quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
10 fans van de honderduizenden mensen die hier komen op fok
zo veel trekken zal niet lukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
He volkshelden mag je niet beledigen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
Emar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
He volkshelden mag je niet beledigen!!
Dus Emar ook nie..
Dat jij Emar daar mee vergelijktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
geen idee ik kom er nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef muay-toy het volgende:
emarwii promoot ook op webcamsex.nl
oh sjit! dus je wilt zeggen dat je er een heel weekend over doet om zo'n filmpje te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Disney Shit Part 2..... Coming soon
de opnamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Je edit je films? jemig wat laat je daar dan veel liggen, want ik heb het nooit gemerkt op de begin intro naquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef Yari het volgende:
? Gewoon een fanatieke fan, zo gek is dat toch niet..
Ik geloof niet in God, en ook niet in Emar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!
quote:
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb ga ik werken aan een plexiglazen scootmobiel voor Emar! Kan ie vanuit veiligheid zwaaien naar de fans!
Nee ik denk het niet want dan zeg je dat God een vier-eenheid is, en dat is hij natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?
je moeder ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
Wat een kankerstem heeft die gast zeg
Er valt niets aan te snappen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
je moeder ook
doe eens normaal zeg
als je er geen reet van snapt rot dan op
tochwel!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er valt niets aan te snappen...
En ja, zijn stem (vooral accent dan) is vervelend.
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
tochwel!
en ja zijn stem is irritant dat maakt het juist weer zo leuk.
dit 14 jarig menneke heeft iets leuks gevonden en is zichzelf aan het ontwikkelen
beter als een neger wannabe met stoere raps
Emar ftw!
Fan Strawberry heeft hier gelijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, waarom kom ik hier nog.Emar zelf post nauwelijks.
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?
Hij is gewoon een trieste na aper van AVGN. Niet orgineel, kinderachtig en nep.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!
heb je Jochem van Gelder wel eens gezien toen hij klein was?
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.
Haterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand af te vragen of dat wel zo is...
En dat veel sterren van nu ooit klein zijn begonnen is natuurlijk een bullshit argument en geen garantie voor Emar's succes. Beoordeel op wat je hem nu ziet presteren en wees even eerlijk tegen jezelf. Hij zuigt.
En nou heb ik alles wel gezegt.Mocht dit niet aankomen, dan geef ik het op.
Ninja edit! Eerst stond er TARD.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ninja edit! Eerst stond er TARD.
Ik wil op de lijstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het is echt onduidelijk wie er een fan is en wie niet![]()
Daarom open ik nu de Emar Fanlist! Wie er op wil moet het zeggen en die komt op de lijst![]()
![]()
Emar Fanlist!
AQuila360
Sack? Straw? kan ik jullie noteren of?
Dit is mijn laatste week vakantie van de 9quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:
Hij is sarcastisch, duh denk na.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....please tell me you're joking.
Kan ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Jovatov het volgende:
Na mijn oorspronkelijke braakneigingen nav het accent (sorry) moet ik zeggen dat ik de filmpjes een stuk meer ben gaan waarderen
Je woordenkeus en gevoel voor humor zijn voor mij al redelijk goed. Er kan nog een hoop verbeteren, maar ik ben erg benieuwd naar je volgende fimpje(s) en hopelijk wordt het nóg beter!Dus ik kan je op de lijst zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus ik kan je op de lijst zetten?
Er komen zeker nog een aantal namen bij idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef Motorhoofd het volgende:
Er komen steeds meer fans bij![]()
Iedereen begint in te zien dat Emar een geniale reviewer is!
Emar
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik je op de lijst zetten?
Dat is een nee neem ik aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.[/AQuila360 mode off]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef emarwii het volgende:
Kijk, er komen steets meer fans! Zo zie ik het graag!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik op de lijst?![]()
Wat voor lijst?
Jij wel op de lijst toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan jullie beide helaas niet op de lijst zetten
Oh my gosh!quote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe mij maar op de sublijst, 'de mensen die wel kunnen lachen om Emar's reviews'.
Je voldoet niet aan de eisen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.![]()
wat zijn de eisen uberhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die hebben we niet![]()
Je moet echt een kant kiezen TT
Of je bent MET Emar of TEGEN Emar!
[..]
Je voldoet niet aan de eisen!!![]()
samenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
Jawel Spankyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Als de kipkruiden op zijn dan wil je niet bij Spank in de buurt zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
samen![]()
zitten jullie samen op de bank met wat popcorn met kippenkruiden erop die reviews te kijken
Je wilt het niet toegeven, maar je bent gewoon een faler. bijna een fanboy faler. Falerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel SpankyMaar ik moets het even van jou zelf horen zodat de mensen weten dat je er echt op wilt
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Fanlist!
AQuila360
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Yari
Twarres
Meer mensen zijn wel altijd welkom al wordt je aanvraag wel beoordeelt door een commissie!
Je staat er opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Twarres het volgende:
Beste Emarwii,
Pleeg zelfmoord. Deze schande kom je nooit meer te boven. Als je hier over 10 jaar op terugkijkt dan schaam je je kapot...
Verder is het ook kut.
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Sackboy het volgende:
Om de geloofwaardigheid van de lijst te behouden zie ik het als noodzakelijk dat AQuila360 van de lijst gehaald wordt. Zie o.a. deze uitspraak:
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
En ook Twarres mag van de lijst af.
[..]
De kans bestaat dat dan over een tijdje 92% van alle users op fok achter die ignoreknop wegvallen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:15 schreef disjfa het volgende:
Ik ga dan trouwens wel een extra knop bedenken. De Emarifanban knop. En de emarifanignoreknop. Aangezien we dan iig weten wie wel wel dan niet serieus moeten nemenDus hou namen bij AQ
Jij bent de man.
Nou dan weten we ook weer hoeveel waarde we aan de lijst kunnen hechtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
Dat was toen.. Emar is gegroeid intussen. Ik ben nu aan het sparen voor de dvd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:25 schreef muay-toy het volgende:
Het verloop van de fans is verontrustend snel aan het toenemen. De overgebleven fans proberen de tijd te doden met lijstjes maken omdat er weinig tot geen reactie is van 'the man himself.' Je kunt het zien als een grafiek waar de lijn eerst oploopt tot een hoog punt, maar inmiddels is die lijn alweer hard aan het dalen. Dit word verklaard door de vele afwezigheid van emarwii en het ontbreken van zijn filmpjes. Je kunt terugdenken aan de tijd dat hij nog reviews poste, maar een gepensioneerd artiest verliest zijn waardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |