Dit is mijn laatste week vakantie van de 9quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:
Hij is sarcastisch, duh denk na.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....please tell me you're joking.
Kan ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Jovatov het volgende:
Na mijn oorspronkelijke braakneigingen nav het accent (sorry) moet ik zeggen dat ik de filmpjes een stuk meer ben gaan waarderen
Je woordenkeus en gevoel voor humor zijn voor mij al redelijk goed. Er kan nog een hoop verbeteren, maar ik ben erg benieuwd naar je volgende fimpje(s) en hopelijk wordt het nóg beter!Dus ik kan je op de lijst zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus ik kan je op de lijst zetten?
Er komen zeker nog een aantal namen bij idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef Motorhoofd het volgende:
Er komen steeds meer fans bij![]()
Iedereen begint in te zien dat Emar een geniale reviewer is!
Emar
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik je op de lijst zetten?
Dat is een nee neem ik aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.[/AQuila360 mode off]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef emarwii het volgende:
Kijk, er komen steets meer fans! Zo zie ik het graag!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik op de lijst?![]()
Wat voor lijst?
Jij wel op de lijst toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan jullie beide helaas niet op de lijst zetten
Oh my gosh!quote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe mij maar op de sublijst, 'de mensen die wel kunnen lachen om Emar's reviews'.
Je voldoet niet aan de eisen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.![]()
wat zijn de eisen uberhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die hebben we niet![]()
Je moet echt een kant kiezen TT
Of je bent MET Emar of TEGEN Emar!
[..]
Je voldoet niet aan de eisen!!![]()
samenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
Jawel Spankyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Als de kipkruiden op zijn dan wil je niet bij Spank in de buurt zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
samen![]()
zitten jullie samen op de bank met wat popcorn met kippenkruiden erop die reviews te kijken
Je wilt het niet toegeven, maar je bent gewoon een faler. bijna een fanboy faler. Falerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel SpankyMaar ik moets het even van jou zelf horen zodat de mensen weten dat je er echt op wilt
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Fanlist!
AQuila360
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Yari
Twarres
Meer mensen zijn wel altijd welkom al wordt je aanvraag wel beoordeelt door een commissie!
Je staat er opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Twarres het volgende:
Beste Emarwii,
Pleeg zelfmoord. Deze schande kom je nooit meer te boven. Als je hier over 10 jaar op terugkijkt dan schaam je je kapot...
Verder is het ook kut.
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Sackboy het volgende:
Om de geloofwaardigheid van de lijst te behouden zie ik het als noodzakelijk dat AQuila360 van de lijst gehaald wordt. Zie o.a. deze uitspraak:
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
En ook Twarres mag van de lijst af.
[..]
De kans bestaat dat dan over een tijdje 92% van alle users op fok achter die ignoreknop wegvallen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:15 schreef disjfa het volgende:
Ik ga dan trouwens wel een extra knop bedenken. De Emarifanban knop. En de emarifanignoreknop. Aangezien we dan iig weten wie wel wel dan niet serieus moeten nemenDus hou namen bij AQ
Jij bent de man.
Nou dan weten we ook weer hoeveel waarde we aan de lijst kunnen hechtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
Dat was toen.. Emar is gegroeid intussen. Ik ben nu aan het sparen voor de dvd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:25 schreef muay-toy het volgende:
Het verloop van de fans is verontrustend snel aan het toenemen. De overgebleven fans proberen de tijd te doden met lijstjes maken omdat er weinig tot geen reactie is van 'the man himself.' Je kunt het zien als een grafiek waar de lijn eerst oploopt tot een hoog punt, maar inmiddels is die lijn alweer hard aan het dalen. Dit word verklaard door de vele afwezigheid van emarwii en het ontbreken van zijn filmpjes. Je kunt terugdenken aan de tijd dat hij nog reviews poste, maar een gepensioneerd artiest verliest zijn waardigheid.
En dat zit op VWO5..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.
Zoek anders het woord sarcasme even op.
AQuila360 , wat zie ik nu, weiger jij fans?![]()
![]()
Waarom was je daar gebanned Emarquote:
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoorde via een goed ingelichte, niet nader te noemen bron dat Emar stopt met zijn reviews.
Emar Fanlist!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst willen!
quote:
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Gefeliciteerd! Je bent vanaf nu een echte Emar Fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zet me dan mar op de lijst.
Deze lijst is vals!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
Sackboy <---- Hoort niet op de lijst!
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze lijst is vals!Emar erkent ook alleen de door mij geposte lijst
![]()
Sorry Sack je bent te negatief over Emar en DGVF dus helaas!
Je komt niet op de lijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fan
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besproken![]()
Het is mensonterend. Maar als je daar je plezier uithaalt en soms zelfs geld mee kan verdienen en dus een keihard dikke vinger naar je publiek dan is het compleet bedoelt en wat een persoon wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Wie??quote:
Weet je dat wel zeker!quote:
Lekker ding die rechterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
Sterk.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Iedereen hier die 'fan' is is fan op grond van leedvermaak, dus die willen gewoon dat Emar zich nog een paar keer voor gek gaat zetten in een filmpje.
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Als je het beste voor hebt met Emar vertel je hem gewoon waar het op staat.
Het verkopen is het probleem niet. Het probleem is dat mensen de dvd vervolgens kopen voor welke reden dan ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Emar trouwens ook nog het lef heeft om de DVD te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!
En wat een falers bij dat gameparty-forum, gebanned omdat ie "reclame" maakte voor zn eigen filmpjes! NEWSFLASH! Zulke regels worden in gesteld om spam tegen te houden, niet pareltjes!
He!!! Wat doe je??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
Die Roef was echt een baas toenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die ander is Marian.
Dit dus:
Oja, en nog dit.![]()
![]()
Die lijsten van hem zijn fake!!quote:
Dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijsten van hem zijn fake!!
Lijsten gepost door AQuila360 zijn de officiële lijsten en daar sta jij nog gewoon op
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht. Gaat een beetje voor andere beslissen wat ze wel en niet moetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Niet doen Sackyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Dagelijks? Heb je nog van die reviews?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Emar dit is de lijst van mensen wie op dit moment echte fans zijn! Er komen er nog veel bij natuurlijk maar dan weet je wel ongeveer van wie je iets aan moet nemen en welke mensen je beter kunt negeren!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Emar heeft al op mij gestemd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook graag weten wat Emar er van vind!
Wie mag van jou zorg dragen voor de officiele fanlijst?
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan nooit! Jij hebt nog nooit iets positiefs over Emar gezegd!quote:
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef Twarres het volgende:
[..]
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaan) ik wensde hem niet dood. Ik zei dat hij zich dermate diende te schamen dat hij zich niet meer op straat had moeten durven vertonen.
Ah, humor. Leedvermaak dus.quote:Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en kan ik er de humor van inzien.
Nooit.quote:Jij verandert nooit van mening?
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.quote:Of is dhr. Sackboy dermate perfect dat zoiets hem nooit zal overkomen?
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?quote:Dus wie ben jij om mij te vertellen wat ik wel of niet vind.
Sackboy ik vertel dat niet dat doet een commissie ik zorg alleen dat de lijst up to date isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Nogmaals.. Ik bedoelde het als dat mensen in zijn omgeving het zien, dat hij dan belachelijk gemaakt gaat worden en dat hij daardoor geen leven meer zou hebben, wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*
Klopt. Maar dat maakt me niet minder fan.quote:[..]
Ah, humor. Leedvermaak dus.
quote:[..]
Nooit.![]()
Ja, mn broer ook.quote:[..]
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.
Nee, maar aangezien ikzelf aangaf fan te zijn, heeft hij me in dat lijstje opgenomen. Dus die beslissing heb ik zelf genomen en niet Aquila. Als hij me had geweigerd, had ik dezelfde discussie met hem gevoerd.quote:[..]
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Leuk hè, bron zijn van andermans leedvermaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Up yours Sackboyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Bedankt voor het vertrouwen Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
Misschien de duidelijke haters toevoegen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen Emar!
Zo nu dit duidelijk is kunnen we weer gewoon verder! Mocht je op de Emar Fanlijst willen dan hoor ik het wel! En zal een onafhankelijke commissie je aanvraag beoordelen!
DE LIJST!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat is een idee iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou ons (de haters) buiten die lijstjes van jullie, ja.
En ohja...Na topic #5 en de nieuwste aan het woord wordt het allemaal andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.quote:
Beoordeel mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!quote:
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!
Zo werkt die lijst
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Helaas maak jij niet de regels van die lijst Sackboy!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.
Alleen voor de rest gaat deze regel op.
Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Twarres het volgende:
[..]
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.
Volgens mij willen Sackboy en Strawberry ook gewoon graag op het lijstje staan.
Ik kap er nu mee, spreek jullie nog wel..
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!
Hij was weer positief voordat er sprake was van een lijst! En jij bent nog nooit positief geweest over Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?
Je vergeet Jan-Willem............quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Emar je bent de beste!![]()
Emarwii![]()
DGVF![]()
Fluffy
Ja ik, ik, IKIKKIIIIK!!!!!11!!!!1quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
Dat kan best wel eens tegenvallenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Rkatier het volgende:
Ik ga nog keer posten wat voor tegenstrijdigheden je in 4 topics al gezegd heb, wordt je niet vrolijk van
Eigenlijk had alles in de nieuwe aan het woord gemoeten! Daarin wordt ook de ''fanclub'' aangekondigd waarvan de fanlijst de voorloper is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Rkatier het volgende:
En leg me dit ook meteen uit:
Het is bekend wat in de nieuwe aan het woord wordt gezegd
iedergeval bij jouw, spankmaster en Emar, en nog is er niets meer voor ons bekend. Ik wacht daar nog altijd op. Maar ja dat is dan ook wel degelijk EMAR Niveau(nieuw woord
)
Jij zou in de haters lijst op #1 komen of misschien op #2 na Strawberryquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Sackboy het volgende:
AQuila, ik wil in de lijst.
Ik heb al positieve dingen gezegd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Bedankt voor die mooie emotionele woordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Emar heeft beslist Sackboy laat het rusten en vergeet het!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor die mooie emotionele woorden![]()
![]()
Zo zijn nu eenmaal de regels!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmm...waar heb ik dat eerder gezien....
Oh, ik weet het al, hij klinkt net als AQuila!
Dus AQuila mag wel sarcastisch overkomen en in het verleden negatieve dingen hebben gezegd en toch op de lijst komen, maar Sackboy niet? So much voor tweede/eerlijke kansen.Hoe oneerlijk, misbruik van macht.
VRIENDJESPOLITIEK ZEG IK JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |