quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
10 fans van de honderduizenden mensen die hier komen op fok
zo veel trekken zal niet lukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
He volkshelden mag je niet beledigen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
Emar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
He volkshelden mag je niet beledigen!!
Dus Emar ook nie..
Dat jij Emar daar mee vergelijktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
geen idee ik kom er nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef muay-toy het volgende:
emarwii promoot ook op webcamsex.nl
oh sjit! dus je wilt zeggen dat je er een heel weekend over doet om zo'n filmpje te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Disney Shit Part 2..... Coming soon
de opnamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Je edit je films? jemig wat laat je daar dan veel liggen, want ik heb het nooit gemerkt op de begin intro naquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef Yari het volgende:
? Gewoon een fanatieke fan, zo gek is dat toch niet..
Ik geloof niet in God, en ook niet in Emar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!
quote:
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb ga ik werken aan een plexiglazen scootmobiel voor Emar! Kan ie vanuit veiligheid zwaaien naar de fans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |