneren, maar een meet....quote:
Hier ook, maar wel stille flitsenquote:
Ja dat wel inderdaad, maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier ook, maar wel stille flitsen
Dan is het daar misschien wel eens tijd voor?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan me een paar mini-meetjes herinneren, maar een meet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |