quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...
Dus de regels zijn volgens jou "AQuila mag alles doen en toch op de fanlijst blijven staan, maar anderen niet."quote:
Eindelijk iemand die het voor me opneemtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmm...waar heb ik dat eerder gezien....
Oh, ik weet het al, hij klinkt net als AQuila!
Dus AQuila mag wel sarcastisch overkomen en in het verleden negatieve dingen hebben gezegd en toch op de lijst komen, maar Sackboy niet? So much voor tweede/eerlijke kansen.Hoe oneerlijk, misbruik van macht.
VRIENDJESPOLITIEK ZEG IK JE!
Gefeliciteerd met alweer het 5de topic Emarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:57 schreef emarwii het volgende:
Er staan en hoop grote aankondeginegen te komen in de volgende aan het woord!! En omdat het er Zooooo veel zijn, zal ik de intro korter moeten maken of zelfs weg moeten laten! Verder denk ik dat maandag Disney Shit part 2 er is!
Kan eigenlijk niet meer omdat die tijd voorbij is! Het is nu een fantopic geworden!quote:
Inderdaad, een fantopicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet meer omdat die tijd voorbij is! Het is nu een fantopic geworden!
Zie je wel.. Toch jaloers..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmm...waar heb ik dat eerder gezien....
Oh, ik weet het al, hij klinkt net als AQuila!
Dus AQuila mag wel sarcastisch overkomen en in het verleden negatieve dingen hebben gezegd en toch op de lijst komen, maar Sackboy niet? So much voor tweede/eerlijke kansen.Hoe oneerlijk, misbruik van macht.
VRIENDJESPOLITIEK ZEG IK JE!
Ze vallen nu buiten de boot idd en dat is niet leuk voor ze! In het begin kon het nog wel toen hadden ze nog medestanders maar nu zit bijna iedereen in het fan gedeelte en tsja dan is het minder leuk voor ze!quote:
Fan gedeelte van fans op grond van leedvermaak jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze vallen nu buiten de boot idd en dat is niet leuk voor ze! In het begin kon het nog wel toen hadden ze nog medestanders maar nu zit bijna iedereen in het fan gedeelte en tsja dan is het minder leuk voor ze!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Helaas is Emar niet ingegaan op mijn aanbod om een special te maken voor de weblog.
Dat lijkt me niet nodig! Of je bent fan dan kom je hier in dit topic en hebben we het leuk over DGVF of je vind het nix en in dat geval kun je gewoon dit topic negeren!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is een fantopic geworden? Dan wil ik ook gewoon een haters topic openen.
Mij wel. Leuk voor KLB.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Een haters topic lijkt me daarom ook niet nodig!
Waarom loop je dan zo moeilijk te doen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, in een fanboy lijstje van Emar komen te staan is wel het laatste waar ik op uit ben.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo moeilijk te doen?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef Leonos het volgende:
Snap er geen fuck van, daarom ga ik dit is volgen
Iemand een linkje naar materiaal van de beste man?
Ah my apologies, Obi Wan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Waar ben ik nou constant mee bezig dan? You have much to learn, young padawan. Ook wat betreft sarcasme, trouwens.
Ik ben niet degene die er over gaat, dat doet de commissie.quote:Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld in jullie onrechtvaardigheid. En dat noemt zich een commissie, shame on you.
Die knul Sackboy wil alleen maar bij jullie clubje horen.Is dat teveel gevraagd? Volgensmij moeten jullie blij zijn met elke fan die jullie kunnen krijgen.
Weet je dat heel zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:37 schreef Twarres het volgende:
Ik ben niet degene die er over gaat, dat doet de commissie.
Zo jij heb wel de bokkepruik op zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo moeilijk te doen?
Knul?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Die knul Sackboy wil alleen maar bij jullie clubje horen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh AQuila is gewoon het belangrijkste vergeten in de OP te zetten.Namelijk Emar's werk zelf.
En wat dan nog? Fans van Herman zijn ook geen fan vanwege zijn goede dansmoves, beheersing van de engelse taal of zijn mooie stem..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?Is het niet meer uit leedvermaak denk je, ipv dat zijn reviews zo goed zijn?
Want dat blijkt wel uit bepaalde posts. Die kunnen gewoon niet serieus zijn.
Maar goed, dit heb ik ook al te vaak gezegt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:52 schreef Twarres het volgende:
[..]
En wat dan nog? Fans van Herman zijn ook geen fan vanwege zijn goede dansmoves, beheersing van de engelse taal of zijn mooie stem..
Neuh hoor. Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben best vrolijk zo op de vroege middag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo jij heb wel de bokkepruik op zeg![]()
Emar roeleert Herman zwaar. Vergeleken met Herman is Emar net Chuck Norris.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat mensen fan zijn van Herman snap ik ook niet...![]()
Zou Emar leuk vinden trouwens, die vergelijking.
Ik wil je daar graag bij helpen Emarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:49 schreef emarwii het volgende:
Het gaat zo goed
Weet zeker dat je Disney Shit part 1 nog even bekijkt voordat je aan part 2 begind! En AQuila: Zou je ok een fanlist op mijn site willen bijhouden?
Ik was idd even de link vergetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef Leonos het volgende:
Snap er geen fuck van, daarom ga ik dit is volgen
Iemand een linkje naar materiaal van de beste man?
Ach, rot toch opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan?
[..]
Dat lijkt me niet nodig! Of je bent fan dan kom je hier in dit topic en hebben we het leuk over DGVF of je vind het nix en in dat geval kun je gewoon dit topic negeren!
Een haters topic lijkt me daarom ook niet nodig!
quote:
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, rot toch op. Het sarcasme druipt er vanaf en die arme j-j-j-ongen denkt dat hij echt geweldig is. Hij negeert kritiek en reageert alleen op posts die hem ophemelen. Stop met het opjutten van die jongen, zeg hem eens de waarheid en pleur dit topic op slot. Ook op andere fora wordt het uitgemaakt voor kansloos.
Nou.... in elk geval vermaken ze zich niet met Emars reviews omdat ze zo goed zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?
Er is nu ook een Fanlist topic op het forum van Emar! Maar als je hier al staat ingeschreven hoef je niet nog eens daar ingeschreven te worden
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou.... in elk geval vermaken ze zich niet met Emars reviews omdat ze zo goed zijn.
That's my point.quote:
Nee, hij is slim genoeg om te weten dat het nog zoveel beter kan, daarom steekt hij zelf ook een beetje de draak met zn reviewsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*proest*die intro... is Emar zelf eigenlijk wel serieus?
Prachtig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
In de straat links van de rotonde woont Emar
Kloosterhaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:42 schreef muay-toy het volgende:
is dat engelenhaar of hoe heet dat gat?
Het is pas net begonnen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:48 schreef Blackninjadude het volgende:
Deel 5 alweer...stopt het dan nooit!
begindquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:49 schreef emarwii het volgende:
Het gaat zo goed
Weet zeker dat je Disney Shit part 1 nog even bekijkt voordat je aan part 2 begind! En AQuila: Zou je ok een fanlist op mijn site willen bijhouden?
Ik bood hem aan om een special te doen, speciaal voor de weblog en als het een beetje een leuk filmpje was dan zou ik hem plaatsen. Maar geen mail, dus geen special.quote:
Al dit in de volgende aan het woordquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:15 schreef Yari het volgende:
Hahaha, de fucking rotonde!!!!
emarwii kan je er even snel een video over maken zodat al je fans snel op de hoogte zijn van deze ontwikkelingen?
Wanneer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:21 schreef emarwii het volgende:
[..]
Al dit in de volgende aan het woord
Midden septemberquote:
Mooi... Dan kan ik met een gerust hart op vakantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze hoort toch ook wel in het fanforumje moet een gegeven paard niet in de bek staren
Wederom bedankt voor het vertrouwen Emarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:38 schreef emarwii het volgende:
AQuila360 is nu officieel crew lid bij de site! Hij beheerd de fanlist vanaf nu.
www.dgvf.come2me.nl
Dus neem allen is een kijkje
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wederom bedankt voor het vertrouwen Emar![]()
De lijst wie er nu is komt te vervallen en we beginnen met een nieuwe lijst op de site van Emar zelf!!
Meld je hier in dit topic aan of in het topic op het forum van DGVF en maak deel uit van deze snel groeiende community! Uiteraard is deze nieuwe lijst ook alleen bestemd voor fans!
Verwacht in de toekomst ook extra exclusieve content van DGVF (bv. een nieuwsbrief)
Ik meld me hierbij aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De lijst wie er nu is komt te vervallen en we beginnen met een nieuwe lijst op de site van Emar zelf!!
Meld je hier in dit topic aan of in het topic op het forum van DGVF en maak deel uit van deze snel groeiende community! Uiteraard is deze nieuwe lijst ook alleen bestemd voor fans!
Verwacht in de toekomst ook extra exclusieve content van DGVF (bv. een nieuwsbrief)
Het is dus wel van belang dat je je opnieuw aanmeld!
Ik ben vergeten in mijn vorige post het volgende te melden:quote:
Waar is het inschrijfformulier??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dus wel van belang dat je je opnieuw aanmeld!
zeggen dat je er op wil is voldoende :p Een commissie zal je aanvraag zoals altijd beoordelen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waar is het inschrijfformulier??
Bij deze.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
zeggen dat je er op wil is voldoende :p Een commissie zal je aanvraag zoals altijd beoordelen!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten in mijn vorige post het volgende te melden:
Sackboy doe geen moeite
quote:
quote:
Laten we dat nu maar niet doen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders beginnen wij wel een haters lijst. Die wordt een stuk langer, voorspel ik.
Hij blijft een onorginele na-aper van AVGN. Maar goed, ik zal die aankondigingen even afwachten dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laten we dat nu maar niet doen!
Strawberry waarom wil je hem geen kans geven tot dat je weet wat die nieuwe aankondigingen in houden? Het wordt echt beter daarna geef Emar die kans!
Ik toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Hier staat de enige echte lijst
Wie komt er nog meer op
PICK ME!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Wie komt er nog meer op
Schitterende post Sackboyquote:
Deeltje 6!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:00 schreef muay-toy het volgende:
laat die jongen gewoon op dat lijstje van jou we zitten toch niet meer op de basisschool. anders moet zodrekt alweer deeltje 6 geopend worden vol met dat geargumenteer.
quote:Na0mii 30-08-08 18:43:04 HeEEJiii diiE EmaR!!! MawG iKKuH Juhhh StijVuh iN mUh v0eLuh??? x Na0mzz
Ik als fan van het eerste uur wil ook op de lijst!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Wie komt er nog meer op
Dat ligt er aan of hij dan nog steeds zo sarcastisch post, het ligt er nu echt te dik op dat hij het alleen maar doet om een OGE te worden (Original Gangster Emar), en zulke posers hebben de echte fans geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
En wat nou als Sackboy plotseling na de nieuwe aankondiging van Emar, hem helemaal geweldig vindt?Verbeterd en al. Mag hij dan op in lijst?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef -BJ- het volgende:
haters hou toch op,
emar is een haiku waard
zijn reviews zijn dik!
De trein is aan het lopen! De vogel is van het nest!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles loopt perfect volgens plan, nu Aquila crewlid is zijn de wielen in beweging gebracht! (klinkt beter in het engels...)
Jij bent echt een jongen van de straat zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef -BJ- het volgende:
haters hou toch op,
emar is een haiku waard
zijn reviews zijn dik!
En gelukkig is dit niet sarcastisch:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of hij dan nog steeds zo sarcastisch post, het ligt er nu echt te dik op dat hij het alleen maar doet om een OGE te worden (Original Gangster Emar), en zulke posers hebben de echte fans geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ff de betekenis van de naam Emar opgezocht:
De naam Emar betekend zoveel als '' Hetgeen hij aanraakt veranderd in goud''En goddelijke kracht
![]()
Emar je reviews en alles is gewoon voorbestemd en je gaat rechtstreek naar de top als je hier mee door gaat!
Die kerel wordt gewoon door een goddelijke kracht aangestuurd om die reviews te maken![]()
quote:hoi emar, wil je over mn memmen klaarkomen?
Die zwaailichten zijn vetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En gelukkig is dit niet sarcastisch:
[..]
![]()
[ afbeelding ] HYPOCRISY ALERT [ afbeelding ]
welke 3quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zwaailichten zijn vet![]()
3 man staan hier zowiezo al op de blacklist! En kunnen een plaatsje op de fanlijst wel vergeten!
En dus ook de Nieuwsbrief![]()
![]()
bronquote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 22:41
KUT!!
Hij was cool
Schiet spellen moeten ze idd verbieden.
En de boete? zeeer onterecht.
Als het aan mij had gelegen waren al die kut games als GTA en CoD er niet.
Erg jammer voor Thompsen.. het was een beste man
Wat had je anders verwacht van dat zwaar christelijke kloosterhaarse tuigquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef AQuila360 het volgende:
Is Emar fan van Jack?
Dit kan toch niet waar zijn
quote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 23:06
Nee, ik bedoel het niet sarcastisch
Nee hier houden we allemaal van jequote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 23:13
Nee echt niet.
En plz. ga nu niet het welles nietes spelletje spelen want mij bannen ze dan toch weer want iedereen hier haat me.
Ik hoor daar zeker bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zwaailichten zijn vet![]()
3 man staan hier zowiezo al op de blacklist! En kunnen een plaatsje op de fanlijst wel vergeten!
En dus ook de Nieuwsbrief![]()
![]()
Is Mario dan al niet te gewelddadig voor hem? Al die schildpadden die zomaar weg worden geschopt. Misschien is Bible Adventure wel wat voor hemquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Rkatier het volgende:
Overzichtje
Gamersnet
Partyflock
Gameparty
Insidegamer
Budgetgaming
BlackWII
CodemastersCampzone
PSPParty
Xlife
Gameonly
Gamert
[ afbeelding ]
[..]
bron
En niet klagen dat ik dit quote, hierboven toonde ik al hoeveel sites jij je zelf promoot
Iddquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:12 schreef Yari het volgende:
Dit is wel schokkend voor ons fans..................................
Emar heeft een punt! Misschien moet het geweld in games wel minder worden!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
GTA en COD kutgames![]()
Jahaa, deze jongen gaat het maken mensen!
Gast, als Emar een moord zou plegen zou jij het nog goedpratenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar heeft een punt! Misschien moet het geweld in games wel minder worden!
Emar heeft er natuurlijk wel een beetje verstand en hij roept niet zo maar iets!
Hopelijk komt Emar nog langs vandaag om zijn standpunt toe te lichten
Echt héquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
GTA en COD kutgames![]()
Jahaa, deze jongen gaat het maken mensen!
Wat een onzin.quote:Schiet spellen moeten ze idd verbieden.
Daar heb je gelijk in Emar!quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
Ik zal mjn verhaal toelichten:
Ik ben idd tegen op ERG GEWELDADIGE schiet spellen en ben het vaak met Thompson eens. Maar toch moet ik eerlijk toegeven dat de beste man soms enorm overdrijft. Games zoals Manhunt moeten meteen weg! GTA vind ik nog net kunnen. Somige games zijn gewoon te walgelijk voor woorden. En in die post overdreef ik ook want iedereen daar haat me toch en ik was erg beniuwd naar hun reactie!
Tot zover mijn toelichting over geweldadige games
Inderdaad. Kinderen worden alleen geweldadiger en opgefokt van dit soort games. Plus de mensen bij wie al een schroefje los zit worden zo alleen maar aangemoedigd om het IRL te proberen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
Ik ben idd tegen op ERG GEWELDADIGE schiet spellen en ben het vaak met Thompson eens. Maar toch moet ik eerlijk toegeven dat de beste man soms enorm overdrijft. Games zoals Manhunt moeten meteen weg! GTA vind ik nog net kunnen. Somige games zijn gewoon te walgelijk voor woorden. En in die post overdreef ik ook want iedereen daar haat me toch en ik was erg beniuwd naar hun reactie!
Dat zijn zo'n beetje de meest gewelddadige en bloederigste spellen van deze tijd..quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Emar!
Die spellen speel ik ook niet! Gears of War en Fallout 3 en de rest ga ik dan ook niet spelen!
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje de meest gewelddadige en bloederigste spellen van deze tijd..
Dat mag van mij weer wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.
Tja als AQuila's geloofwaardigheid al nog niet tot een absoluut nulpunt was gedaald dan is het dat nu wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad en Emar zijn held heeft iets tegen alle spellen met ook maar een beetje geweld of sexueel getinte dingen.
Ik ga die niet spelen zei ik!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja als AQuila's geloofwaardigheid al nog niet tot een absoluut nulpunt was gedaald dan is het dat nu wel.
Wait.. je gaat Fallout 3 niet spelen? Yeah rightquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wait.. je gaat Fallout 3 niet spelen? Yeah rightJe zit dat spel al maandenlang te hypen
had niks anders verwacht van dat pedofiele christelijke kloosterhaarse tuig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:32 schreef emarwii het volgende:
Emar, iemand die zich zo positief opstelt inzake één van de meest gewelddadige spellen van dit jaar, die kan je toch niet in je crew hebben? Dat druist tegen je principes in. En hij liegt ook nog eens de boel bij elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
Net even die Fallout 3 walktroughs gekeken! Wat wordt dat spel goed zeg![]()
Die sfeer is echt geweldig
Gefeliciteerd AQuila360quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:38 schreef emarwii het volgende:
AQuila360 is nu officieel crew lid bij de site! Hij beheerd de fanlist vanaf nu.
www.dgvf.come2me.nl
Dus neem allen is een kijkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Hoe leg je uit dat je 620 van de 1000 achievementspoints hebt bij Gears of War? Je hebt het spel op Insane uitgespeeld. Als je zo tegen dat soort spellen bent dan speel je het zowiezo niet eerst even uit?quote:
Leg dit ook even uit aan Emar.. En zeg ALSJEBLIEFT NIET mijn account is gehackedquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
Net even die Fallout 3 walktroughs gekeken! Wat wordt dat spel goed zeg![]()
Die sfeer is echt geweldig
Smoesjes.. Wie heeft er baat bij dat het allemaal gebeurd?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, wat zit iedereen hier Aquila af te vallen? Het was toch al duidelijk dat zn account gehacked was op een tijdje geleden? Wat ik heb begrepen is dat iemand via een virus zijn hele computer onder controle had en zo al zn wachtwoorden heeft gejat, ook die van zn xbox...!
Sorry maar dan heeft hij zijn werk alvast goed voorbereid om dit al in 2006 te doen toen nog niemand hier van Emar had gehoord.quote:Gears of War
AQuilA360 laatst online gespeeld: 26-12-2006
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Smoesjes.. Wie heeft er baat bij dat het allemaal gebeurd?
[..]
Sorry maar dan heeft hij zijn werk alvast goed voorbereid om dit al in 2006 te doen toen nog niemand hier van Emar had gehoord.
Jij mist mijn punt compleet. Ik weet niet hoe jij over dit denkt maar ik zal je zeggen:quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij best die games spelen. Dat bomt mij niks! Mijn camera man is ook groot fan van die GTA achtige games en ik kan er toch donderd goed mee opschieten! Dus wat AQuila speelt maakt mij helemaal niets uit.
Dat heb ik jaren geleden gezegd! Ik sta daar inmiddels niet meer achter!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:21 schreef Sackboy het volgende:
Hier het bewijs:
[..]
Emar, iemand die zich zo positief opstelt inzake één van de meest gewelddadige spellen van dit jaar, die kan je toch niet in je crew hebben? Dat druist tegen je principes in. En hij liegt ook nog eens de boel bij elkaar.
Ik heb vermoedens dat iemand al in 2006 op mijn xbox Gears of War heeft gespeeld om me daar ooit op te kunnen pakken! En vandaag is die dag dus gekomenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Rkatier het volgende:
Sorry maar dan heeft hij zijn werk alvast goed voorbereid om dit al in 2006 te doen toen nog niemand hier van Emar had gehoord.
Vertel me even AQuila, toen ik voor mijn gevoel gisteren naar bed ging was het nog 30 augustus 2008?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren geleden gezegd! Ik sta daar inmiddels niet meer achter!
jouwn cameraman is dat gefrustreerde playstation blaag he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij best die games spelen. Dat bomt mij niks! Mijn camera man is ook groot fan van die GTA achtige games en ik kan er toch donderd goed mee opschieten! Dus wat AQuila speelt maakt mij helemaal niets uit.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vermoedens dat iemand al in 2006 op mijn xbox Gears of War heeft gespeeld om me daar ooit op te kunnen pakken! En vandaag is die dag dus gekomen![]()
Een oud klasgenoot heeft dat net toegegeven! Ik had zo'n TI calculator en daar heeft die blijkbaar een virus opgezet en toen ik die via de usb aan de 360 hing is dat virus over gegaan op de 360!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Maak dat een kat wijs. Je gebruikt dit toch niet serieus als dekmantel?
Je valt door de mand! Emar, heb je er nogsteeds vertrouwen in dat hij jou echt om de juiste redenen steunt nu je weet dat hij liegt om op goede voet bij jou te komen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot heeft dat net toegegeven! Ik had zo'n TI calculator en daar heeft die blijkbaar een virus opgezet en toen ik die via de usb aan de 360 hing is dat virus over gegaan op de 360!
Toen kon die mijn account gegevens achterhalen en heeft die spellen onder mijn account gespeeld!
Ik heb hem glashard gezegd dat ik geen contact meer met hem wil!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Vertel me even AQuila, toen ik voor mijn gevoel gisteren naar bed ging was het nog 30 augustus 2008?
Hoelang heb ik daarna geslapen?
Die quote was van zondag 31 augustus 2008 13:07......
edit: ik lieg, ik kwam pas om 04:00 thuis dat is dus de 31ste
Ik weet niet precies waar je op doelt? Maar die quote van Rkatier ging over Fallout 3 neem ik aan? Ik heb idd gezegd dat ik de sfeer geweldig vind! Maar de game opzich is mij te geweldadig!quote:
Je was wel erg positief dan, over een spel die je nóóit zou spelen en eigenlijk veel te geweldadig vindt om verkocht te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt? Maar die quote van Rkatier ging over Fallout 3 neem ik aan? Ik heb idd gezegd dat ik de sfeer geweldig vind! Maar de game opzich is mij te geweldadig!
Maar is Worms dan niet te geweldadig? Elkaar zonder enige reden afmaken, op de meest gruwelijke manieren. Hoeveel digitale wormen heb je ondertussen al vermoord, honderden, duizenden? TIENduizenden?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt? Maar die quote van Rkatier ging over Fallout 3 neem ik aan? Ik heb idd gezegd dat ik de sfeer geweldig vind! Maar de game opzich is mij te geweldadig!
Jonge lieg niet alles aan elkaar vast, je zakt alleen maar naar een lager niveau hier..quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot heeft dat net toegegeven! Ik had zo'n TI calculator en daar heeft die blijkbaar een virus opgezet en toen ik die via de usb aan de 360 hing is dat virus over gegaan op de 360!
Toen kon die mijn account gegevens achterhalen en heeft die spellen onder mijn account gespeeld!
Ik heb hem glashard gezegd dat ik geen contact meer met hem wil!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik begin nu ook twijfels te krijgen Aquila. Je bent met of tegen Emar!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
Strawberryquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je was wel erg positief dan, over een spel die je nóóit zou spelen en eigenlijk veel te geweldadig vindt om verkocht te worden.Maar goed, blijft grappig dit.
Let maar op:quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar is Worms dan niet te geweldadig? Elkaar zonder enige reden afmaken, op de meest gruwelijke manieren. Hoeveel digitale wormen heb je ondertussen al vermoord, honderden, duizenden? TIENduizenden?
Dat deed ik extra om te kijken hoe snel Sackboy het in dit topic zou plaatsenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
[..]
Ik begin nu ook twijfels te krijgen Aquila. Je bent met of tegen Emar!
Maar dan wordt je alsnog blootgesteld aan alle geweldadige invloeden van het spel en andere spelers die elkaar neerschieten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Strawberry![]()
Je kunt het spel ook spelen zonder te schieten!
Túúrlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat deed ik extra om te kijken hoe snel Sackboy het in dit topic zou plaatsen
ik twijfel behoorlijk in de integriteit van AQuila. Daar is niks offtopic aan.quote:
ok.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:54 schreef emarwii het volgende:
Laten we gewoon weer ontopic gaaan en praten over dgvf en niet over dat vecht spellen gedoe van AQuila! Dus post ontopic of post niet. oke?
Als emar dat niet door had na deel 1 van dit topic is het goed recht van AQ om lekker door te blijven modderenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik twijfel behoorlijk in de integriteit van AQuila. Daar is niks offtopic aan.
Ik probeer alleen Emar wakker te maken voor het feit dat hij een chronische leugenaar in zijn team heeft.
En nee ik bedoel niet Fluffy.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:54 schreef emarwii het volgende:
Laten we gewoon weer ontopic gaaan en praten over dgvf en niet over dat vecht spellen gedoe van AQuila! Dus post ontopic of post niet. oke?
Met al die forums waar jij op post verbaasd het me niks dat je graag over jezelf praatquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:54 schreef emarwii het volgende:
Exact!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
Emar en ik hebben net even een spoedoverleg gehad om deze interne crisis op tijd de kop in te drukken! Emar gaf aan geen twijfels te hebben over zowel mijn oprechtheid en integriteit!
Wat Emar betreft is de kous hiermee af en kunnen we doorgaan om van DGVF een succes te maken!
Met vriendelijke groeten,
AQuila360
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:59 schreef emarwii het volgende:
Vanaf de onderstaande lijn ontopc!
JA!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:01 schreef Yari het volgende:
Emar kun je hier even een video maken om je visie op games als GTA en Manhunt mee te onderbouwen?
Nee. En als je het er niet mee eens bent dan ga je maar naar je moeder toe.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:54 schreef emarwii het volgende:
Als jullie dit allemaal graag willen, zal die er komen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:01 schreef Yari het volgende:
Emar kun je hier even een video maken om je visie op games als GTA en Manhunt mee te onderbouwen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:07 schreef emarwii het volgende:
[..]
Als jullie dit allemaal graag willen, zal die er komen!
Fluffy is zowel in de reviews als achter de schermen van levensbelang!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:07 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, Fluffy, staat die bekend om zn fluffen en is hij daardoor aan zn naam gekomen of komt het ergens anders vandaan?
Dat wil ik ook wel graag! Je hebt een goed punt maar misschien kun je dat beter overbrengen in een DVGF special!quote:
Laten we het hopen! 2 special guest's deze keer waaronder Jamyquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:12 schreef Yari het volgende:
Ik hoop dat Jan-Willem weer mee speelt!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De shirts zijn al gedrukt.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fluffyquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fluffy is zowel in de reviews als achter de schermen van levensbelang!
Flullfy heeft dit concept bedacht en hij kiest ook de games uit die Emar dan gaat reviewen!
En dan hebben we nog een verassing![]()
De opname's van de nieuwe review beginnen vanmiddag![]()
![]()
![]()
Iedereen door het dolle heen!!
Het is puur commerciëel bedoeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
Tt staat op de fanlist dus ik neem aan dat hij het aardig bedoeld
Klopt! En het geld gaat naar Emar! En een klein deel naar een goed doelquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het is puur commerciëel bedoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt zo groot!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef emarwii het volgende:
Willen jullie dat ik nog dgVf t shirts laat drukken? Zoja, dan zal ik dat laten doen met mijn nieuwe logo, die in de volgende aan het woord bekend wordt gemaakt
Een dezer dagen ga ik ook het dvdtje bestellen dus een t-shirtje kan er ook nog wel bij!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ja AQuila, nu moet je je integriteit als Emar's grootste fan bewijzen door je portemonnee te trekken.
Dus...jij krijgt ze gratis begrijp ik hieruit?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik ook het dvdtje bestellen dus een t-shirtje kan er ook nog wel bij!
En ik ben nu een werknemer van Emar! Maar nog steeds fan dat zeker!
Neen wat ik steun Emar graag om van DGVF een succes te maken!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus...jij krijgt ze gratis begrijp ik hieruit?
Even quoten voordat je het aanpast.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen wat ik steun Emar graag om van DGVF een succes te maken!
Kijk de aandacht die ik Emar krijgt in dit topicDat is toch geweldig! een succes!
Ach, Emar ziet het toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten voordat je het aanpast.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
kut!
Dat het zo snel gaat heeft niks met Emar meer te maken maar meer met feit hoe AQuila zich hier gedraagtquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Topic #6 komt er bijna aan! Wat een feest!
En dat allemaal ter ere van Emar!
Je bent een echte zakenman.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
Ik hoop serieus voor je dat je een geintje maakt nu!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellenquote:
Hoeveel ben je van plan er te drukken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
10 euro? ik weet nog niet eens wat voor plaatje erop komtquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Hoeveel ben je van plan er te drukken?
En nee Aquila liegt nooitquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Emar laat de t-shirts drukken in China!
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
Ik ben het er wel deels mee eens. Ik ben ook een groot fan, maar er staan nog maar een stuk of 10 fans op de fanlijst. Als hij dan 100 shirts laat drukken, blijven er nog 90 overquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
Het is de schuld van de chinezen! Die weigeren om die t-shirts per 100 te laten drukkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Yari het volgende:
Met de opbrengst van deze bij de fans geliefde shirts, kan je weer nieuwe slechte games aanschaffen Emar!
Laat maar komen!!
Wanneer komen de sleutelhangers?
De kans dat hij dat lukt is net zo groot als een goed filmpje makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:24 schreef Anthraxx het volgende:
Hij kan beter van dat geld wat alcohol kopen en vrouwtjes zijn slaapkamer in lokken.
OMG Emar mishandeld nep-fanquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Assault Heroesquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is zijn manier om slecht functionerende collega's te straffen
Ik wachtquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Assault Heroesnu?
Oja de opname's zijn in volle gang en met een beetje geluk staat de nieuwe review '' Disney Shit part 2'' morgen online
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG Emar mishandeld nep-fan![]()
Pas maar op Sack,Def,Straw
Komt allemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef muay-toy het volgende:
Emar, in aan het woord nummer 5 vertelde je dat je binnekort 'de kleine zeemeermin' zowel als 'sonic riders' zal gaan reviewen. Tot op de dag van vandaag zijn die reviews niet geweest. Echter heb je na aan het woord 5 wel andere spellen gereviewd zoals 'star wars' en de disney spellen. Er is daarna ook al een nieuwe aan het woord geweest maar de voorheen genoemde spellen zijn nooit gereviewd.
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
Kun je al verklappen of de wereld wijde release van de nieuwste review morgen doorgaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik heb de game niet, dus ik kan hem niet reviewen.
waarom? omdat je het niet kan spelen L2Pquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
Emar kun je aub Assault Heroes reviewen!
Wat een naar rot spel is dat![]()
[ afbeelding ]
check die tv op de achtergrond hehe, nee daar geniet je vol van de HD kwaliteitquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef muay-toy het volgende:
Als iemand hier zich verveeld omdat er nog geen nieuwe dgvf review is dit misschien nog een schrale troost.
Wat is L2P?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:31 schreef Rkatier het volgende:
[..]
waarom? omdat je het niet kan spelen L2P
Check mijn achievements maaruitgespeeld, en ik hoef er nog maar 4
Dude.... 85%quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Rkatier het volgende:
Ff denken hoor, alleen nog eindbaas en dan moet je zo snel mogelijk de basis uit
edit: L2P = Learn to Play
Dat mag ook wel als je alleen bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Je doet je best maarquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel als je alleen bent!
Morgen ff spelen en als het niet lukt dan roep ik je wel
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:47 schreef Sackboy het volgende:
AQuila en Rkatier, als jullie het niet over de DGVF kunnen hebben dan blijven jullie maar weg!In dat geval blijf ik wel wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics lang lullen over hoe slecht die gast is gaat ook vervelen
En damn in de vorig topics ging ook alles offtopic![]()
En het lijstjeYes ik mag er niet op
Ik wil graag voor vol aangezien worden op Fok!
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Oeh.. Vanavond maar even kijken.quote:
om half 1 ;')quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude.... 85%
Dat is alles wat ik zeg er over
Zelfde taalgebruikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Tuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:59 schreef BB-King het volgende:
Mag ik ook op de fanlijst AQuila360?
Ik wacht met ongeduld op de Disney shit deel 2 review Emar...
De verbetering komt nog!! NA de nieuwste aan het woord!!quote:Op maandag 1 september 2008 07:07 schreef Rkatier het volgende:
ROFL: de gameboy advance, vroeger had ik hem ook. Hij is 14. Hij heeft niet eens het recht om over vroeger te praten. HIj heeft amper de 20ste eeuw meegemaakt.
sorry AQuila360 en SpankmasterC ik weet niet wat ik nu had moeten zien maar er is totaal nul komma nul verbetering. Nog altijd dat kinderachtige geodoe van ik heb nachtmerries en Jamie is ontvoerd. Gaat hij nog klagen over die spelfout op het briefje terwijl zijn website er bomvol mee zit. NU nog aan het woord en dan kun je me alles wijsmaken AQuila dan kijk ik echt niet meer
Wacht maar tot de meneer GTa zou gaan spelen. Ik denk niet dat hij erachter zou komen dat het een sandbox game is. Hij blijft in deel 3 hangen in de openingscene en word doodgeschoten. Waarna hij waarschijnlijk het spel direct uitzet en doorgaat naar de volgende.quote:Op maandag 1 september 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:
"Een een een een een een andere kip" DAT IS WILLIE WORTEL!Dude, heb je uberhaupt ooit Disney tekenfilms gekeken?
![]()
maar wat vond je van de review zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De verbetering komt nog!! NA de nieuwste aan het woord!!
Toffe review weer EmarDie nachtmerrie en dat je in slaap valt bij het spelen van de kleine zeemeermin
Te grappig gewoon!
Willie Wortel die'' andere kip'' noemen![]()
![]()
Waar de assing ass is JamyHopelijk kun je hem redden Emar vind dat zielig voor dat kleine kereltje dat Jan Willem hem heeft ontvoerd
Jan Willem
![]()
WTF doen eigenlijk al die cola flessen in je bed![]()
Strawberry?quote:Op maandag 1 september 2008 10:08 schreef Sackboy het volgende:
Meneer zit te zeiken op openingcredits in een game maar gebruikt ze zelf ook![]()
"De graphics zijn beroerd goed" Zijn ze dan goed of beroerd?![]()
"Een een een een een een andere kip" DAT IS WILLIE WORTEL! Dude, heb je uberhaupt ooit Disney tekenfilms gekeken?![]()
"Als het goed is heb ik deze toch twee keer dubbel" Heb je er dan vier van?
Informatief en vermakelijk!quote:Op maandag 1 september 2008 10:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
maar wat vond je van de review zelf?
Wat heb je geleerd toen je de reviews zag? Ja nu ga ik doorvragen ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Informatief en vermakelijk!
Trouwens ik zag net dat dit de 15de review was van Emar! Gefeliciteerd met dit mooie aantal Emar![]()
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!quote:Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Wat heb je geleerd toen je de reviews zag? Ja nu ga ik doorvragen ook
als je nu het verhaal erbij ook gequoted had, maar nee dat laat je weer achterwege.quote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen met zo'n controller hebben mijn inziens geen recht om Emar af te kraken![]()
Ik noem verder geen namen maar diegene van wie die controller is moet zich aangesproken voelen
[..]
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!
Tja dat had ik ook wel kunnen verzinnen. Tot zover gooi je ook alleen maar open deuren inquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat Donald Duck een naar rot spel is! En dat de zeemeermin ook een naar rot spel is!
quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Damn wat bij jij fucking triest bezig :S
Ik hoop dat het goed komtquote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Yari het volgende:
Wat een leuke review weer zeg,
Maar hoe heeft Jan-Willem Jamey ontvoerd als je deur op slot zit?
Wat een spannend einde!
Waarom hoop ik toch elke keer dat je iets zinnigs gaat zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het goed komtjamy is een tof kereltje!
anders link je ff naar zijn forum.. geen idee waar ik het moet zoekenquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens Roelof is terug! ( Die kerel die plannen had om een game te maken)
Let dus ook even op zijn topic want hij gaat vandaag een update geven!
Roelof! Die gast is zo mogelijk een nog grotere baas dan Emar!quote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens Roelof is terug! ( Die kerel die plannen had om een game te maken)
Let dus ook even op zijn topic want hij gaat vandaag een update geven!
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef disjfa het volgende:
Ik kan niet wachten op het derde kloontje van onze lieve AQ
Ik zou je naam veranderen in linsay en sm sex op msn gaan plegenEn hierover lekker je gal spuien in gam natuurlijk.
Ik hoop het ook...maar tevergeefs.. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.quote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waarom hoop ik toch elke keer dat je iets zinnigs gaat zeggen
Of je bent sarcastisch, óf je bent 3 jaar oud. You pick.quote:Op maandag 1 september 2008 12:40 schreef Yari het volgende:
Wat een leuke review weer zeg,
Maar hoe heeft Jan-Willem Jamey ontvoerd als je deur op slot zit?
Wat een spannend einde!
Gelukkig ik ben niet de enigequote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het ook...maar te vergeeft. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.
Ik kan hem ook ff niet vindenquote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef Yari het volgende:
Waar kan ik zijn topic vinden?
quote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef disjfa het volgende:
Ik kan niet wachten op het derde kloontje van onze lieve AQ
quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop het ook...maar tevergeefs.. Hij weet altijd anders te reageren dan ik voor mogelijk had gehouden.
[..]
Tuurlijk jonge en Britney Spears zingt live geweldigquote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Linkje naar het project van Roelof!
Bij zowel Roef en Emar kun je spreken van jong talent!
quote:Op maandag 1 september 2008 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Linkje naar het project van Roelof!
Bij zowel Roef en Emar kun je spreken van jong talent!
quote:We kennen hopelijk allemaal dat ik een spel ga opzetten. (plan)
Zal ik het doorzetten ja of nee.
Graag eerlijk antwoord geven. Met klein kommetaar van 1-2 regels.
Het is wel echt erg soms jaquote:
Morgen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Emar waneer komt de nieuwste aan het woord?
Iedereen kijken! Er gaat een hoop veranderen!quote:
Ja inderdaad! Wij als trouwe fans moeten beloond worden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eigenlijk vind ik dat alle 1e 10 fans een gratis dvd en/of een tshirt krijgen! Bedoel, de 1e 10 fans krijg je nooit meer!
Wel met handtekening natuurlijk!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wij als trouwe fans moeten beloond worden!
Hier nog een keer de fanlist voor de zekerheid:
-Strawberry-
Anthraxx
Blackninjadude
Def1987
Disjfa
Jack Thompson
Niek.
Rkatier
Sackboy
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
-Strawberry-
Anthraxx
Blackninjadude
Def1987
Disjfa
Jack Thompson
Niek.
Rkatier
Sackboy
Alleen Jack krijgt een t-shirtquote:
Krijg ik dan ook een gratis t-shirt en DVD?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
-Strawberry-
Anthraxx
Blackninjadude
Def1987
Disjfa
Jack Thompson
Niek.
Rkatier
Sackboy
Forum Opties | |
---|---|