Ach, Emar ziet het toch nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten voordat je het aanpast.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
kut!
Dat het zo snel gaat heeft niks met Emar meer te maken maar meer met feit hoe AQuila zich hier gedraagtquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Topic #6 komt er bijna aan! Wat een feest!
En dat allemaal ter ere van Emar!
Je bent een echte zakenman.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
Ik hoop serieus voor je dat je een geintje maakt nu!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:54 schreef emarwii het volgende:
Dus de T shirts moeten er komen?
Woensdag worden ze gedrukt!
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellenquote:
Hoeveel ben je van plan er te drukken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
10 euro? ik weet nog niet eens wat voor plaatje erop komtquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:04 schreef emarwii het volgende:
[..]
De richtprijs is denk het ong. 10 euro. De shirts zijn vanaf midden september te bestellen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:06 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Hoeveel ben je van plan er te drukken?
En nee Aquila liegt nooitquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Emar laat de t-shirts drukken in China!
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
Ik ben het er wel deels mee eens. Ik ben ook een groot fan, maar er staan nog maar een stuk of 10 fans op de fanlijst. Als hij dan 100 shirts laat drukken, blijven er nog 90 overquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
Het is de schuld van de chinezen! Die weigeren om die t-shirts per 100 te laten drukkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Dit gaat te ver![]()
Dat jullie hem in waan laten dat ie zogenaamd 'talent' heeft is tot daar aan toe, maar dat die jongen nu z'n zakgeld uit gaat geven aan t-shirts die hij straks aan de straatstenen niet kwijt raakt kan niet echt de bedoeling zijn lijkt me..
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Emar laat de t-shirts drukken in China!
Ik zie alleen net dat dat per oplage's van 20.000 gaat! Nouja die raken we ook nog wel kwijt
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:05 schreef Yari het volgende:
Met de opbrengst van deze bij de fans geliefde shirts, kan je weer nieuwe slechte games aanschaffen Emar!
Laat maar komen!!
Wanneer komen de sleutelhangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |