Top site.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Niek. het volgende:
Iemand ervaring met Gamehubs? Fallout 3 is daar maar 32,99.
Ook maar even doen danquote:
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:20 schreef kepler het volgende:
@Niek, het kan een tijdje duren voordat je games binnkrijgt van gamehubs(2-3 weken)
Leuk filmpje trouwens van het nieuwe dashboard (wel slechte kwaliteit...)
http://www.gamevee.com/vi(...)c_Demo_PAX_08/757356
edit: je kan nu ook theme's previewen
Ik had Ninja Gaiden 2 daar met ook die 7 euro extra.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:30 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb 7 euro extra betaald voor levering van 2-4 dagenMocht het langer duren dan vraag ik 7euro terug.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
inv me maar tegen die tijdquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 koop ik later pas want die bewaar ik voor een vakantie!
Gears of War 2 wil ik wel graag spelenZoek nog een co-op maatje
Volgens mij in November.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Reintji het volgende:
Is er iets meer over een release datum bekend van de nieuwe omgeving?
Dat is vaak zo: dan blijkt het iets heel lulligs te zijn, heb ik hier ook vaak genoegquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:21 schreef Reintji het volgende:
Nou, zaakje loopt weer. Bleek na een internet speurtocht aan de ingebouwde firewall van de router te liggen
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:39 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 ziet er echt vet uit.
Morgen hopelijk Mercs 2!
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen al? Hoe kom je aan die info, want daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben
denk het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, Fable 2 moments away from gold.
Hopelijk komt dat spel dan ook wat vroeger...zou chill wezen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:06 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat ie 3 sept uitkwam maar dat is dus een dag later. Weet niet of ie morgen of overmorgen ook daadwerkelijk in de rekken ligt maar als wanneer ie verscheept wordt naar de retailers heb ik hem in ieder geval. Zal dus uiterlijk woensdag worden.
Hier de launch trailer btw:
http://www.gametrailers.com/player/39247.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |