Biertje graagquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:18 schreef Fha het volgende:
Wat jij wil.
Ideaal tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Kom maar halen.quote:
Dat klinkt erruug bekend jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen, daarna te weinig geslapen en vandaag bijna de hele dag halfgaar liggen broeien in de zon...
Lekker weekend iddquote:
Morgen zou het koeler maar redelijk weer zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:23 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat het morgen redelijk weer is, kan ik veel fietsen want ik heb me toch een balansdag nodig
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkastquote:
Ik denk het ook welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan pak ik er hier wel een uit de koelkast
Stukje dichterbij gok ik
Maar wijn is helemaal niet lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Heul welquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wijn is helemaal niet lekker
quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef es70 het volgende:
En vanavond weer lekker in mijn eigen bed.
Watvoor?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk het ook weldaarbij bedenk ik me net dat ik alleen wijn in huis heb
Dat is echt heel erg foei stout hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
Gisteravond teveel gezopen,
Die heb ik niet rememberquote:
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg foei stout hoorDat zou ik noooooit doen
Had het ook niet over jouw bankquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik niet remember.
Er gaat niets boven mijn eigen bed hoor. Vannacht niet thuis geweest idd
.
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Kreeg de opmerking 'Djiez, jij kan ook lekker meetetteren'. Stille wateren enzo.
Merlot. Songloedquote:
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapenquote:
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gietenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo stil ben je nou ook weer niet. Voor zo ver ik je nuchter ken.
En je was niet thuis geweestquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Ik had toch al gezegd dat het een lekker weekend wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En je was niet thuis geweest.
Jij boefje.
Oh kiepen / kantelen en zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Tetteren ging hier niet over kletsen maar rosé achterover gieten.
Dat iddquote:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hierquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet "tetteren" in palingstein ja?
Je bent daar niet echt op je plekje he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:15 schreef es70 het volgende:
Als het maar even mogelijk is keer ik dit dorp (nu nog tijdelijk) de rug toe, dus nee, niet hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Foei tochquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb gewoon in een bed geslapen.
Redelijk snel nu nog toch ?quote:
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk snel nu nog toch ?
Feli iig
Verzoek aan de rug van Jort of het een beetje sneller magquote:
had ze die niet goed kunnen dateren danquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jep. Het lullige is, de rest was geen verschil. Alhoewel.. nou ja, een collega van me heeft een herwaardering alvast geboekt die ze normaal pas 's maandags aan het einde van de dag maakt.. blijkbaar liggen we allemaal voor op schema.
Resultaat: ik had een extra account moeten meenemen in mijn afstemming maar had dat niet gedaan. Maar goed, we zijn er uit, en de andere verschillen zijn gecorrigeerd nu.
Nu mijn eigen werkzaamheden nog doen, uurtje denk ik en dan is het weekend
Jij zou het nog bewijzenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik kei goed kan zingen?
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die baggerquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al in 1994 een CD opgenomen
optievenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zullen je inschrijven voor popstars/idols/hoe heet die bagger
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent daar niet echt op je plekje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen wonen we hier precies 12 jaar
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |