abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:41:26 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61234153
hier weer verder!

linkje naar het vorige deel: Trotse Ooms en Tantes - Deel 7

laatste posts:

uit de post van rena:
quote:
Update van het tanteschap hier: Gisteren ging het helemaal niet zo goed met de ventjes, Tijn had waarschijnlijk een beginnende NEC (darmbacterie o.i.d.), en bloed in zijn ontlasting. Rontgenfoto van zijn darmen zag er gelukkig wel goed uit, dus ze hopen dat het iets anders was, maar ze gaan uit van NEC in een beginnend stadium en ze zijn er dus waarschijnlijk op tijd bij geweest. Hij krijgt nu ook geen voeding meer omdat dat het erger kan maken, hij krijgt wel voedingsstoffen, maar iets anders, dit heb ik niet helemaal gevolgd

Sam ging ook niet helemaal lekker, die had waarschijnlijk een (beginnende) infectie door het infuuslijntje, deze hebben ze er gelijk uitgehaald en nu heeft hij het infuus in zijn handje (dat handje is al zo klein ) .

Allemaal toch weer heel spannend dus Hopelijk nu weer een stijgende lijn.
vamperotica:
quote:
Ach....Mannekes toch..
brighteyes:
quote:
Och jemig... ze zijn zo vreselijk kwetsbaar, zo klein als ze zijn...
lady-wrb:
quote:
wat zielig toch, al dat gedoe aan die kleine tere lichaampjes.
en wat een stress voor iedereen om hen heen.
veel sterkte rena!

[ Bericht 53% gewijzigd door lady-wrb op 29-08-2008 22:49:15 ]
pi_61234287
Lieve reacties

Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:50:05 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61234423
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Lieve reacties

Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier
ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:50:44 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61234442
Wat naar rena.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61234445
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschien Spannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
And you know I might
pi_61234645
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
Gaat redelijk, stage duurt nu nog 2 weken (heb er nu 20 gehad ) en het is nu echt mezelf er doorheen sleuren. Wil ook zo graag meer voor mijn zus kunnen doen dan ik nu kan doen. Maar oke, weer genoeg geklaagd voor vanavond.
And you know I might
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:13:32 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61235043
Rena, wel fijn dat je morgen mss nog weer even naar ze toe mag.
Ik kan me voorstellen dat het je allemaal niet in de koude kleren gaat zitten hoor!
pi_61238393
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:

Veel sterkte Rena

Wat BE zegt, het gaat je niet in de koude kleren zitten. Hoop dat je even kunt "genieten" als je ze morgen weer kunt zien en uiteraard dat de ventjes weer gauw de positieve kant op gaan.
pi_61239852
Rena, hoop dat je vandaag naar ze toe mag en dat het weer wat beter met ze gaat!
blijf aan jullie denken en voor de mannetjes duimen
pi_61242491
Mini-update: Heb ze weer gezien Tijn zag erg bleek, en Sam zag er redelijk goed uit. Ze zijn echt heel lief

Sam had vannacht erg goed geslapen en Tijn was erg onrustig, hij was boos denken ze, omdat hij waarschijnlijk honger had Hij krijgt wel voedingsstoffen, maar niet de soort waarvan hij gaat groeien, om zijn darmpjes te ontlasten. Denk dat hij al gewend is aan het gevoel in zijn maagje, en dat voelt hij nu niet of zo.. Arme kind, net 2 weken op de wereld, en nu al zo veel medisch gedoe aan je kleine lijfje

Ook zijn ze weer aangekomen Tijn is nu 740 gram (geboortegewicht 750, dus al weer bijna op gewicht) en Sam is 750 gram (geboortegewicht 810 gram). Bij Sam gaat de voeding tot nu toe goed!
And you know I might
pi_61252459
Arme Tijn...

Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter met ze!
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:50:38 #12
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_61260971
Ooh Rena,

Hoop zo dat het goed komt met die twee kleine mannetjes! Het zijn vast vechtertjes!
Kost behoorlijk wat tijd voor ze zover zijn en die complicaties maken het er ook niet makkelijker op.
Heel veel sterkte!!

Hier is gelukkig ook goed nieuws te meldden in dit topic:
Mijn broer en schoonzusje zijn gisteren de trotse ouders geworden van een tweede zoon.
Dani heeft een lief klein broertje gekregen! Hij weegt 6 pond en hij heet Wessel. Ik ben gisteren
natuurlijk gelijk op kraamvisite geweest en wilde jullie deze foto's niet onthouden:

Is het niet prachtig! Ik ben super trots!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_61261064
Ahhh, wat lief zeg! Gefeliciteerd!
pi_61265308
Annemiek, van harte gefeliciteerd! Wat een dotje Je andere neefje ook
And you know I might
pi_61283625
annemiek van harte, mooie foto's!

rena, ze blijven gewoon vechten he die 2 kleintjes. mooi hoor, in ieder geval weer wat aangekomen
nu hopen dat de darmpjes van Tijn ook snel weer in orde raken zodat hij ook een inhaalslag kan gaan maken
pi_61321733
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschien Spannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben

Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweest Ik herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer

rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten

Annemiek, wat een mooi mannetje Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:20:16 #17
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61321840
Volgens mij zou ik nooit kinderen kunnen heben. Sinds mijn zus 2 zoontjes heeft van inmiddels 7 en 5 loop ik me alleen maar zorgen te maken over die gastjes.
Dus bij mijn eigen kinderen zal ik helemaal overspannen raken. Maarja eerst maar eens een vrouw
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61333359
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]

Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben
Ik was ook vanaf de eerste keer dat ik ze zag verliefd/triest/blij en hartstikke verbaasd, zulke kleine hoopjes mens die uit je zus zijn gekomen

Ik hoop ook echt heel, heel erg voor je dat het voor jou ook snel zo ver mag komen dat je je eigen kindje vast mag houden
quote:
Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweest Ik herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer
Naar school Wat goed dat hij het leuk vond
quote:
rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten
Dank je

Op dit moment stabiel, Tijn krijgt nu wel weer moedermelk Als vanaf nu alles goed gaat kunnen ze wel 20 gram per dag aankomen En mijn zus en zwager mogen ook al vaker met ze kangaroeen Dat ziet er zo onwijs lief uit, zo'n heeeeel klein koppie op mijn zus of zwager z'n borst
And you know I might
pi_61333687
Wat goed dat ze zo vechten om op de wereld te blijven, rena. Wel zwaar voor ze en voor jullie allemaal.
Maar ga door, kleintjes, ga door!!

Annemiek, wat een dotje.... *rammel*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61390017
ik hoorde vandaag dat ik geen"echte" tante meer zou worden...het kindje is overleden...m'n schoonzus was la 29 weken onderweg en wordt morgen ( als haar bloeddruk en andere waardes het toelaten) ingeleid om te bevallen van stijn.
bizar hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 07:22:06 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61392619
sterkte kleinetrom, voor jou en je familie
pi_61401819
dank jullie.

het zou hier een vrolijk topic moeten zijn, heeft er iemand nog een paar leuke foto's???
pi_61403995
jeetje kleinetrom, daar ben ik wel even stil van. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
pi_61404032
Oom of tante zijn, is niet altijd alleen maar vrolijk. En ook als oom of tante kun je veel verdriet hebben om je neefje of nichtje.

Veel sterkte kleintrom voo rjou en de rest van de familie, wat een vreselijk iets!
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:53:27 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61404558
Jeetje kleinetrom... wat ontzettend verdrietig zeg...
pi_61409679
heb een smsje gekregen waarin stond dat ze nog niet reageerde op de capsules om de bevalling op te wekken.
nu al uren niks meer gehoord, dus wie weet, is ze ineens wel begonnen en word ik ( hoe je het ook went of keert) vanavond nog tante.
en trots ben ik nog steeds!
ik vind het alleen zo oneerlijk en had het ze graag gegund, maar ja...
pi_61409837
kleinetrom, wat afschuwelijk Heel erg veel sterkte voor jou en je familie!
And you know I might
pi_61416476
dank je..
het lijkt nu op gang te komen trouwens, de telefoon gaat uit tot morgen schreef mn broer.
pi_61435507
Misschien niet helemaal gepast nu, sorry , maar Tijn en Sam groeien Tijn is nu 780 gram (30 gram boven geboortegewicht) en Sam is nu 818 gram (8 gram boven geboortegewicht). Wilde het toch eventjes melden omdat het me blij maakt en het eindelijk wat beter nieuws is
And you know I might
pi_61436084
rena, tuurlijk is ook daarvoor hier ruimte en ook in gewone grote letters!
Verdriet en blijdschap liggen soms dicht bij elkaar, daar is dit een duidelijk voorbeeld van.

Fijn dat het zo goed gaat met jullie knulletjes. Hoop dat het zo doorgaat en ze snel genoeg gegroeid en sterk genoeg zijn om naar huis te mogen!
pi_61440769
dat is toch geweldig juist dat die mannetjes zo groeien??
grote letters graag!

( ps stijn is vanmorgen om 9.15 uur geboren, alles is verder in gang gezet.
er zijn foto's gemaakt, voetafdrukjes enz enz)
bedankt voor jullie medeleven!
  zondag 7 september 2008 @ 09:48:41 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61443037
Rena, wat een goed nieuws zeg!

En voor kleinetrom nog een dikke
Wat ontzettend verdrietig...
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 12:59:07 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61445794
kleinetrom, nogmaals veel sterkte.
meer weet ik eigenlijk niet te zeggen, ik heb er geen woorden voor.
t is zo oneerlijk.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 13:00:02 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61445810
rena, wat fijn dat er nu goed nieuws is
en nu hopen dat ze de stijgende lijn vasthouden !
hup mini-jongetjes
pi_61447038
kleinetrom nogmaals sterkte

de mannetjes bij rena gegroeid dat is mooi!
pi_61510339
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?

Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!! ) gram
And you know I might
pi_61568730
gisteren was de crematie, we kwamen binnen en mochten ( als familie zijnde) door de andere ingang naar binnen en de knuffels neerleggen. ik had ook een bos witte rozen gekocht, het zag het er prachtig uit allemaal.
alleen dat rottige kleine kistje had er niet bijgemoeten, gosh wat confronterend zeg!!!
onze kinderen hadden besloten niet mee te gaan, maar hadden wel ieder een paar knuffels uitgezocht om mee te geven aan stijn.
( de knuffels gaan overigens naar een tehuis voor ernstig zieke kinderen ergens ver weg, die zijn gedoneerd)
mn broer was geweldig, hij hield een speech en zei als eerste: hoi! kut he???
er werd wat gegrinnikt, het ijs was gebroken en beter had hij het niet samen kunnen vatten.
er werden wat liedjes gedraaid en toen was het tijd om echt afscheid te nemen.
hij en zn vriendin kwamen als laatsten de koffieruimte in en we kregen koffie met cake en luxe koekjes, waar ik alleen maar misselijk van werd, heb dan ook pas eind van de middag voor het eerst weer gegeten...
kortom, het was ontzettend indrukwekkend, ze zijn wel heel relaxed en durven ook gewoon te lachen.
gisterenmiddag heb ik van pandora het jongetjes bedeltje gekocht, die is voor stijn...
pi_61571879
kleine trom wat een emotionele dag moet dat voor jou en je familie zijn geweest gister!
bij het lezen van je verhaal krijfg ik gewoon tranen in mn ogen
mooi dat bedeltje ook!
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:10:05 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61572147
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
pi_61572463
Kleine Trom, wat ontzettend verdrietig. Sterkte...
pi_61572790
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
pi_61577682
dank jullie wel voor de luisterende oren!
het was idd heel emotioneel, grappig vind ik wel hoe verschillend mensen er mee omgaan.
ik moest bijvoorbeeld er niet aan denken om te gaan werken, manlief had geen zin thuis op de bank te blijven zitten...
pi_61579593
Jeetje, wat emotioneel. Ook ik krijg tranen in mijn ogen van het verhaal. Heel veel sterkte in de komende periode.
pi_61579656
kleinetrom, wat verschrikkelijk is en blijft zoiets toch. Het is niet te bevatten.. nogmaals heel veel sterkte
And you know I might
pi_61579788
ach kleinetrom, wat blijft het verdrietig toch dat jullie Stijn helemaal niet hebben mogen leren kennen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61591223
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.
mooi he?
ik ben echt supertrots op mn broer en schoonzus, ze doen het echt geweldig!
en hopelijk over een tijdje heb ik weer wat beter nieuws, ze willen het dolgraag nog een keer proberen
pi_61591350
iemand een link naar de vorige topics overigens?
pi_61591367
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef kleinetrom het volgende:
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.

Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie kleinetrom Wat oneerlijk blijft zoiets toch
pi_61591382
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef rena het volgende:
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?

Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!! ) gram

Wat fijn Rena!
pi_61597283
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:37 schreef Carmella het volgende:

[..]

Wat fijn Rena!
Dank je, inmiddels helaas weer een flinke down

Sam ligt weer aan de beademing en Tijn moet waarschijnlijk ook weer. Ze groeien wel, maar ze vinden het ademen nog erg moeilijk en het slurpt energie bij ze
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 13:18:25 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61599196
Ze zijn ook nog zo klein.... gelukkig ís er zoiets als beademing. Maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend werkt.
pi_61602573
-edit- en weer weg

[ Bericht 59% gewijzigd door rena op 13-09-2008 21:03:42 ]
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 16:59:55 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61602791
Ja, ik dacht Tijn verdiend het ook om even gespamd worden Lieve ventjes

Tijn woog vandaag 865 gram en Sam hopen ze misschien na het weekend weer van de beademing te halen
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2008 @ 17:07:09 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61602886
jeetje wat klein zeg
hoe gaat het nu met hun ouders? ikzelf zou gek worden van bezorgdheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door lady-wrb op 13-09-2008 17:17:45 ]
pi_61603003
Ja, ik doe wel vrolijk over het gewicht he maar bij de geboorte was Tijn 750 gram, dus dit is wel fijn. Ze moeten vanaf nu 140 gram per week gaan groeien (vandaag een maand oud alweer, helaas groeit het buiten de buik dus een stuk langzamer..).

En mijn zus en zwager zijn wel al een paar keer enorm geschrokken, door de slechtere momenten, maar ze blijven wel enigzins positief, dat vind ik zo knap, ik heb echt enorme bewondering voor ze
And you know I might
pi_61603268
Wat een kleine minimensjes en wat een verhaal Rena... Sterkte!
pi_61607130
Oh jeetje wat ze zijn ze klein en kwetsbaar Ik duim voor Sam en Tijn dat de beademing snel gauw beter gaat

[ Bericht 70% gewijzigd door Carmella op 13-09-2008 21:13:11 ]
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 10:40:13 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61776461
hoe is het nu met de hummeltjes, rena?
pi_61783406
Sam is inmiddels van de beademing weer af en van gewicht van hem weet ik nu niets, maar Tijn was bij de laatste weging 925 gram Dus dat gaat erg voorspoedig, lekker groeien

Verder inmiddels wel weer spannende complicaties die bij veel prematuurtjes voorkomen, het is een aandoening genoemd ROP (Ik knip en plak het even; Prematuren retinopathie is een aandoening die kan ontstaan in het netvlies van te vroeg geboren kinderen. In het netvlies treedt een verstoring op van de uitgroei van de normale bloedvaten. Dit kan leiden tot afwijkende bloedvaten (vaatnieuwvorming). Deze kunnen aan het netvlies trekken waardoor dit uiteindelijk plaatselijk of geheel los kan raken.
ROP ontstaat meestal in de 5e tot 7e week na de premature geboorte. Per week kan de ernst van de ROP toenemen; bij 1 tot 2% van de prematuur geboren kinderen ontwikkelt ROP zich binnen 6 tot 10 weken van stadium 1 (geringe afwijking op de overgang tussen wel en niet van bloedvaten voorziene netvliesgedeelte) tot stadium 5 (totale netvliesloslating).

Bij de meeste kinderen treedt spontane teruggang van de afwijkingen in het netvlies op zonder blijvend zichtbare afwijkingen. Van 30% een littekenstadium en 8% een eindstadium (met blindheid) tgv ROP.
)

Hoe vroeger kindjes geboren worden, hoe meer kans ze hier op hebben Sam en Tijn zitten in stadium 1, en dus maar hopen dat dit ook zo blijft en niet erger word!

Lief dat je het vraagt
And you know I might
pi_61831732
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderen Tijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
And you know I might
pi_61831835
Rena, wat ontzettend fijn om te lezen, die dappere neven van jou!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61833362
Wat fijn Rena! Dat de jongens maar snel goed verder gaan groeien Ik hoop dat Tijn ook snel van de beademing af mag
  maandag 22 september 2008 @ 20:01:34 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_61833570
Ik ben vrijdag tante geworden van Chantal Wilhelmina
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61838778
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Carmella het volgende:
Wat fijn Rena! Dat de jongens maar snel goed verder gaan groeien Ik hoop dat Tijn ook snel van de beademing af mag
Liggen beide gelukkig niet meer aan de beademing, dus dat is allemaal mooi en goed! Alleen krijgen ze nog wel een medicijn om ze te helpen, wat wel de groei kan belemmeren. Maar dat gaan ze denk ik ook hopelijk minderen vanaf nu

Bedankt voor de lieve reacties!

Troel, van harte gefeliciteerd Voor de eerste keer tante?
And you know I might
  maandag 22 september 2008 @ 22:59:09 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_61838946
Nee, tweede en waarschijnlijk laatste keer Eerste keer was een jongetje, Harm Johannes

(Harm naar opa Herman vernoemd, Chantal naar oma Wil (en oma Wil is ook de oma van Ruben))
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 06:54:34 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61842515
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderen Tijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
wat goed zeg ! zet 'm op mini-mensjes!
pi_61842687
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
gefeliciteerd troel!
pi_61842694
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
ook dit weer ontzettend mooi en goed nieuws
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 07:40:45 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61842747
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef Troel het volgende:
Nee, tweede en waarschijnlijk laatste keer Eerste keer was een jongetje, Harm Johannes

(Harm naar opa Herman vernoemd, Chantal naar oma Wil (en oma Wil is ook de oma van Ruben))
mooie namen ook
gefeliciteerd
pi_61844863
Troel gefeliciteerd

rena, ik ben zo trots op die kleintjes. en ik ken ze helemaal niet.... maar ik spreek denk' voor een groot deel van OUD Ga zo door, kleintjes!!!
pi_61886477

And you know I might
pi_61887651
Wat een leuk geboortekaartje, Rena!
pi_61887822
ha ha wat een leuk origineel kaartje
dat verdienen die kanjers ook!
pi_61896157
wat een lief kaartje zeg!!!
verder alles goed hier?
troel, gefeliciteerd!
pi_61896462
Hier gaat alles prima, kindjes zijn redelijk stabiel nu en wegen inmiddels 999 gram, dus bijna een kilo

Hoe gaat het met jou en je familie naar omstandigheden?
And you know I might
pi_61896541
eindelijk de kilo, heerlijk!
hier gaat het wel goed, alleen lijkt het wel of zij, de ouders, verder zijn met verwerken dan ik..
maar goed, ze hebben een paar dagen in een huisje in zeeland doorgebracht en zondag zijn we uit eten geweest met zn vieren.
goede gesprekken gehad en nu verder zeg maar.
komt wel goed dus!
  donderdag 25 september 2008 @ 08:44:02 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61896578
Wat een leuk kaartje! En bijna een kilo! Zet hem op jongens!

Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
Is dat mss al geweest? *hoopt...
pi_61898074
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:

Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
hoopt mee
pi_61916206
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:40 schreef kleinetrom het volgende:
eindelijk de kilo, heerlijk!
hier gaat het wel goed, alleen lijkt het wel of zij, de ouders, verder zijn met verwerken dan ik..
maar goed, ze hebben een paar dagen in een huisje in zeeland doorgebracht en zondag zijn we uit eten geweest met zn vieren.
goede gesprekken gehad en nu verder zeg maar.
komt wel goed dus!
Fijn dat ze er zo goed mee om lijken te gaan, natuurlijk blijft dat altijd heel moeilijk..
And you know I might
pi_61916561
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:

Nou, opzich is het al een goed teken dat ze op dit moment zo goed groeien natuurlijk, maar ik weet eigenlijk niet wanneer het kritieke punt voorbij is, wel dat het op dit moment nog best wel hard weer om kan slaan naar een "down" (zoals wij het noemen.) Maar hoe zwaarder ze worden hoe meer weerstand ze gaan kweken, geloof ik. De medicatie om de ademhaling te ondersteunen gaan ze de komende dagen ook weer afbouwen en dan moet blijken of ze er nu 'klaar' voor zijn. Ik zal het ook eens aan mijn zus vragen hoe en wat.

De placenta zou ook nog onderzocht worden om o.a. te zien of ze nu echt eeneiig zijn (waarschijnlijk wel), maar helaas is hij verloren gegaan, wat wel heel jammer is. Ook zouden ze hieruit meer kunnen halen over het hoe en waarom van de vroeggeboorte. De arts denkt nu dat doordat haar baarmoeder zo hard gegroeid is, de vliezen te veel bloot zijn komen te liggen en hierdoor is er meer kans op infecties en dergelijke. Ook is er met tweelingen en eerste zwangerschappen over het algemeen al meer kans op vroeggeboortes, maar met eeneiig al 10% meer dan bij twee-eiig. Maar goed; het is nu gebeurd, dus we leggen ons er maar bij neer. Bij een eventuele volgende zwangerschap gaat mijn zus natuurlijk onder strenge controle bij de gynaecoloog, dat is wel een fijn idee, maar een volgende zwangerschap gaat denk ik nog wel een hele tijd duren, en dat is ook wel het beste natuurlijk.
And you know I might
pi_61916632
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Troel, alsnog van harte!
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief kaartje Rena
pi_61916686
ze hebben in ieder geval bewezen sterke en dappere mannetjes zijn!
en nu maar lekker blijven aankomen en "klaar" zijn om weer helemaal zelfstandig adem te halen!
pi_61916716
-edit; poppetje gezien, kastje dicht

[ Bericht 43% gewijzigd door rena op 26-09-2008 10:46:19 ]
And you know I might
pi_61916776
ach gossie

*smelt*
pi_61916976
edit; poppetje gezien, kastje dicht

[ Bericht 57% gewijzigd door rena op 26-09-2008 10:46:34 ]
And you know I might
pi_61917171
Wat zijn het toch zulke sterke mannetjes met al die slangen en toestanden om hun heen... Prachtige mannetjes
  donderdag 25 september 2008 @ 22:14:56 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61917293
Aggos, kijk die kereltjes nou!
pi_61917735
Ik maak wel dit hele topic vol zo , maar ik ben ZO ongelooflijk trots en verliefd Ik moet best een beetje huilen als ik foto's van ze zie, zo kwetsbaar en klein, maar toch zo stoer!! Kan niet wachten tot ik ze ook mag knuffelen en kusjes geven!
And you know I might
pi_61933677
Ik mis elke keer de foto's!
pi_61933696
Ik PM je wel even

Heb ze liever niet te lang online staan

Ik ga morgen weer bij ze kijken
And you know I might
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:08:19 #94
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61933841
Wat een scheetjes rena!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_61938177
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:00 schreef Fannetje het volgende:
Ik mis elke keer de foto's!
Ik ben ook niet snel genoeg
pi_61949321
Ik ben gisteren weer tante geworden

Mijn broertje + vriendin hebben een dochter er bij gekregen, Meike
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_61951535
Gefeliciteerd progje!
pi_61955258
Ik heb er gisteren ook een nichtje bij gekregen, Naomi..

Dochter van mijn zus. Ikzelf moet bevallen in dec. en mijn andere zus in Februari
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61956098
Gefeliciteerd, Dakota! Wat leuk, dat jullie zo dicht op elkaar zitten!
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:16:18 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61956118
Progje, gefeliciteerd! En wat een leuke naam! Hoe is het met je?

Dakota wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_61957228
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:51 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden

Mijn broertje + vriendin hebben een dochter er bij gekregen, Meike
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Dakota het volgende:

Dochter van mijn zus. Ikzelf moet bevallen in dec. en mijn andere zus in Februari

Gefeliciteerd Alles goed met moeders, vaders en kind?

Ik heb net weer bij de kleine frummeltjes van mijn zus mogen kijken, echt heel fijn en leuk Tijn had lachstuipjes
And you know I might
pi_61960136
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:23 schreef Dakota het volgende:

Gefeliciteerd

hopelijk mag jij wat sneller op bezoek.. mijn schoonzus wil amper bezoek

Mijn ouders "mogen" zowaar morgen ochtend even langs komen..
ik als ik geluk heb volgend weekend ben er behoorlijk droevig van
  zondag 28 september 2008 @ 22:56:34 #103
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_61984195
rena: heel veel sterkte voor kleine Tijn en Sam

Progje: wat vervelend dat je nog niet op bezoek mag komen. Heeft ze het zwaar gehad of is ze gewoon nooit aardig geweest?

Ik heb gisteren weer vreselijk gelachen om mijn neefje. Lucas (4 jr) had met veel smaak zijn zelfgebrouwen pannekoek met 1/2 kaas en 1/2 suiker gegeten en daarna de pannekoek iets minder smaakvol uitgekotst. Zitten we in de auto richting huis, hoor ik ineens vanaf de achterbank: Anos? Ik begin eigenlijk wel een beetje trek te krijgen.
Fok!bejaarde
pi_61984300
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb gisteren weer vreselijk gelachen om mijn neefje. Lucas (4 jr) had met veel smaak zijn zelfgebrouwen pannekoek met 1/2 kaas en 1/2 suiker gegeten en daarna de pannekoek iets minder smaakvol uitgekotst. Zitten we in de auto richting huis, hoor ik ineens vanaf de achterbank: Anos? Ik begin eigenlijk wel een beetje trek te krijgen.
Ik ken het gevoel wel als iets verkeerd gevallen is, dat je daarna wel weer wat lust
And you know I might
pi_61985186
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:56 schreef Anosmie het volgende:

Progje: wat vervelend dat je nog niet op bezoek mag komen. Heeft ze het zwaar gehad of is ze gewoon nooit aardig geweest?
nee ze heeft het niet zwaar gehad... wel bevalling in het ziekenhuis.. maar dat was uit voorzorg.. de wee'en begonnen om 4 uur 's ochtends.. om 13:08 is ze geboren

het is erg jammer dat het zo loopt, maar ik probeer het maar te begrijpen.. iedereen is anders
pi_61985406
dat is wel vervelend zeg, dat je zo lang moet wachten om te mogen komen kijken!
aan de andere kant, als ze zich net zo voelt als ik na de bevalling van de eerst...pfoei!
wat je zegt, iedereen is anders, want bezoek wilde ik dan weer wel!
heb je wel foto's gezien?
pi_61985517
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:41 schreef kleinetrom het volgende:
dat is wel vervelend zeg, dat je zo lang moet wachten om te mogen komen kijken!
aan de andere kant, als ze zich net zo voelt als ik na de bevalling van de eerst...pfoei!
wat je zegt, iedereen is anders, want bezoek wilde ik dan weer wel!
heb je wel foto's gezien?
Yep mijn broertje stuurde gelijk foto's via de mobiel en later nog via internet, dus ik heb heerlijk zitten zwijmelen achter mijn laptop

Ach, ik snap ook heel goed dat ik daar niet gelijk 3 uur lang op bezoek mag komen. Maar van mij part even 5 minuten was al genoeg geweest
pi_61985739
dat is tenminste iets, progje, hoewel errug weinig natuurlijk...

echt jammer dat je er niet eerder heen kan!
pi_61985892
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:44 schreef progje het volgende:

[..]

Yep mijn broertje stuurde gelijk foto's via de mobiel en later nog via internet, dus ik heb heerlijk zitten zwijmelen achter mijn laptop

Ach, ik snap ook heel goed dat ik daar niet gelijk 3 uur lang op bezoek mag komen. Maar van mij part even 5 minuten was al genoeg geweest
Jammer dat ze liever niet heeft dat je langskomt, zo is iedereen daar anders in helaas.. Heeft ze ook niet gezegd wanneer je dan wel mag komen kijken?
And you know I might
pi_61985983
Aankomende zaterdag
pi_61985987
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:00 schreef rena het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel wel als iets verkeerd gevallen is, dat je daarna wel weer wat lust
Hij was zn avondeten kwijt dus hij lustte inderdaad wel wat, haha. Tante Anos had heel toevallig Nijntjebroodjes meegenomen dus hij heeft heerlijk zitten smikkelen.
Fok!bejaarde
pi_61986139
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:02 schreef progje het volgende:
Aankomende zaterdag
Jeutje, wat duurt dat nog lang zeg! Ik begrijp wel dat iedereen anders is, maar zij kan zich toch ook wel inleven in een ander en bedenken dat de familie de baby snel wil zien? En het eerste babybezoek duurt nooit zo lang van wat ik heb meegemaakt. Directe familie heeft toch wel een beetje voorrang?

Misschien spreek ik voor mn beurt hoor, maar toen mijn zusje bevallen was was ik er de 1e keer binnen 8 uur en de 2e keer binnen 4 uur. Als ik een week had moeten wachten dan was ik echt hysterisch geworden.. Maar dat ligt misschien ook aan de band die je met je (schoon)zus hebt.

In ieder geval sterkte en gefeliciteerd!!
Fok!bejaarde
pi_61989278
nou ik ben het er ook helemaal niet mee eens.. Maar ja, mijn schoonzus is vooral erg goed in aan haarzelf denken Ze kan zich echt niet verplaatsen in een ander..

Maar ja.. Het is niet anders..
pi_61989353
progje en dakota van harte gefeliciteerd met de nieuwe telgjes in de familie!
pi_61989372
ow en progje dat lijkt me idd ook erg moeilijk!
succes in ieder geval en probeer er toch een beetje van te genieten!
pi_61991743
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jeutje, wat duurt dat nog lang zeg! Ik begrijp wel dat iedereen anders is, maar zij kan zich toch ook wel inleven in een ander en bedenken dat de familie de baby snel wil zien? En het eerste babybezoek duurt nooit zo lang van wat ik heb meegemaakt. Directe familie heeft toch wel een beetje voorrang?

Misschien spreek ik voor mn beurt hoor, maar toen mijn zusje bevallen was was ik er de 1e keer binnen 8 uur en de 2e keer binnen 4 uur. Als ik een week had moeten wachten dan was ik echt hysterisch geworden.. Maar dat ligt misschien ook aan de band die je met je (schoon)zus hebt.

In ieder geval sterkte en gefeliciteerd!!
Dat is dus ook mijn idee, bij mijn zus die 15 weken te vroeg beviel mochten mijn ouders dezelfde dag en ik en de rest van het gezin de volgende dag al komen kijken. Ik zou als ik zelf beviel zo snel mogelijk mijn kindje willen showen aan familie
And you know I might
pi_61991780
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:59 schreef progje het volgende:
nou ik ben het er ook helemaal niet mee eens.. Maar ja, mijn schoonzus is vooral erg goed in aan haarzelf denken Ze kan zich echt niet verplaatsen in een ander..

Maar ja.. Het is niet anders..
Jammer hoor Kun je niet vragen of ze je foto's emailen of zo, dat je het al wel kunt zien?
And you know I might
pi_61994061
Ik heb gelukkig al een zooitje foto's van mijn broertje gehad
pi_61996021
*Blijblijblij * Tijn was gisteren 1050 gram en Sam is vandaag 1115 gram

Het ROP gebeuren (zie stukje op de vorige pagina) is ook nog steeds in stadium 1, en dat is ook alleen maar goed
And you know I might
pi_61996250
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:25 schreef rena het volgende:
*Blijblijblij * Tijn was gisteren 1050 gram en Sam is vandaag 1115 gram

Het ROP gebeuren (zie stukje op de vorige pagina) is ook nog steeds in stadium 1, en dat is ook alleen maar goed
ook hier even mee jubelen en jompelen
  maandag 29 september 2008 @ 14:37:25 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61996357
Nice going boys!
pi_61997348
Goed van Sam en Tijn!
pi_61998176
wat een goed nieuws over Sam en Tijn
pi_62002061
Wat goed, Sam & Tijn!
pi_62034152
sam en tijn !!! ( en nu een juichend icoontje, hoe doe ik dat nu weer?)
pi_62087781
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).

Sam Dat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.

Tijn

Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
And you know I might
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:54:04 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62087926
rena! wat goed !
En wat zijn ze schattig zo in die hangmat!

@kleinetrom deze smiley is *O * , maar dan zonder de spatie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62088006
Ach, wat lief zeg!
pi_62088933
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef rena het volgende:
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).
[ afbeelding ]
Sam Dat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.
[ afbeelding ]
Tijn

Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
Tijn Sam
pi_62089214
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots

Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt , maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst

Verder alles goed met jullie neefjes en nichtjes? Foto's ?
And you know I might
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:44:24 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62089873
Och Rena, wat een prachtige en aandoenlijke mannetjes! Zo lief hoe relaxed ze in die hangmatjes liggen! Hoe gaat het met je zus en haar man/vriend? Houden zij het een beetje vol allemaal?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:48:03 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62090023
Oh kijk nou! Hoe schattig zeg, in die hangmatjes! Zo lief!
pi_62090325
Lishe, lief dat je het vraagt , mijn zus en zwager zijn inmiddels gewend aan de situatie (in hoeverre je kunt wennen aan zoiets, natuurlijk) en zijn volgens mij alleen maar blij met elke goede dag die de mannetjes doormaken en dat ze gewoon lekker blijven groeien! Inmiddels groeien ze ook lekker (gisteren was er zelfs sprake van te veel, wat dan weer effect kan hebben op de botten en spieren, het is ook nooit goed ). Mijn zwager is wat nuchterder dan mijn zus, ik merkte het vooral toen ik zaterdagavond op bezoek was bij de mannekes, en er ineens weer een infuus in Sam bleek te zitten (achteraf bleek dat om bloed toe te dienen, en dat is alleen maar goed) en toen zag ik mijn zus gewoon bleek wegtrekken.. Het is gewoon ook niet leuk, al die naalden en infusen in zulke kleine tere lijfjes Ze lijken op de foto's ook groter dan ze in het echt zijn, moet ik zeggen. Maar het zijn zulke kleine vechters Ik kan alleen niet wachten tot ik ze ook mag vasthouden en knuffelen

En mijn zus was al zus al een megalieve en geweldige zus, maar sinds ze moeder is ben ik alleen nog maar trotser op haar geworden! Zij en haar man doen het zo onwijs goed als ouders, ook al is de situatie heel anders dan dat het normaal zou moeten gaan..

Maar nu gewoon op naar de 2000 gram
And you know I might
pi_62090643
Ik word ook tante.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62091051
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!

mindermutsig, gefeli!!!
pi_62091076
haha, nou dat werkt weer lekker !!!
pi_62091800
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef kleinetrom het volgende:
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!

mindermutsig, gefeli!!!
Knap dat ze er zo goed mee om kunnen gaan, het blijft toch heel moeilijk zoiets Hoop dat jullie in de toekomst alleen maar mooie dingen te wachten staan!

Mindermutsig, gefeliciteerd! Wanneer mogen jullie de kleine in de armen sluiten ?
And you know I might
pi_62093776
Half maart is ze uitgerekend.
Hadden ze wel iets beter mogen plannen trouwens, in die periode zijn er al zoveel in onze familie jarig.
pi_62095078
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word ook tante.
Gefeliciteerd

En maartneefjes of nichtjes zijn leuk hoor, ik heb er ook 1 die aanstaande maart 2 wordt en om op te vreten is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62098516
allemaal weer goede berichten hier! Heerlijk rena hoe het met de dappere mannetjes gaat
en kleine trom ondanks dat het zo verdrietig allemaal is ook mooi te horen dat je gewoon supertrots bent

minder mutsig gefeliciteerd!
pi_62098831
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots

Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt , maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst
Ik vind het een heel vreemd gevoel. Ik had dat al in mindere mate toen mijn beste vriendin bevallen is een tijdje terug maar nu mijn zus zwanger is nog veel meer. Ik heb vrij weinig met kinderen en ik heb ook helemaal geen kinderwens. Bovendien hebben wij een tijd terug al besloten dat, mocht ik ooit last krijgen van rammelende eierstokken, dat we dan toch sowieso geen kinderen zouden nemen vanwege mijn gezondheid en de nodige erfelijke dingen in de familie. En toch heb ik wel even een traantje gelaten in de weken nadat mijn zus zei dat ze zwanger was en het spookte toch ook wel even door mijn hoofd. Wat als... En volschieten als je zielige baby's ziet of als je babyspulletjes staat uit te zoeken voor een van die kids. Ik schrok joh! Mensen die mij wel eens over kinderen hebben zien posten zullen dit wel erg hilarisch vinden.
Maar volgens mij is het meer verdriet omdat ik de keuze eigenlijk niet heb dan dat ik verdrietig ben omdat ik geen kinderen heb of zal krijgen.

En het grote voordeel van neefjes, nichtjes en kinderen van goede vrienden is natuurlijk dat je ze schaamteloos kan verwennen en een goed excuus hebt om naar de efteling te gaan maar dat je geen last hebt van de sugar rush 's avonds als ze naar bed moeten.
pi_62269440
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?

Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is

pi_62273006
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma

Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zus Ze willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim liggen ze daar echt al flink op te zuigen Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
And you know I might
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:43:51 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62273615
Goed zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:25:28 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62279749
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma

Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zus Ze willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim liggen ze daar echt al flink op te zuigen Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
wat goeeeeeeed
pi_62279804
Fijn!
Wat is kangeroeen?
pi_62298080
dat is een heel klein ingepakt kindje op je blote huid en dan knuffelen, om een band op de bouwen voornamelijk en het met jou (w geur) vertrouwd te maken.
klopt wel een beetje zo toch??

emma is lief!!!
pi_62299119
Wat kleinetrom zegt klopt helemaal Het is sowieso heel goed voor de ontwikkeling, waarom precies weet ik niet, maar ik weet wel dat ze dan ook heel erg ontspannen (het groeien en in de couveuse liggen vraagt erg veel energie van die kleine lijfjes )
And you know I might
pi_62299266
onze jongste vond het heerlijk om bij de buurvrouw te liggen terwijl haar man akoestische gitaar speelde...toen al een druk mannetje haha!!!
en bij die ene vriendin van ons kon hij een hele tijd gewoon rustig zitten op schoot, zal wel iets met haar hartslag te maken hebben of zo.
( de oudste is nog steeds rustig van zichzelf)
pi_62300029
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Ohhh wat fijn Rena En de kleine mannetjes al aan het duimen
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?

Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is

[ afbeelding ]
Wat een prachtig meisje Fannetje
pi_62300119
Ik zal zo wel weer even spammen met de kerels Ben zo trots!
And you know I might
pi_62300166

[ Bericht 71% gewijzigd door rena op 11-10-2008 08:03:52 ]
And you know I might
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:36:43 #153
5428 crew  miss_sly
pi_62300351
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes

Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:

Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant :

Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt

Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom
pi_62300419
Kleine Tijn aan het duimen en kleine Sam Ik hoop dat de knappe mannetjes het zo goed blijven doen Rena.

Miss_sly; wat heb je leuke neefjes Geweldig om ze zo te zien zitten op die krukken Lieve koppies beide
pi_62300484
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes

Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:

Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt

Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom
Wat lief dat hij er zo naar uitkijkt dat je terugkomt Hoe heet het andere mannetje? De grootste is Jens, denk ik ?
And you know I might
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:48:56 #156
5428 crew  miss_sly
pi_62300558
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen

Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
  † In Memoriam † zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:53:46 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62303338
wat een leuke neven miss-sly

rena: wat zijn het toch hummeltjes
pi_62303448
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen

Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig

Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
And you know I might
  Moderator zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:47:35 #159
5428 crew  miss_sly
pi_62303599
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef rena het volgende:

[..]

Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig

Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
Uiteraard is het opvoedgedeelte hun taak Ik ben er ook alleen voor de leuk
Mijn band met Jens is volgens mijn zusje zo goed, omdat ik vooral in het begin heel veel bij ze was en heel veel met hem heb gedaan. Nick heb ik veel minder gezien in het begin en die vindt het leuk me te zien, maar heeft veel meer met bijv. mijn ouders

Dus: heel vaak bij ze langs gaan (niet zo vaak dat ze je de toegang gaan verbieden uiteraard ) en in bad doen, eten geven, vasthouden, tegen ze praten en vooral (vind ik) ze ook hun gang kunnen laten gaan als ze zelf spelen ofzo en dan gewoon maar kijken en genieten
pi_62347711
Newsflash

Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
And you know I might
pi_62347770
Voor S am en T ijn. Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met die twee kleine ventjes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62356199
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef rena het volgende:
Newsflash

Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
Ik hoopte al stiekem dat een up in dit topic van jou kwam Rena, met het nieuws over de verhuizing, jippie wat fijn!!!!!!!!
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 17:46:52 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62403336
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!

Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!

En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn.... (foto is 5 min geleden genomen):

woensdag 15 oktober 2008 @ 14:02:18 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62403598
voor Sam en Tijn!

Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:04:06 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62403657
Goed nieuws Rena!
pi_62404159
Rena, wat fijn!
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 14:33:42 #168
5428 crew  miss_sly
pi_62404562
Rena, wat een goed nieuws Fijn dat het zo goed met de knulletjes gaat

Fannetje, wat een lieve foto
pi_62404769
Fijn Rena
pi_62406878
Wat fijn Rena
  Jubileum moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 20:45:09 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62415106
Geweldig nieuws Rena!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62416630
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef DaviniaHR het volgende:
voor Sam en Tijn!

Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
Ja Is nog hetzelfde als 3 weken terug (weet niet meer precies wanneer het voor het laatst gemeten is toen), maar ze zitten nu in stadium 1 en dat is het gunstigste voor zover ik weet

Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben, het bloed is mooi opgedroogd/opgelost (weet ook niet precies hoe dat werkt ).

Bedankt voor alle superlieve reacties

Wat lief dat ik in het update topic sta Het is natuurlijk ook fantastisch!
And you know I might
pi_62416667
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:

Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!

En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn.... (foto is 5 min geleden genomen):

[ afbeelding ]
Ach gossie Is zij alweer 5 ? Ik lurk al vrij lang hier, dus het lijkt zo snel te gaan dan allemaal he
And you know I might
pi_62419434
Ze wordt bijna 5, op 28 oktober

Echt al een oudste kleuter, met letters en cijfers bezig en ze maakt erg mooie tekeningen
pi_62425529
gaaf miss sly, die kids achter de pc, ze hebben nog net geen tong uit de mond van de concentratie.
en jouw nichtje fannetje, wat lief, zo ontspannen en tevreden.
en sam en tijn, zet hem op!!!
( volgende week komen de uitslagen van de sectie op stijn, hopelijk komt er niks bijzonders uit en kunnen broer en schoonzus het opnieuw proberen.)
pi_62456360

[ Bericht 40% gewijzigd door rena op 17-10-2008 16:55:14 ]
And you know I might
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:02:47 #177
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_62456448
Ooooo, wat een kleine mannetjes.
Maar fijn dat het allemaal de goede richting uitgaat!
pi_62457180
Hoeveel te vroeg zijn die eigenlijk geboren? (In maanden graag, weken zegt me niks. )
Ik vind alle baby's op elkaar lijken eigenlijk dus ik zie geen verschillen of speciale overeenkomsten maar ze hebben ze vast.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:07:53 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62458097
Die frons is wel precies hetzelfde idd

Superschattig

Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
pi_62458434
Jeetje wat een kleintjes zeg!
Wat een droppies Die handjes
Niets te vergelijken met dat kleine draakie dat mijn nichtje is
pi_62458723
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
Merci.
Dat is echt vroeg.

Ik vind die bovenste foto leuk met dat handje onder het kinnetje. De denker.
pi_62459033
Wat een kleine urmpies, beide zo'n frons schetig
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:47:15 #183
5428 crew  miss_sly
pi_62459195
Wat een kleine mannetje
En wat kijken ze toch wijs!
pi_62460230
Wat lief

Ze beginnen idd steeds meer op elkaar te lijken!
pi_62464340
Leuk he die frons Ze hebben echt al hun eigen uitdrukkingen lijkt het wel

Ze zijn inderdaad net op de 25 weken grens geboren, ze hadden nu al haast Ze wegen nu 1450 en 1495 gram!!!

Bedankt voor de lieve reacties
And you know I might
pi_62465676
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een mooi meisje Fannetje!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef rena het volgende:

Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben
Wat onwijs fijn Rena...
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:32:07 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62470639
verdorie weer de foto's gemist
maar wat fijn dat het zo goed met ze gaat
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:37:50 #188
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62475553
Ik heb vandaag een neefje gekregen!!!

Mijn zus baarde om 5 uur vannacht sharp haar eerste kind. En dat betekent dat ik voor het eerst tante ben geworden! Heel leuk, vind ik dat!

Hij is lief!
En mooi!
En stoer!
En zoet!

Een heerlijk diertje is het!

pi_62478432
Gefeliciteerd tante Renzell
pi_62503515
Gefeliciteerd renzell!
And you know I might
pi_62504105
Gefeliciteerd!
pi_62504369
Gefeliciteerd Renzell
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:29:20 #193
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62504489
Renz, gefeliciteerd! En Neef Julius natuurlijk ook! En hoe heet je neefje?
pi_62510485
Tante Renzell gefeliciteerd!!!! Wat leuk! Ik ben ook benieuwd naar de naam
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:52:35 #195
105888 renzell
pi_62512567
Dank jullie wel! Wát een mannetje is het zeg! Echt een knapperd hoor! Ik ben voor het eerst tante, dus ik mag ongeneerd trots zijn! En mijn zus is helemaal zen. Echt een soort van oermoeder ineens. Grappig om te zien, want ze is 5 jaar ouder dan ik, maar nu pas moeder dus. Gek, om mijn oudere zus ineens met een baby te zien, terwijl dat voor mijzelf al weer bijna 4 jaar geleden is. Ze heeft trouwens een TOPbevalling gehad. Eén om over naar huis te schrijven zo relaxed. Ik was er met terugwerkende kracht jaloers op.

Ik weet eigenlijk niet of mijn zus wil dat ik die naam zomaar op internet zet, dus dat doe ik dan heel beleefd maar niet, sorry.

[ Bericht 18% gewijzigd door renzell op 19-10-2008 21:04:41 ]
pi_62516290
mooie foto's rena, ik zag ze dus nog wel.
en renzell, gefeliciteerd!!!
pi_62640362
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordt de vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?

Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
pi_62641667
gefeliciteerd renzel

en wat een goed nieuws van sam en tijn!
pi_62655481
wat leuk liefkleinmeisje!
kadosuggestie?
ik vond het leuk iets "nuttigs"te geven, hij is mn enige broer, dus mocht het wel wat groter ook!
het is een campingbedje geworden, plus wat ik "onderweg" nog tegenkwam ,natuurlijk, zoals dat spijkerbroekje maat 68, te snoepig!!
( we wisten dat het een jongetje zou worden)
gewoon overleggen hoor,anders zitten ze dadelijk met 3 wipstoeltjes en 2 maxi-cosi's.

en het had nog veel meer moeten zijn dat we zouden geven...

voor degenen die eerder meelazen: uit de uitslagen die broer en schoonzus vandaag in het ziekenhuis kregen, is gebleken dat het niks erfelijks is geweest, het enige dat afweek was de niet helemaal goed doorbloedde placenta.
waar dat door komt, is niet duidelijk geworden, maar er staat dus niets in de weg om het op nieuw te proberen!

dus dubbel, hij is toch een beetje voor niks gestorven, aan hen lag het niet, aan hem ook niet, botte pech noemen ze dat...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:59:31 #200
105888 renzell
pi_62655883
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordt de vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?

Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
Zo'n ding waarmee je een kleine baby in een groot bad kunt laten drijven. Een soort voorgevormd zakje is het (met van die korrels erin) waar je het kindje op legt. Je kunt dat hele geval dan in bad laten drijven. Bij het hoofdje zit een ophoging, zodat het droog blijft. Het lijfje ligt nét onder water. Heel fijn cadeau voor als de aanstaande ouders een bad hebben. Te koop bij (oa) Prenatal, volgens mij 20/25 euro. Een topcadeau!
pi_62656088
dat klinkt heerlijk renzell, ik ken ze alleen voor grotere kinderen van een jaar oud ofzo, voor in het zwembad of iets dergelijks, je weet wel, die zwembandjes met een stoeltje eronder zeg maar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:10:53 #202
105888 renzell
pi_62656194
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar nee, dit is echt voor pas geboren baby's. Het is ook geen opblaasspul ofzo, maar eerder een zacht soort stoffen kussentje dat blijft drijven (ik leg het heel vaag uit volgens mij ). Maar goed, ik had hem voor mijn eigen kindje ook, en toen hebben wij er echt heel erg van genoten!
pi_62656311
dat heet 'easy bath' en is ook bia bijvoorbeeld marktplaats wel te koop, voor veel minder.
pi_62656325
ik ga wel op de 9 maanden beurs kijken als de huishoudbeurs er weer is begin volgend jaar.
vorig ook gedaan, wat een gaaf spul zeg, kun je nagaan hoe snel de techniek is bijv, de jongste hier is pas tien...
nichtje kwam de 3d foto's van hun kindje laten zien, geweldig mooi zeg, wij hebben dus alleen van die zwart-witte waar je voor gestudeerd moet hebben om te weten hoe het zit!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:17:13 #205
105888 renzell
pi_62656363
Dit is mijn (zus') mooierd! Dat onderlipje vind ik zo lief!

pi_62656420
ooh hij is prachtig! tante renzell, ik had je nog niet eens gefeliciteerd : bij deze!!
pi_62656494
mooi dat lipje ja!
zo tevreden, lekker!!

dank voor de link, bixister, nu heb ik een idee.
ze zien er nog steeds zinkbaar uit, maar dat zal wel goed zitten, lijkt me lekker voor de kleintjes die zo'n badje vaak niet echt lekker vinden
pi_62656588
het is niet zozeer voor in het kleine babybadje bedoeld, maar vooral fijn voor als je zelf met je baby in (een gewoon groot) bad gaat. dat matrasje ondersteunt de baby zodanig dat je je handen wat meer vrij hebt, zonder dat 't kind meteen in allerlei harde constructies zit.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:34:31 #209
105888 renzell
pi_62656769
Zjuust Bix, dát vergat ik nog te zeggen! Edoch... het ziet er zinkbaar uit, maar is dat helemaal niet! Het mooie is natuurlijk juist dat ze voor 70% in het water liggen, alleen met hun koppie niet.

Vandaag mijn zus uitgelegd hoe je een pasgeboren baby in een draagdoek propt. Hij knorde van plezier, die kleine. Alvorens zichzelf van onder tot boven onder te schijten.
pi_62656889
okee, ik krijg een steeds beter beeld van die dingen..
lekker het ruggetje helemaal onder renzell??
flats!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:04:09 #211
105888 renzell
pi_62662115
Exact. Romper, broek, alles onder. Hi hi, vuurdoop voor mijn zus. En toen krijsen als een klein speenvarken toen ie verschoond moest worden, arm dier.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:46:46 #212
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62662899
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Oooooooh, wat een poepie!!!!! . Volgens mij heeft ie hele grote ogen .
pi_62664740
Wat een mooi kindje!
pi_62667342
Renzell, wat een mooi kindje

Ik ga hopelijk dit weekend weer bij de helden kijken, ben net terug van 5 heerlijke dagen Parijs Ze wegen nu 1690 en 1735 gram en mogen misschien al bijna naar de medium care Dus heb heerlijk gerustgesteld van Parijs kunnen genieten
And you know I might
pi_62675412
da's ook fijn rena er met een fijn gevoel even tussen uit!

ik wordt binnen nu en een paar dagen weer tante van mn schoonzusje!
nu op bezoek bij mn zoessie dus daar ook weer volop omringt door mn nichtje en neefjes
pi_62683518
Wat fijn zeg rena, ze groeien volgens mij echt heel goed he?
pi_62683617
Ben ik nou gek en staat Fok nog op de oude tijd

Ja, ze groeien nu echt lekker gelukkig Er is zelfs al over naar huis gaan gesproken, ze liggen al bijna niet meer aan de beademing ook (krijgen nog een klein beetje hulp), dus allemaal hartstikke positief Alweer 2,5 maand op de wereld ook
And you know I might
pi_62683849
2,5 maand alweer, dat is ook snel gegaan zeg!

En praten over naar huis gaan lijkt me zeer zeker positief!

bij mij staat Fok! gewoon op de nieuwe tijd
pi_62699598
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
And you know I might
pi_62700006
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Renzell, wat een dropje!!!!!!!!! Wat zul je trotse tante zijn van zo'n heerlijk klein mooi wezentje
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef rena het volgende:
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
Rena ! Die sterke kleine mannetjes toch, wat supernieuws
pi_62701756
Wat een ontzettend fijn nieuws!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:13:05 #222
105888 renzell
pi_62705606
Jeetje Rena, ik heb je verhaal helemaal niet gevolgd, maar dit klinkt als heel goed nieuws! Wat fijn!!!

Heb even teruggelezen inmiddels. Jeetje, wat heftig zeg. Zooooooo klein! Een goede vriendin van mij kreeg er vorig jaar 1 van 1400 gram en dát was al zo piep! Dit is helemaal onvoorstelbaar. Maar wát een dappere mannetjes!!!

[ Bericht 25% gewijzigd door renzell op 27-10-2008 10:24:11 ]
pi_62709661
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
pi_62736851
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef kleinetrom het volgende:
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
het was ontzettend fijn om daar weer even te zijn! en iedereen weer even te zien en knuffelen!
pi_62737036
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
And you know I might
pi_62737214
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
een hoop gerommel maar nog niets wat doorzet

wel in de fam maar dat weet ik eigenlijk nog niet ha ha

wat fijn trouwens rena dat het bij jullie daar zo goed gaat!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:21:54 #227
105888 renzell
pi_62772663
Wat super Rena. Liggen ze inmiddels al op medium care? Ze naderen de 2 kilo al gewoon! Da's inderdaad bijna het gewicht van een normale baby. Beginnen ze ook al wat meer op hun omgeving te reageren trouwens (kijken, lachen), of zijn het ook in die ontwikkeling nog steeds prematuurtjes? Wanneer had ze eigenlijk moeten bevallen? Nu toch ongeveer, of later nog?

Hier alles helemaal goed. Ik heb helaas nog geen nieuwe foto's, want mijn zus komt nergens aan toe, zegt ze. Wat ik héél goed herken van die eerste, hectische weken. Ik hoop dit weekend of anders volgende week weer even langs te gaan bij haar. Maar tot nu toe gaat alles voorbeeldig, zowel de bevallig als het moederschap. Ze zijn gewoon enorm aan het genieten van die kleine man!
pi_62785836
Ik lees altijd stiekem mee...

Maar wat een heerlijk nieuws, Rena ! Ik begrijp heel goed wat je zegt, hoor. Dat het meer mensjes worden. Dat had ik ook toen de meiden voor het eerst een rompertje aan hadden. Maat 44 verzopen ze gewoon in, zo lieffff....Heb je wel eens een foto van ze laten zien ? Of wil je dat liever niet ?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:21:03 #229
105888 renzell
pi_62792051
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
pi_62793076
Renzell, ze liggen sinds vandaag op de medium care Ze groeien ook echt megahard nu, 1850 & 1885 gram En ze reageren al wel op mijn zus en zwager, door middel van dat ze hun hoofdjes al meedraaien als mijn zus van de ene kant van de couveuse naar de andere kant gaat Wij mogen ze nog niet aanraken, dus ik denk niet dat ze al door hebben dat er ook een oom en 2 tantes zijn Qua ontwikkeling volgen ze geloof ik ook gewoon hoe dat in de buik zou gaan, maar dat weet ik niet zeker, mijn zus zou 27 november uitgerekend zijn geweest Dus ze zouden nu 36 weken geweest zijn ongeveer.

Wat fijn dat het goed gaat met je neefje joh Heb je hem al vast mogen houden?

[ Bericht 36% gewijzigd door rena op 29-10-2008 22:39:03 ]
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:18 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62793219
jaaaa ik heb de foto's gezien
wat zijn ze leuk rena!
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:58:26 #232
43556 miss_dynastie
pi_62793298
Ah, eindelijk een keer op tijd voor de foto's... wat een schatjes
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:09:46 #233
105888 renzell
pi_62793703
Och, wat een apies! Dat knuistje zo volwassen onder die kin. En nu pas 36 weken. Ongelooflijk toch, dat ze het met amper 25 weken al kunnen redden met goede medische hulp. Echt bizar! Zo klein, maar al zo vreselijk sterk.

Ik kreeg de kleine in het ziekenhuis pakweg 10 uur na de bevalling, die 's nachts was, meteen in mijn handen gedrukt, zodat m'n zus even iets anders aan kon trekken. Ik had m'n jas nog aan en ik stond al met een baby in m'n armen.
pi_62794201
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
pi_62794648
ik vind lang niet alle baby's mooi
het ligt toch ook wel vaak aan wanneer de foto gemaakt is, of hoever ingezoomt zeg maar
bij tijn en sam vind ik het verhaal dan weer aangrijpend en mooi dat het zoveel beter gaat dat ik ze bij voorbaat mooi vind, maar vind er ook echt mooie foto's tussen zitten!

gister op kraamvisite bij mn tante geweest die maandag dus bevallen is! was speciaal maar ook mooi en fijn!
pi_62795013
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
And you know I might
pi_62795528
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef rena het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:00:25 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62795851
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef rena het volgende:

[ afbeelding ]
Tijn; grote lieve ogen
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
pi_62795996
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:06:39 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62796057
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
Zou ook kunnen ja.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:12:21 #241
105888 renzell
pi_62796266
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:

Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes . Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid. Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 29-10-2008 22:36:40 ]
pi_62796458
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
And you know I might
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 22:21:41 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_62796622
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:25:02 #244
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62796758
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.

Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.

Charlotte in blije tijden :
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62797413
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef rena het volgende:

[..]

Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
Nog niet, straks na de 20 weken echo die ze ietsje later krijgt als het goed is wel en dan mag iedereen het ook gewoon weten.
pi_62797774
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 23:48:03 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_62799381
Cool

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:04:58 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62799745
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
LOL je pa en ma voor de gek houden. Wij hebben vroeger thuis ook niks gezegd toen er iets misging en we onze vader met een wasmand vol met cadeaus zagen langsrennen.
pi_62801780
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef renzell het volgende:
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
pi_62801960
Foto gemist
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.

Leuk geheim, tong60 Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
pi_62802248
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
O, dat is heel netjes opzich Maar op die manier zie je wel dat kindjes buiten de buik veel langzamer groeien, de jongens waren rond die zwangerschapsduur buiten de buik pas 1500 gram of zo
And you know I might
pi_62802264
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.

Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.

[ link | afbeelding ]
Ah Wat een leuk meisje Hoe oud is ze?
And you know I might
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:40:25 #253
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62802510
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef rena het volgende:

[..]

Ah Wat een leuk meisje Hoe oud is ze?
Volgende week is ze precies 18 maanden. Ze is altijd vrolijk en ze heeft iedere week weer opnieuw sjans met de klasgenootjes van mijn zoontje. Die vinden haar helemaal geweldig en willen onderweg naar huis of school haar handjes altijd vasthouden als ze in de buggy zit.

Van die stoere jongens die in bomen klimmen, met crossfietsen door de wijk scheuren en zich helemaal een bezweet lijf schoppen op het voetbalveld, lopen dan met z'n drietjes achter en naast de buggy.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62813795
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar
Kan me heel goed voorstellen hoe fijn dat is Rena En wat heerlijk dat ze nu verplaatst zijn!
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[ link | afbeelding ]
Wat een mooi meisje!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:02:15 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62814016
Rena, wat gaat het goed met dat tweetal zeg! Wat een opluchting zal dat toch steeds weer zijn!

Sjeekie, wat een grappig grietje zeg!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:24:31 #256
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62816253
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef renzell het volgende:

[..]

Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes . Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid. Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.
Ik vond die van jou wel mooi hoor . Maar ik vind dan ook eigenlijk alle babietjes mooi, zelfs de lelijke .
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 20:44:21 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_62821303
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
Foto gemist
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.

Leuk geheim, tong60 Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
Jelle is vorige maand 8 geworden

Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje

pi_62826542
goed nieuws rena, wat een opluchting!
wel jammer dat ik deze serie even gemist heb..volgende keer beter!

dat hoort ook zo, tong, lekker verwennen!
gaaf zo'n geheim te hebben, heb de oudste toen het zover meegenomen naar de sinterklaaskoopavond en een kadootje voor broertje laten uitkiezen.
dat bekkie toen hij het uitpakte was geweldig, ze klapte bijna uit elkaar!!!
( en verrast doen toen ze haar eigen uitgezochte kadootje uitpakte natuurlijk, actrice)
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:49:56 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_62828146
Qua acteren is mijn ma de beste.

Had extra grote lollies op mijn verjaardag.

Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf

pi_62828415
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jelle is vorige maand 8 geworden

Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje

dat heb ik eigenlijk nooit gedaan als de 1 jarig is de ander ook
op zich ben ik daar nu wel blij om, anders moet ik steeds 5 cadeautjes halen, bespaar ik dat liever om met sinterklaas of ietss dergelijks nog wat te halen.

vooral als ze komen logeren worden ze hier nogal verwend geloof ik!
pi_62834077
Ik geef altijd van die pedagogisch verantwoorde cadeautjes.
Meestal boeken.
Een van mijn nichtjes is een echte natuurgek. Die trekt uileballen uit elkaar en gaat dan puzzelen om te kijken wat het beest gegeten heeft enzo. Die heeft laatst een mooi boek gekregen over beestjes en planten.
pi_62834165
Wij hebben mijn neefje toen hij 1 werd een wheelybug gegeven

was hij toen nog te klein voor maar een paar maanden later al sjeesde hij er lekker op rond..

leuke dingen zijn dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:43:14 #263
5428 crew  miss_sly
pi_62835105
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef tong80 het volgende:
Qua acteren is mijn ma de beste.

Had extra grote lollies op mijn verjaardag.

Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf

Wat grappig, dochtertje van de broer van schaap heet ook Mijntje Is toch neit een heel veel voorkomende naam.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 november 2008 @ 18:49:53 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_62866290
Jelle heeft v*nd**g gelijkgespeeld tegen de koploper. Die konden k*mpioen worden.

M**r niet met Jelle. Rende de longen uit *ijn lijf.

pi_62927884
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram Straks naar ze toe!
And you know I might
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:29:02 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62927993
Hey wat goed!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:10:11 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62930275
voor S. en T.!!
Wanneer mogen ze naar huis?
Met 2500g?

[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 04-11-2008 23:19:47 ]
pi_62933727
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef rena het volgende:
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram Straks naar ze toe!
wat goehoed!
pi_62933793
TOP !
pi_62938251
Lieve reacties Ik heb overigens besloten om de namen liever niet meer zo overduidelijk te noemen, omdat ik er achter gekomen ben dat mijn account heel makkelijk te achterhalen is en fok is gewoon mijn priveding waar geen bekenden hoeven mee te lezen wat dat betreft

En ik heb vandaag 1 van de 2 mogen aanraken, weliswaar alleen het handje, maar o wat was dat een fijn moment Zo'n lief teer babyhandje in de mijne Het worden echt prachtige ventjes, ze zijn ook overduidelijk een stuk groter geworden! Naar huis gaan begint inmiddels ook echt dichtbij te komen, maar ik weet nog steeds niet wat voor grens er aan gesteld word. Op dit moment gaat het in ieder geval super!

Draculettetje, is je schoonzus inmiddels al bevallen ?

Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
And you know I might
pi_62938347
hey rena, wat ontzettend fijn om er 1 even mogen aan te raken!

schoonzus nog niet bevallen, zou er vandaag wel op bezoek gaan maar had afgebe;d wegens konstant harde buiken, hoop voor haar dat dit eindelijk een voorbode was voor de bevalling!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:24:22 #272
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62938412
Rena.. dat klinkt goehoeeed !

En dat aanraken, wat een teder moment moest dat zijn..
dat had ik ook met mij nichtje, dat vergeet ik echt niet snel meer..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62940735
Rena, wat fijn zeg!
pi_62940904
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef rena het volgende:
Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
Fijn dat het zo goed met ze gaat.

Ik heb mijn zus toch niet gezien afgelopen weekend. We gaan misschien dit weekend om te helpen verhuizen (als wij dan niet meer ziek zijn) en anders zie ik haar die week daarop op de verjaardag van mijn andere zus.
Wel raar om die zwangerschap niet van dichtbij mee te maken. Vroeger deden wij alles samen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 november 2008 @ 20:54:34 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_62945899
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Fannetje het volgende:
Rena, wat fijn zeg!

pi_62960898
hmmm nog geen nieuwe baby in de familie
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:08:59 #277
105888 renzell
pi_63023928
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.

Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
pi_63025322
nog steeds geen baby in de familie
wel is ze nog eens gestript gister en had 2 cm ontsluiting
pi_63057916
en nu, draculettetje?
pi_63066170
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef renzell het volgende:
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.
Het begint wel steeds dichter bij te komen als ik mijn zus en zwager zo hoor Ze doen het zo onwijs goed, de mannen Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen Vandaag waren ze 2164 en 2225 gram!
quote:
Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
Hoe gaat het nu met ze? Is ze al gewend aan het moederschap? Bij mij begint het ook wel te rammelen hoor, als ik mijn zus zo zie met die kleine mannekes. Gelukkig heb ik geen vriend op het moment
And you know I might
pi_63066386
-

[ Bericht 99% gewijzigd door rena op 09-11-2008 01:03:15 ]
And you know I might
pi_63087451
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
pi_63088549
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je nichtje Wat fijn!
And you know I might
pi_63088705
hihi dank rena! ben gewoon ook blij voor mn schoonzus dat ze er nu eindelijk is!
pi_63089109

[ Bericht 63% gewijzigd door rena op 09-11-2008 23:19:45 ]
And you know I might
pi_63089185
wat zijn ze al veranderd zeg!
blijven echt kleine wondertjes!
pi_63089334
Ja he! Ze beginnen nu echt wat voller te lijken ( 2164 & 2225 gram! ). Ik ben zo verliefd

Midden in de nacht je nichtje vastgehouden? Dat moet heel bijzonder geweest zijn Foto's?
And you know I might
pi_63089427
idd midden in de nacht mnn nichtje vast gehad!
helaas geen foto's gemaakt dus die kan ik niet plaatsen!
pi_63092373
Gefeliciteerd draculettetje, mooie naam ook Lynn
Rena, fijn ook dat je neefjes t zo goed doen en hopelijk mogen ze snel naar huis.

Wij zijn afgelopen week een midweekje naar Center Parcs geweest met mijn ouders, zus, zwager en met mijn nichtje Was erg leuk. lekker zwemmen met die kleine, eekhoorntjes kijken enzo
Vooral t zwemmen vond ze erg leuk! Ze was niet helemaal in dr hum, vooral 's nachts een beetje spoken enzo maar ja. Over 5 weken is ze alweer jarig! Gaat echt zo hard zo'n jaar Vorig jaar was mijn zus bijna uitgerekend en nu is Lieke alweer bijna 1.
Grappig is dat een vriendin van mijn zus over 4 weken is uitgerekend. Op 5 december, dus op 2 dagen na precies een jaar na mijn zus. Hopelijk wordt die kleine niet op 11 december geboren haha.
Zal binnenkort weer een foto'tje van Lieke hier neerzetten
pi_63092550
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:42 schreef rena het volgende:
Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen
Ohhhh zou dat al kunnen? Ik had nog helemaal niet verwacht dat ze al binnen een aantal weken naar huis zouden kunnen. Wat zou dat fijn zijn Rena!
pi_63092617
Gefeliciteerd Draculettetje!
  maandag 10 november 2008 @ 01:20:32 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63093356
Gefeliciteerd Draculettetje.
pi_63113927
Draculettetje; gefeliciteerd met Lynn! Leuke naam ook
pi_63116559
gefeliciteerd met Lynn, draculettetje, heerlijk dat luchtje he?
( buuf hier is laatste 2 weken ingegaan, we zijn heeeel nieuwsgierig!! )
(nichtje is net aan haar verlof begonnen, dus eind december als het goed is, word ik (alsnog) soort van ( oud) tante !!)
  Trouwste user 2022 maandag 10 november 2008 @ 23:35:39 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_63118409
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
Leuk

Moderator maandag 10 november 2008 @ 23:52:58 #296
5428 crew  miss_sly
pi_63118780
draculettetje gefeliciteerd
Wat een heerlijkheid, he, om zo'n mopje vast te houden
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 november 2008 @ 00:48:29 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_63119711
Trouwens morgen Sint Maarten. Heel de binnenstad verlicht en kinderen met lampions. Mijn neefje en nichtje komen me toezingen

pi_63121663
dank voor de felicitaties!
vanavond gaan we weer even, maar volgens de papa gaat alles goed, die had ik gister nog aan de foon!

gister laat thuis gekomen nog van mn zus dus daar ook weer flink van mn nichtje en neefjes kunnen genieten
mn nichtje nog helpen overhoren en zo ha ha ze wordt oud!

sint maarten volgens mij doen ze daar hier praktisch niet aan
pi_63138094
Hier doen ze ook niet aan Sint Maarten. Vroeger wel aan Drie Koningen, maar dat is ook verleden tijd. Wel jammer, ik vond dat als kind fantastisch.
pi_63144180
drie koningen vond ik ook echt geweldig!
vandaag weer bij lynn geweest en nu heeft lief haar ook vast gehad wat een mooi gezicht!

rammel rammel rammel
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:31:22 #301
105888 renzell
pi_63145623
Draculettetje, gefeliciteerd!!!

Rena; het blijft goed gaan met ze hè, wat heerlijk toch!!! Stoere mannen!

Mijn zus doet het ook hartstikke goed, vind ik. Heel grappig om te zien, hoe ze van de één op de andere dag een moeder is, vind ik. En het mannetje is heerlijk. Lief en klein en met hele zachte haartjes. Hij heeft wel wat problemen met drinken. Het is zo'n gulzig dier, dat hij tot voor kort wel 11 keer per dag voor een voeding kwam ( ) en vervolgens 's avonds heel veel last had van krampjes. Ze probeert nu een wat strakker drinkschema te hanteren. Hopelijk helpt dat!

Ik wil hem ook de hele tijd vasthouden als ik daar ben. HEBBUH!!! wil ik... Gelukkig mag dat ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')