vamperotica:quote:Update van het tanteschap hier: Gisteren ging het helemaal niet zo goed met de ventjes, Tijn had waarschijnlijk een beginnende NEC (darmbacterie o.i.d.), en bloed in zijn ontlasting. Rontgenfoto van zijn darmen zag er gelukkig wel goed uit, dus ze hopen dat het iets anders was, maar ze gaan uit van NEC in een beginnend stadium en ze zijn er dus waarschijnlijk op tijd bij geweest. Hij krijgt nu ook geen voeding meer omdat dat het erger kan maken, hij krijgt wel voedingsstoffen, maar iets anders, dit heb ik niet helemaal gevolgd
Sam ging ook niet helemaal lekker, die had waarschijnlijk een (beginnende) infectie door het infuuslijntje, deze hebben ze er gelijk uitgehaald en nu heeft hij het infuus in zijn handje (dat handje is al zo klein ) .
Allemaal toch weer heel spannend dus Hopelijk nu weer een stijgende lijn.
brighteyes:quote:Ach....Mannekes toch..
lady-wrb:quote:Och jemig... ze zijn zo vreselijk kwetsbaar, zo klein als ze zijn...
quote:wat zielig toch, al dat gedoe aan die kleine tere lichaampjes.
en wat een stress voor iedereen om hen heen.
veel sterkte rena!
ach meid toch...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Lieve reacties![]()
Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier![]()
![]()
Gaat redelijk, stage duurt nu nog 2 weken (heb er nu 20 gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
Veel sterkte Renaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier![]()
![]()
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschienSpannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig
Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
Ik was ook vanaf de eerste keer dat ik ze zag verliefd/triest/blij en hartstikke verbaasd, zulke kleine hoopjes mens die uit je zus zijn gekomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben![]()
Naar schoolquote:Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweestIk herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens
En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer
![]()
![]()
Dank jequote:rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef kleinetrom het volgende:
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef rena het volgende:
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?![]()
Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!!) gram
Dank je, inmiddels helaas weer een flinke downquote:
Liggen beide gelukkig niet meer aan de beademing, dus dat is allemaal mooi en goed! Alleen krijgen ze nog wel een medicijn om ze te helpen, wat wel de groei kan belemmeren. Maar dat gaan ze denk ik ook hopelijk minderen vanaf nuquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Carmella het volgende:
Wat fijn Rena! Dat de jongens maar snel goed verder gaan groeienIk hoop dat Tijn ook snel van de beademing af mag
wat goed zeg !quote:Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderenTijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu
Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
gefeliciteerd troel!quote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Ik ben vrijdag tante geworden van Chantal Wilhelmina
ook dit weer ontzettend mooi en goed nieuwsquote:Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderenTijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu
Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
mooie namen ookquote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef Troel het volgende:
Nee, tweede en waarschijnlijk laatste keerEerste keer was een jongetje, Harm Johannes
(Harm naar opa Herman vernoemd, Chantal naar oma Wil (en oma Wil is ook de oma van Ruben))
hoopt meequote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuk kaartje!En bijna een kilo!
Zet hem op jongens!
Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
Is dat mss al geweest? *hoopt...
Fijn dat ze er zo goed mee om lijken te gaan, natuurlijk blijft dat altijd heel moeilijk..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:40 schreef kleinetrom het volgende:
eindelijk de kilo, heerlijk!
hier gaat het wel goed, alleen lijkt het wel of zij, de ouders, verder zijn met verwerken dan ik..
maar goed, ze hebben een paar dagen in een huisje in zeeland doorgebracht en zondag zijn we uit eten geweest met zn vieren.
goede gesprekken gehad en nu verder zeg maar.
komt wel goed dus!
Nou, opzich is het al een goed teken dat ze op dit moment zo goed groeien natuurlijk, maar ik weet eigenlijk niet wanneer het kritieke punt voorbij is, wel dat het op dit moment nog best wel hard weer om kan slaan naar een "down" (zoals wij het noemen.) Maar hoe zwaarder ze worden hoe meer weerstand ze gaan kweken, geloof ik. De medicatie om de ademhaling te ondersteunen gaan ze de komende dagen ook weer afbouwen en dan moet blijken of ze er nu 'klaar' voor zijn. Ik zal het ook eens aan mijn zus vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuk kaartje!En bijna een kilo!
Zet hem op jongens!
Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
Is dat mss al geweest? *hoopt...
Troel, alsnog van harte!quote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Ik ben vrijdag tante geworden van Chantal Wilhelmina
Wat een lief kaartje Renaquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:51 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden
Mijn broertje + vriendin hebben een dochter er bij gekregen, Meike
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Dakota het volgende:
Ik heb er gisteren ook een nichtje bij gekregen, Naomi..
Dochter van mijn zus. Ikzelf moet bevallen in dec. en mijn andere zus in Februari
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Dakota het volgende:
Ik heb er gisteren ook een nichtje bij gekregen, Naomi..
Dochter van mijn zus. Ikzelf moet bevallen in dec. en mijn andere zus in Februari
quote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb gisteren weer vreselijk gelachen om mijn neefje. Lucas (4 jr) had met veel smaak zijn zelfgebrouwen pannekoek met 1/2 kaas en 1/2 suiker gegeten en daarna de pannekoek iets minder smaakvol uitgekotst. Zitten we in de auto richting huis, hoor ik ineens vanaf de achterbank: Anos? Ik begin eigenlijk wel een beetje trek te krijgen.
nee ze heeft het niet zwaar gehad... wel bevalling in het ziekenhuis.. maar dat was uit voorzorg.. de wee'en begonnen om 4 uur 's ochtends.. om 13:08 is ze geborenquote:Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef Anosmie het volgende:
Progje: wat vervelend dat je nog niet op bezoek mag komen. Heeft ze het zwaar gehad of is ze gewoon nooit aardig geweest?![]()
Yep mijn broertje stuurde gelijk foto's via de mobiel en later nog via internet, dus ik heb heerlijk zitten zwijmelen achter mijn laptopquote:Op zondag 28 september 2008 23:41 schreef kleinetrom het volgende:
dat is wel vervelend zeg, dat je zo lang moet wachten om te mogen komen kijken!
aan de andere kant, als ze zich net zo voelt als ik na de bevalling van de eerst...pfoei!
wat je zegt, iedereen is anders, want bezoek wilde ik dan weer wel!
heb je wel foto's gezien?
Jammer dat ze liever niet heeft dat je langskomt, zo is iedereen daar anders in helaas.. Heeft ze ook niet gezegd wanneer je dan wel mag komen kijken?quote:Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef progje het volgende:
[..]
Yep mijn broertje stuurde gelijk foto's via de mobiel en later nog via internet, dus ik heb heerlijk zitten zwijmelen achter mijn laptop
Ach, ik snap ook heel goed dat ik daar niet gelijk 3 uur lang op bezoek mag komen. Maar van mij part even 5 minuten was al genoeg geweest
Hij was zn avondeten kwijt dus hij lustte inderdaad wel wat, haha. Tante Anos had heel toevallig Nijntjebroodjes meegenomen dus hij heeft heerlijk zitten smikkelen.quote:Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel wel als iets verkeerd gevallen is, dat je daarna wel weer wat lust
![]()
Jeutje, wat duurt dat nog lang zeg! Ik begrijp wel dat iedereen anders is, maar zij kan zich toch ook wel inleven in een ander en bedenken dat de familie de baby snel wil zien? En het eerste babybezoek duurt nooit zo lang van wat ik heb meegemaakt. Directe familie heeft toch wel een beetje voorrang?quote:
Dat is dus ook mijn idee, bij mijn zus die 15 weken te vroeg beviel mochten mijn ouders dezelfde dag en ik en de rest van het gezin de volgende dag al komen kijken. Ik zou als ik zelf beviel zo snel mogelijk mijn kindje willen showen aan familiequote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jeutje, wat duurt dat nog lang zeg! Ik begrijp wel dat iedereen anders is, maar zij kan zich toch ook wel inleven in een ander en bedenken dat de familie de baby snel wil zien? En het eerste babybezoek duurt nooit zo lang van wat ik heb meegemaakt. Directe familie heeft toch wel een beetje voorrang?
Misschien spreek ik voor mn beurt hoor, maar toen mijn zusje bevallen was was ik er de 1e keer binnen 8 uur en de 2e keer binnen 4 uur. Als ik een week had moeten wachten dan was ik echt hysterisch geworden.. Maar dat ligt misschien ook aan de band die je met je (schoon)zus hebt.
In ieder geval sterkte en gefeliciteerd!!
Jammer hoorquote:Op maandag 29 september 2008 08:59 schreef progje het volgende:
nou ik ben het er ook helemaal niet mee eens.. Maar ja, mijn schoonzus is vooral erg goed in aan haarzelf denkenZe kan zich echt niet verplaatsen in een ander..
Maar ja.. Het is niet anders..
ook hier even mee jubelen en jompelenquote:Op maandag 29 september 2008 14:25 schreef rena het volgende:
*Blijblijblij* Tijn was gisteren 1050 gram
en Sam is vandaag 1115 gram
![]()
![]()
![]()
Het ROP gebeuren (zie stukje op de vorige pagina) is ook nog steeds in stadium 1, en dat is ook alleen maar goed
Tijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef rena het volgende:
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).
[ afbeelding ]
SamDat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien
Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.
[ afbeelding ]
Tijn![]()
![]()
Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
Knap dat ze er zo goed mee om kunnen gaan, het blijft toch heel moeilijk zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef kleinetrom het volgende:
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!
mindermutsig, gefeli!!!
Gefeliciteerdquote:
Ik vind het een heel vreemd gevoel. Ik had dat al in mindere mate toen mijn beste vriendin bevallen is een tijdje terug maar nu mijn zus zwanger is nog veel meer. Ik heb vrij weinig met kinderen en ik heb ook helemaal geen kinderwens. Bovendien hebben wij een tijd terug al besloten dat, mocht ik ooit last krijgen van rammelende eierstokken, dat we dan toch sowieso geen kinderen zouden nemen vanwege mijn gezondheid en de nodige erfelijke dingen in de familie. En toch heb ik wel even een traantje gelaten in de weken nadat mijn zus zei dat ze zwanger was en het spookte toch ook wel even door mijn hoofd. Wat als... En volschieten als je zielige baby's ziet of als je babyspulletjes staat uit te zoeken voor een van die kids.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots
Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt, maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst
![]()
wat goeeeeeeedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma![]()
Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zusZe willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim
liggen ze daar echt al flink op te zuigen
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Ohhh wat fijn Renaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Wat een prachtig meisje Fannetjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?
Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is
[ afbeelding ]
Wat lief dat hij er zo naar uitkijkt dat je terugkomtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes
Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:
Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt
Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom![]()
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij![]()
Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen
Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
Uiteraard is het opvoedgedeelte hun taakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef rena het volgende:
[..]
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig![]()
Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
Ik hoopte al stiekem dat een up in dit topic van jou kwam Rena, met het nieuws over de verhuizing, jippie wat fijn!!!!!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef rena het volgende:Newsflash
![]()
Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting![]()
![]()
Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram
We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef DaviniaHR het volgende:voor Sam en Tijn!
Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
Ach gossiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!
Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!
En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn....(foto is 5 min geleden genomen):
[ afbeelding ]
Merci.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
Wat een mooi meisje Fannetje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!
Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!
En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn....(foto is 5 min geleden genomen):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef rena het volgende:
Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben
Zo'n ding waarmee je een kleine baby in een groot bad kunt laten drijven. Een soort voorgevormd zakje is het (met van die korrels erin) waar je het kindje op legt. Je kunt dat hele geval dan in bad laten drijven. Bij het hoofdje zit een ophoging, zodat het droog blijft. Het lijfje ligt nét onder water. Heel fijn cadeau voor als de aanstaande ouders een bad hebben. Te koop bij (oa) Prenatal, volgens mij 20/25 euro. Een topcadeau!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordtde vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?
Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
Oooooooh, wat een poepie!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:
Dit is mijn (zus') mooierd!Dat onderlipje vind ik zo lief!
[ afbeelding ]
Renzell, wat een dropje!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:
Dit is mijn (zus') mooierd!Dat onderlipje vind ik zo lief!
[ afbeelding ]
Renaquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef rena het volgende:
Weer een mijlpaal hoor, vandaag![]()
Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care
In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens
Dappere helden zijn het!
het was ontzettend fijn om daar weer even te zijn! en iedereen weer even te zien en knuffelen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef kleinetrom het volgende:
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
een hoop gerommel maar nog niets wat doorzetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve reactiesDe verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar
, met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!
Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus?
Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
Ik snap helemaal wat je bedoeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken.Wel schattig maar niet mooi.
![]()
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.![]()
Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Gelukkig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoeldToen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes
Maar ik vind ze nu steeds mooier worden
Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld
Maar ik snap wel wat je bedoeld
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt.quote:
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt., maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Zou ook kunnen ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.![]()
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken.Wel schattig maar niet mooi.
![]()
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.![]()
Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hardquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet!Ze is nu ongeveer 20 weken.
Nog niet, straks na de 20 weken echo die ze ietsje later krijgt als het goed is wel en dan mag iedereen het ook gewoon weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard![]()
Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden
) en hebben het verborgen kunnen houden.
Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.
De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.
Ik kijk uit naar 5 december
LOL je pa en ma voor de gek houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.![]()
Hebben we drie jaar volgehouden.
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef renzell het volgende:
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
O, dat is heel netjes opzichquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
Ahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.
Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.
Charlotte in blije tijden:
[ link | afbeelding ]
Volgende week is ze precies 18 maanden. Ze is altijd vrolijk en ze heeft iedere week weer opnieuw sjans met de klasgenootjes van mijn zoontje. Die vinden haar helemaal geweldig en willen onderweg naar huis of school haar handjes altijd vasthouden als ze in de buggy zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef rena het volgende:
[..]
AhWat een leuk meisje
Hoe oud is ze?
Kan me heel goed voorstellen hoe fijn dat is Renaquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar![]()
Wat een mooi meisje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.
Charlotte in blije tijden:
[ link | afbeelding ]
Ik vond die van jou wel mooi hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes. Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid.
Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.
![]()
![]()
Jelle is vorige maand 8 gewordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
Foto gemist![]()
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.
Leuk geheim, tong60Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
dat heb ik eigenlijk nooit gedaan als de 1 jarig is de ander ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jelle is vorige maand 8 geworden
Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje
Wat grappig, dochtertje van de broer van schaap heet ook Mijntjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef tong80 het volgende:
Qua acteren is mijn ma de beste.
Had extra grote lollies op mijn verjaardag.
Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef rena het volgende:
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram![]()
Straks naar ze toe!
Fijn dat het zo goed met ze gaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef rena het volgende:
Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
Het begint wel steeds dichter bij te komen als ik mijn zus en zwager zo hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef renzell het volgende:
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal!Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.
Hoe gaat het nu met ze? Is ze al gewend aan het moederschap?quote:Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.![]()
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
Ohhhh zou dat al kunnen?quote:Op zondag 9 november 2008 00:42 schreef rena het volgende:
Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen![]()
Leukquote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |