Zo jij heb wel de bokkepruik op zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef Twarres het volgende:
[..]
Waarom loop je dan zo moeilijk te doen?
Knul?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Die knul Sackboy wil alleen maar bij jullie clubje horen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh AQuila is gewoon het belangrijkste vergeten in de OP te zetten.Namelijk Emar's werk zelf.
En wat dan nog? Fans van Herman zijn ook geen fan vanwege zijn goede dansmoves, beheersing van de engelse taal of zijn mooie stem..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?Is het niet meer uit leedvermaak denk je, ipv dat zijn reviews zo goed zijn?
Want dat blijkt wel uit bepaalde posts. Die kunnen gewoon niet serieus zijn.
Maar goed, dit heb ik ook al te vaak gezegt.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:52 schreef Twarres het volgende:
[..]
En wat dan nog? Fans van Herman zijn ook geen fan vanwege zijn goede dansmoves, beheersing van de engelse taal of zijn mooie stem..
Neuh hoor. Ik vroeg het me gewoon af. Ik ben best vrolijk zo op de vroege middag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zo jij heb wel de bokkepruik op zeg![]()
Emar roeleert Herman zwaar. Vergeleken met Herman is Emar net Chuck Norris.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat mensen fan zijn van Herman snap ik ook niet...![]()
Zou Emar leuk vinden trouwens, die vergelijking.
Ik wil je daar graag bij helpen Emarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:49 schreef emarwii het volgende:
Het gaat zo goed
Weet zeker dat je Disney Shit part 1 nog even bekijkt voordat je aan part 2 begind! En AQuila: Zou je ok een fanlist op mijn site willen bijhouden?
Ik was idd even de link vergetenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef Leonos het volgende:
Snap er geen fuck van, daarom ga ik dit is volgen
Iemand een linkje naar materiaal van de beste man?
Ach, rot toch opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat wou je doen dan?
[..]
Dat lijkt me niet nodig! Of je bent fan dan kom je hier in dit topic en hebben we het leuk over DGVF of je vind het nix en in dat geval kun je gewoon dit topic negeren!
Een haters topic lijkt me daarom ook niet nodig!
quote:
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, rot toch op. Het sarcasme druipt er vanaf en die arme j-j-j-ongen denkt dat hij echt geweldig is. Hij negeert kritiek en reageert alleen op posts die hem ophemelen. Stop met het opjutten van die jongen, zeg hem eens de waarheid en pleur dit topic op slot. Ook op andere fora wordt het uitgemaakt voor kansloos.
Nou.... in elk geval vermaken ze zich niet met Emars reviews omdat ze zo goed zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zouden al die mensen op die lijst sarcastisch zijn? Dat lijkt me niet he?
Er is nu ook een Fanlist topic op het forum van Emar! Maar als je hier al staat ingeschreven hoef je niet nog eens daar ingeschreven te worden
Leedvermaak is ook vermaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou.... in elk geval vermaken ze zich niet met Emars reviews omdat ze zo goed zijn.
That's my point.quote:
Nee, hij is slim genoeg om te weten dat het nog zoveel beter kan, daarom steekt hij zelf ook een beetje de draak met zn reviewsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*proest*die intro... is Emar zelf eigenlijk wel serieus?
Prachtig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
In de straat links van de rotonde woont Emar
Kloosterhaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:42 schreef muay-toy het volgende:
is dat engelenhaar of hoe heet dat gat?
Het is pas net begonnen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:48 schreef Blackninjadude het volgende:
Deel 5 alweer...stopt het dan nooit!
begindquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:49 schreef emarwii het volgende:
Het gaat zo goed
Weet zeker dat je Disney Shit part 1 nog even bekijkt voordat je aan part 2 begind! En AQuila: Zou je ok een fanlist op mijn site willen bijhouden?
Ik bood hem aan om een special te doen, speciaal voor de weblog en als het een beetje een leuk filmpje was dan zou ik hem plaatsen. Maar geen mail, dus geen special.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |