abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62656088
dat klinkt heerlijk renzell, ik ken ze alleen voor grotere kinderen van een jaar oud ofzo, voor in het zwembad of iets dergelijks, je weet wel, die zwembandjes met een stoeltje eronder zeg maar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:10:53 #202
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62656194
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar nee, dit is echt voor pas geboren baby's. Het is ook geen opblaasspul ofzo, maar eerder een zacht soort stoffen kussentje dat blijft drijven (ik leg het heel vaag uit volgens mij ). Maar goed, ik had hem voor mijn eigen kindje ook, en toen hebben wij er echt heel erg van genoten!
pi_62656311
dat heet 'easy bath' en is ook bia bijvoorbeeld marktplaats wel te koop, voor veel minder.
pi_62656325
ik ga wel op de 9 maanden beurs kijken als de huishoudbeurs er weer is begin volgend jaar.
vorig ook gedaan, wat een gaaf spul zeg, kun je nagaan hoe snel de techniek is bijv, de jongste hier is pas tien...
nichtje kwam de 3d foto's van hun kindje laten zien, geweldig mooi zeg, wij hebben dus alleen van die zwart-witte waar je voor gestudeerd moet hebben om te weten hoe het zit!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:17:13 #205
105888 renzell
pi_62656363
Dit is mijn (zus') mooierd! Dat onderlipje vind ik zo lief!

pi_62656420
ooh hij is prachtig! tante renzell, ik had je nog niet eens gefeliciteerd : bij deze!!
pi_62656494
mooi dat lipje ja!
zo tevreden, lekker!!

dank voor de link, bixister, nu heb ik een idee.
ze zien er nog steeds zinkbaar uit, maar dat zal wel goed zitten, lijkt me lekker voor de kleintjes die zo'n badje vaak niet echt lekker vinden
pi_62656588
het is niet zozeer voor in het kleine babybadje bedoeld, maar vooral fijn voor als je zelf met je baby in (een gewoon groot) bad gaat. dat matrasje ondersteunt de baby zodanig dat je je handen wat meer vrij hebt, zonder dat 't kind meteen in allerlei harde constructies zit.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:34:31 #209
105888 renzell
pi_62656769
Zjuust Bix, dát vergat ik nog te zeggen! Edoch... het ziet er zinkbaar uit, maar is dat helemaal niet! Het mooie is natuurlijk juist dat ze voor 70% in het water liggen, alleen met hun koppie niet.

Vandaag mijn zus uitgelegd hoe je een pasgeboren baby in een draagdoek propt. Hij knorde van plezier, die kleine. Alvorens zichzelf van onder tot boven onder te schijten.
pi_62656889
okee, ik krijg een steeds beter beeld van die dingen..
lekker het ruggetje helemaal onder renzell??
flats!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:04:09 #211
105888 renzell
pi_62662115
Exact. Romper, broek, alles onder. Hi hi, vuurdoop voor mijn zus. En toen krijsen als een klein speenvarken toen ie verschoond moest worden, arm dier.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:46:46 #212
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62662899
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Oooooooh, wat een poepie!!!!! . Volgens mij heeft ie hele grote ogen .
pi_62664740
Wat een mooi kindje!
pi_62667342
Renzell, wat een mooi kindje

Ik ga hopelijk dit weekend weer bij de helden kijken, ben net terug van 5 heerlijke dagen Parijs Ze wegen nu 1690 en 1735 gram en mogen misschien al bijna naar de medium care Dus heb heerlijk gerustgesteld van Parijs kunnen genieten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62675412
da's ook fijn rena er met een fijn gevoel even tussen uit!

ik wordt binnen nu en een paar dagen weer tante van mn schoonzusje!
nu op bezoek bij mn zoessie dus daar ook weer volop omringt door mn nichtje en neefjes
pi_62683518
Wat fijn zeg rena, ze groeien volgens mij echt heel goed he?
pi_62683617
Ben ik nou gek en staat Fok nog op de oude tijd

Ja, ze groeien nu echt lekker gelukkig Er is zelfs al over naar huis gaan gesproken, ze liggen al bijna niet meer aan de beademing ook (krijgen nog een klein beetje hulp), dus allemaal hartstikke positief Alweer 2,5 maand op de wereld ook
And you know I might
pi_62683849
2,5 maand alweer, dat is ook snel gegaan zeg!

En praten over naar huis gaan lijkt me zeer zeker positief!

bij mij staat Fok! gewoon op de nieuwe tijd
pi_62699598
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
And you know I might
pi_62700006
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Renzell, wat een dropje!!!!!!!!! Wat zul je trotse tante zijn van zo'n heerlijk klein mooi wezentje
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef rena het volgende:
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
Rena ! Die sterke kleine mannetjes toch, wat supernieuws
pi_62701756
Wat een ontzettend fijn nieuws!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:13:05 #222
105888 renzell
pi_62705606
Jeetje Rena, ik heb je verhaal helemaal niet gevolgd, maar dit klinkt als heel goed nieuws! Wat fijn!!!

Heb even teruggelezen inmiddels. Jeetje, wat heftig zeg. Zooooooo klein! Een goede vriendin van mij kreeg er vorig jaar 1 van 1400 gram en dát was al zo piep! Dit is helemaal onvoorstelbaar. Maar wát een dappere mannetjes!!!

[ Bericht 25% gewijzigd door renzell op 27-10-2008 10:24:11 ]
pi_62709661
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
pi_62736851
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef kleinetrom het volgende:
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
het was ontzettend fijn om daar weer even te zijn! en iedereen weer even te zien en knuffelen!
pi_62737036
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
And you know I might
pi_62737214
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
een hoop gerommel maar nog niets wat doorzet

wel in de fam maar dat weet ik eigenlijk nog niet ha ha

wat fijn trouwens rena dat het bij jullie daar zo goed gaat!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:21:54 #227
105888 renzell
pi_62772663
Wat super Rena. Liggen ze inmiddels al op medium care? Ze naderen de 2 kilo al gewoon! Da's inderdaad bijna het gewicht van een normale baby. Beginnen ze ook al wat meer op hun omgeving te reageren trouwens (kijken, lachen), of zijn het ook in die ontwikkeling nog steeds prematuurtjes? Wanneer had ze eigenlijk moeten bevallen? Nu toch ongeveer, of later nog?

Hier alles helemaal goed. Ik heb helaas nog geen nieuwe foto's, want mijn zus komt nergens aan toe, zegt ze. Wat ik héél goed herken van die eerste, hectische weken. Ik hoop dit weekend of anders volgende week weer even langs te gaan bij haar. Maar tot nu toe gaat alles voorbeeldig, zowel de bevallig als het moederschap. Ze zijn gewoon enorm aan het genieten van die kleine man!
pi_62785836
Ik lees altijd stiekem mee...

Maar wat een heerlijk nieuws, Rena ! Ik begrijp heel goed wat je zegt, hoor. Dat het meer mensjes worden. Dat had ik ook toen de meiden voor het eerst een rompertje aan hadden. Maat 44 verzopen ze gewoon in, zo lieffff....Heb je wel eens een foto van ze laten zien ? Of wil je dat liever niet ?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:21:03 #229
105888 renzell
pi_62792051
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
pi_62793076
Renzell, ze liggen sinds vandaag op de medium care Ze groeien ook echt megahard nu, 1850 & 1885 gram En ze reageren al wel op mijn zus en zwager, door middel van dat ze hun hoofdjes al meedraaien als mijn zus van de ene kant van de couveuse naar de andere kant gaat Wij mogen ze nog niet aanraken, dus ik denk niet dat ze al door hebben dat er ook een oom en 2 tantes zijn Qua ontwikkeling volgen ze geloof ik ook gewoon hoe dat in de buik zou gaan, maar dat weet ik niet zeker, mijn zus zou 27 november uitgerekend zijn geweest Dus ze zouden nu 36 weken geweest zijn ongeveer.

Wat fijn dat het goed gaat met je neefje joh Heb je hem al vast mogen houden?

[ Bericht 36% gewijzigd door rena op 29-10-2008 22:39:03 ]
And you know I might
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:18 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62793219
jaaaa ik heb de foto's gezien
wat zijn ze leuk rena!
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:58:26 #232
43556 miss_dynastie
pi_62793298
Ah, eindelijk een keer op tijd voor de foto's... wat een schatjes
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:09:46 #233
105888 renzell
pi_62793703
Och, wat een apies! Dat knuistje zo volwassen onder die kin. En nu pas 36 weken. Ongelooflijk toch, dat ze het met amper 25 weken al kunnen redden met goede medische hulp. Echt bizar! Zo klein, maar al zo vreselijk sterk.

Ik kreeg de kleine in het ziekenhuis pakweg 10 uur na de bevalling, die 's nachts was, meteen in mijn handen gedrukt, zodat m'n zus even iets anders aan kon trekken. Ik had m'n jas nog aan en ik stond al met een baby in m'n armen.
pi_62794201
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62794648
ik vind lang niet alle baby's mooi
het ligt toch ook wel vaak aan wanneer de foto gemaakt is, of hoever ingezoomt zeg maar
bij tijn en sam vind ik het verhaal dan weer aangrijpend en mooi dat het zoveel beter gaat dat ik ze bij voorbaat mooi vind, maar vind er ook echt mooie foto's tussen zitten!

gister op kraamvisite bij mn tante geweest die maandag dus bevallen is! was speciaal maar ook mooi en fijn!
pi_62795013
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
And you know I might
pi_62795528
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef rena het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:00:25 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62795851
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef rena het volgende:

[ afbeelding ]
Tijn; grote lieve ogen
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62795996
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:06:39 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62796057
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
Zou ook kunnen ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:12:21 #241
105888 renzell
pi_62796266
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:

Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes . Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid. Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 29-10-2008 22:36:40 ]
pi_62796458
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
And you know I might
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 22:21:41 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_62796622
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:25:02 #244
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62796758
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.

Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.

Charlotte in blije tijden :
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62797413
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef rena het volgende:

[..]

Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
Nog niet, straks na de 20 weken echo die ze ietsje later krijgt als het goed is wel en dan mag iedereen het ook gewoon weten.
pi_62797774
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 23:48:03 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_62799381
Cool

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:04:58 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62799745
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
LOL je pa en ma voor de gek houden. Wij hebben vroeger thuis ook niks gezegd toen er iets misging en we onze vader met een wasmand vol met cadeaus zagen langsrennen.
pi_62801780
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef renzell het volgende:
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
pi_62801960
Foto gemist
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.

Leuk geheim, tong60 Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62802248
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
O, dat is heel netjes opzich Maar op die manier zie je wel dat kindjes buiten de buik veel langzamer groeien, de jongens waren rond die zwangerschapsduur buiten de buik pas 1500 gram of zo
And you know I might
pi_62802264
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.

Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.

[ link | afbeelding ]
Ah Wat een leuk meisje Hoe oud is ze?
And you know I might
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:40:25 #253
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62802510
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef rena het volgende:

[..]

Ah Wat een leuk meisje Hoe oud is ze?
Volgende week is ze precies 18 maanden. Ze is altijd vrolijk en ze heeft iedere week weer opnieuw sjans met de klasgenootjes van mijn zoontje. Die vinden haar helemaal geweldig en willen onderweg naar huis of school haar handjes altijd vasthouden als ze in de buggy zit.

Van die stoere jongens die in bomen klimmen, met crossfietsen door de wijk scheuren en zich helemaal een bezweet lijf schoppen op het voetbalveld, lopen dan met z'n drietjes achter en naast de buggy.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62813795
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar
Kan me heel goed voorstellen hoe fijn dat is Rena En wat heerlijk dat ze nu verplaatst zijn!
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[ link | afbeelding ]
Wat een mooi meisje!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:02:15 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62814016
Rena, wat gaat het goed met dat tweetal zeg! Wat een opluchting zal dat toch steeds weer zijn!

Sjeekie, wat een grappig grietje zeg!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:24:31 #256
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62816253
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef renzell het volgende:

[..]

Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes . Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid. Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.
Ik vond die van jou wel mooi hoor . Maar ik vind dan ook eigenlijk alle babietjes mooi, zelfs de lelijke .
  Trouwste user 2022 donderdag 30 oktober 2008 @ 20:44:21 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_62821303
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
Foto gemist
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.

Leuk geheim, tong60 Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
Jelle is vorige maand 8 geworden

Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje

pi_62826542
goed nieuws rena, wat een opluchting!
wel jammer dat ik deze serie even gemist heb..volgende keer beter!

dat hoort ook zo, tong, lekker verwennen!
gaaf zo'n geheim te hebben, heb de oudste toen het zover meegenomen naar de sinterklaaskoopavond en een kadootje voor broertje laten uitkiezen.
dat bekkie toen hij het uitpakte was geweldig, ze klapte bijna uit elkaar!!!
( en verrast doen toen ze haar eigen uitgezochte kadootje uitpakte natuurlijk, actrice)
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:49:56 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_62828146
Qua acteren is mijn ma de beste.

Had extra grote lollies op mijn verjaardag.

Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf

pi_62828415
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jelle is vorige maand 8 geworden

Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje

dat heb ik eigenlijk nooit gedaan als de 1 jarig is de ander ook
op zich ben ik daar nu wel blij om, anders moet ik steeds 5 cadeautjes halen, bespaar ik dat liever om met sinterklaas of ietss dergelijks nog wat te halen.

vooral als ze komen logeren worden ze hier nogal verwend geloof ik!
pi_62834077
Ik geef altijd van die pedagogisch verantwoorde cadeautjes.
Meestal boeken.
Een van mijn nichtjes is een echte natuurgek. Die trekt uileballen uit elkaar en gaat dan puzzelen om te kijken wat het beest gegeten heeft enzo. Die heeft laatst een mooi boek gekregen over beestjes en planten.
pi_62834165
Wij hebben mijn neefje toen hij 1 werd een wheelybug gegeven

was hij toen nog te klein voor maar een paar maanden later al sjeesde hij er lekker op rond..

leuke dingen zijn dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:43:14 #263
5428 crew  miss_sly
pi_62835105
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef tong80 het volgende:
Qua acteren is mijn ma de beste.

Had extra grote lollies op mijn verjaardag.

Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf

Wat grappig, dochtertje van de broer van schaap heet ook Mijntje Is toch neit een heel veel voorkomende naam.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 november 2008 @ 18:49:53 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_62866290
Jelle heeft v*nd**g gelijkgespeeld tegen de koploper. Die konden k*mpioen worden.

M**r niet met Jelle. Rende de longen uit *ijn lijf.

pi_62927884
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram Straks naar ze toe!
And you know I might
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:29:02 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62927993
Hey wat goed!
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:10:11 #267
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62930275
voor S. en T.!!
Wanneer mogen ze naar huis?
Met 2500g?

[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 04-11-2008 23:19:47 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62933727
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef rena het volgende:
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram Straks naar ze toe!
wat goehoed!
pi_62933793
TOP !
pi_62938251
Lieve reacties Ik heb overigens besloten om de namen liever niet meer zo overduidelijk te noemen, omdat ik er achter gekomen ben dat mijn account heel makkelijk te achterhalen is en fok is gewoon mijn priveding waar geen bekenden hoeven mee te lezen wat dat betreft

En ik heb vandaag 1 van de 2 mogen aanraken, weliswaar alleen het handje, maar o wat was dat een fijn moment Zo'n lief teer babyhandje in de mijne Het worden echt prachtige ventjes, ze zijn ook overduidelijk een stuk groter geworden! Naar huis gaan begint inmiddels ook echt dichtbij te komen, maar ik weet nog steeds niet wat voor grens er aan gesteld word. Op dit moment gaat het in ieder geval super!

Draculettetje, is je schoonzus inmiddels al bevallen ?

Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
And you know I might
pi_62938347
hey rena, wat ontzettend fijn om er 1 even mogen aan te raken!

schoonzus nog niet bevallen, zou er vandaag wel op bezoek gaan maar had afgebe;d wegens konstant harde buiken, hoop voor haar dat dit eindelijk een voorbode was voor de bevalling!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:24:22 #272
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62938412
Rena.. dat klinkt goehoeeed !

En dat aanraken, wat een teder moment moest dat zijn..
dat had ik ook met mij nichtje, dat vergeet ik echt niet snel meer..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62940735
Rena, wat fijn zeg!
pi_62940904
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef rena het volgende:
Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
Fijn dat het zo goed met ze gaat.

Ik heb mijn zus toch niet gezien afgelopen weekend. We gaan misschien dit weekend om te helpen verhuizen (als wij dan niet meer ziek zijn) en anders zie ik haar die week daarop op de verjaardag van mijn andere zus.
Wel raar om die zwangerschap niet van dichtbij mee te maken. Vroeger deden wij alles samen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 november 2008 @ 20:54:34 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_62945899
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:03 schreef Fannetje het volgende:
Rena, wat fijn zeg!

pi_62960898
hmmm nog geen nieuwe baby in de familie
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:08:59 #277
105888 renzell
pi_63023928
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.

Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
pi_63025322
nog steeds geen baby in de familie
wel is ze nog eens gestript gister en had 2 cm ontsluiting
pi_63057916
en nu, draculettetje?
pi_63066170
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef renzell het volgende:
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.
Het begint wel steeds dichter bij te komen als ik mijn zus en zwager zo hoor Ze doen het zo onwijs goed, de mannen Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen Vandaag waren ze 2164 en 2225 gram!
quote:
Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
Hoe gaat het nu met ze? Is ze al gewend aan het moederschap? Bij mij begint het ook wel te rammelen hoor, als ik mijn zus zo zie met die kleine mannekes. Gelukkig heb ik geen vriend op het moment
And you know I might
pi_63066386
-

[ Bericht 99% gewijzigd door rena op 09-11-2008 01:03:15 ]
And you know I might
pi_63087451
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
pi_63088549
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je nichtje Wat fijn!
And you know I might
pi_63088705
hihi dank rena! ben gewoon ook blij voor mn schoonzus dat ze er nu eindelijk is!
pi_63089109

[ Bericht 63% gewijzigd door rena op 09-11-2008 23:19:45 ]
And you know I might
pi_63089185
wat zijn ze al veranderd zeg!
blijven echt kleine wondertjes!
pi_63089334
Ja he! Ze beginnen nu echt wat voller te lijken ( 2164 & 2225 gram! ). Ik ben zo verliefd

Midden in de nacht je nichtje vastgehouden? Dat moet heel bijzonder geweest zijn Foto's?
And you know I might
pi_63089427
idd midden in de nacht mnn nichtje vast gehad!
helaas geen foto's gemaakt dus die kan ik niet plaatsen!
pi_63092373
Gefeliciteerd draculettetje, mooie naam ook Lynn
Rena, fijn ook dat je neefjes t zo goed doen en hopelijk mogen ze snel naar huis.

Wij zijn afgelopen week een midweekje naar Center Parcs geweest met mijn ouders, zus, zwager en met mijn nichtje Was erg leuk. lekker zwemmen met die kleine, eekhoorntjes kijken enzo
Vooral t zwemmen vond ze erg leuk! Ze was niet helemaal in dr hum, vooral 's nachts een beetje spoken enzo maar ja. Over 5 weken is ze alweer jarig! Gaat echt zo hard zo'n jaar Vorig jaar was mijn zus bijna uitgerekend en nu is Lieke alweer bijna 1.
Grappig is dat een vriendin van mijn zus over 4 weken is uitgerekend. Op 5 december, dus op 2 dagen na precies een jaar na mijn zus. Hopelijk wordt die kleine niet op 11 december geboren haha.
Zal binnenkort weer een foto'tje van Lieke hier neerzetten
pi_63092550
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:42 schreef rena het volgende:
Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen
Ohhhh zou dat al kunnen? Ik had nog helemaal niet verwacht dat ze al binnen een aantal weken naar huis zouden kunnen. Wat zou dat fijn zijn Rena!
pi_63092617
Gefeliciteerd Draculettetje!
  maandag 10 november 2008 @ 01:20:32 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63093356
Gefeliciteerd Draculettetje.
pi_63113927
Draculettetje; gefeliciteerd met Lynn! Leuke naam ook
pi_63116559
gefeliciteerd met Lynn, draculettetje, heerlijk dat luchtje he?
( buuf hier is laatste 2 weken ingegaan, we zijn heeeel nieuwsgierig!! )
(nichtje is net aan haar verlof begonnen, dus eind december als het goed is, word ik (alsnog) soort van ( oud) tante !!)
  Trouwste user 2022 maandag 10 november 2008 @ 23:35:39 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_63118409
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
Leuk

Moderator maandag 10 november 2008 @ 23:52:58 #296
5428 crew  miss_sly
pi_63118780
draculettetje gefeliciteerd
Wat een heerlijkheid, he, om zo'n mopje vast te houden
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 november 2008 @ 00:48:29 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_63119711
Trouwens morgen Sint Maarten. Heel de binnenstad verlicht en kinderen met lampions. Mijn neefje en nichtje komen me toezingen

pi_63121663
dank voor de felicitaties!
vanavond gaan we weer even, maar volgens de papa gaat alles goed, die had ik gister nog aan de foon!

gister laat thuis gekomen nog van mn zus dus daar ook weer flink van mn nichtje en neefjes kunnen genieten
mn nichtje nog helpen overhoren en zo ha ha ze wordt oud!

sint maarten volgens mij doen ze daar hier praktisch niet aan
pi_63138094
Hier doen ze ook niet aan Sint Maarten. Vroeger wel aan Drie Koningen, maar dat is ook verleden tijd. Wel jammer, ik vond dat als kind fantastisch.
pi_63144180
drie koningen vond ik ook echt geweldig!
vandaag weer bij lynn geweest en nu heeft lief haar ook vast gehad wat een mooi gezicht!

rammel rammel rammel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')