Dit is mijn laatste week vakantie van de 9quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:
Hij is sarcastisch, duh denk na.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....please tell me you're joking.
Kan ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Jovatov het volgende:
Na mijn oorspronkelijke braakneigingen nav het accent (sorry) moet ik zeggen dat ik de filmpjes een stuk meer ben gaan waarderen
Je woordenkeus en gevoel voor humor zijn voor mij al redelijk goed. Er kan nog een hoop verbeteren, maar ik ben erg benieuwd naar je volgende fimpje(s) en hopelijk wordt het nóg beter!Dus ik kan je op de lijst zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus ik kan je op de lijst zetten?
Er komen zeker nog een aantal namen bij idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef Motorhoofd het volgende:
Er komen steeds meer fans bij![]()
Iedereen begint in te zien dat Emar een geniale reviewer is!
Emar
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik je op de lijst zetten?
Dat is een nee neem ik aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.[/AQuila360 mode off]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef emarwii het volgende:
Kijk, er komen steets meer fans! Zo zie ik het graag!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik op de lijst?![]()
Wat voor lijst?
Jij wel op de lijst toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan jullie beide helaas niet op de lijst zetten
Oh my gosh!quote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe mij maar op de sublijst, 'de mensen die wel kunnen lachen om Emar's reviews'.
Je voldoet niet aan de eisen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |