een hoop gerommel maar nog niets wat doorzetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve reactiesDe verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar
, met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!
Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus?
Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
Ik snap helemaal wat je bedoeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken.Wel schattig maar niet mooi.
![]()
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.![]()
Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Gelukkig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoeldToen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes
Maar ik vind ze nu steeds mooier worden
Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld
Maar ik snap wel wat je bedoeld
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt.quote:
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt., maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Zou ook kunnen ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.![]()
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken.Wel schattig maar niet mooi.
![]()
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.![]()
Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hardquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet!Ze is nu ongeveer 20 weken.
Nog niet, straks na de 20 weken echo die ze ietsje later krijgt als het goed is wel en dan mag iedereen het ook gewoon weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard![]()
Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden
) en hebben het verborgen kunnen houden.
Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.
De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.
Ik kijk uit naar 5 december
LOL je pa en ma voor de gek houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.![]()
Hebben we drie jaar volgehouden.
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef renzell het volgende:
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |