Hij blijft een onorginele na-aper van AVGN. Maar goed, ik zal die aankondigingen even afwachten dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laten we dat nu maar niet doen!
Strawberry waarom wil je hem geen kans geven tot dat je weet wat die nieuwe aankondigingen in houden? Het wordt echt beter daarna geef Emar die kans!
Ik toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Hier staat de enige echte lijst
Wie komt er nog meer op
PICK ME!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Wie komt er nog meer op
Schitterende post Sackboyquote:
Deeltje 6!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:00 schreef muay-toy het volgende:
laat die jongen gewoon op dat lijstje van jou we zitten toch niet meer op de basisschool. anders moet zodrekt alweer deeltje 6 geopend worden vol met dat geargumenteer.
quote:Na0mii 30-08-08 18:43:04 HeEEJiii diiE EmaR!!! MawG iKKuH Juhhh StijVuh iN mUh v0eLuh??? x Na0mzz
Ik als fan van het eerste uur wil ook op de lijst!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Wie komt er nog meer op
Dat ligt er aan of hij dan nog steeds zo sarcastisch post, het ligt er nu echt te dik op dat hij het alleen maar doet om een OGE te worden (Original Gangster Emar), en zulke posers hebben de echte fans geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
En wat nou als Sackboy plotseling na de nieuwe aankondiging van Emar, hem helemaal geweldig vindt?Verbeterd en al. Mag hij dan op in lijst?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef -BJ- het volgende:
haters hou toch op,
emar is een haiku waard
zijn reviews zijn dik!
De trein is aan het lopen! De vogel is van het nest!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alles loopt perfect volgens plan, nu Aquila crewlid is zijn de wielen in beweging gebracht! (klinkt beter in het engels...)
Jij bent echt een jongen van de straat zeker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:47 schreef -BJ- het volgende:
haters hou toch op,
emar is een haiku waard
zijn reviews zijn dik!
En gelukkig is dit niet sarcastisch:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of hij dan nog steeds zo sarcastisch post, het ligt er nu echt te dik op dat hij het alleen maar doet om een OGE te worden (Original Gangster Emar), en zulke posers hebben de echte fans geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ff de betekenis van de naam Emar opgezocht:
De naam Emar betekend zoveel als '' Hetgeen hij aanraakt veranderd in goud''En goddelijke kracht
![]()
Emar je reviews en alles is gewoon voorbestemd en je gaat rechtstreek naar de top als je hier mee door gaat!
Die kerel wordt gewoon door een goddelijke kracht aangestuurd om die reviews te maken![]()
quote:hoi emar, wil je over mn memmen klaarkomen?
Die zwaailichten zijn vetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En gelukkig is dit niet sarcastisch:
[..]
![]()
[ afbeelding ] HYPOCRISY ALERT [ afbeelding ]
welke 3quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die zwaailichten zijn vet![]()
3 man staan hier zowiezo al op de blacklist! En kunnen een plaatsje op de fanlijst wel vergeten!
En dus ook de Nieuwsbrief![]()
![]()
bronquote:Door Dgnf,,emarwii (5) gepost op vrijdag 11-07-2008 22:41
KUT!!
Hij was cool
Schiet spellen moeten ze idd verbieden.
En de boete? zeeer onterecht.
Als het aan mij had gelegen waren al die kut games als GTA en CoD er niet.
Erg jammer voor Thompsen.. het was een beste man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |