abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62737214
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
een hoop gerommel maar nog niets wat doorzet

wel in de fam maar dat weet ik eigenlijk nog niet ha ha

wat fijn trouwens rena dat het bij jullie daar zo goed gaat!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 08:21:54 #227
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62772663
Wat super Rena. Liggen ze inmiddels al op medium care? Ze naderen de 2 kilo al gewoon! Da's inderdaad bijna het gewicht van een normale baby. Beginnen ze ook al wat meer op hun omgeving te reageren trouwens (kijken, lachen), of zijn het ook in die ontwikkeling nog steeds prematuurtjes? Wanneer had ze eigenlijk moeten bevallen? Nu toch ongeveer, of later nog?

Hier alles helemaal goed. Ik heb helaas nog geen nieuwe foto's, want mijn zus komt nergens aan toe, zegt ze. Wat ik héél goed herken van die eerste, hectische weken. Ik hoop dit weekend of anders volgende week weer even langs te gaan bij haar. Maar tot nu toe gaat alles voorbeeldig, zowel de bevallig als het moederschap. Ze zijn gewoon enorm aan het genieten van die kleine man!
pi_62785836
Ik lees altijd stiekem mee...

Maar wat een heerlijk nieuws, Rena ! Ik begrijp heel goed wat je zegt, hoor. Dat het meer mensjes worden. Dat had ik ook toen de meiden voor het eerst een rompertje aan hadden. Maat 44 verzopen ze gewoon in, zo lieffff....Heb je wel eens een foto van ze laten zien ? Of wil je dat liever niet ?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:21:03 #229
105888 renzell
pi_62792051
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
pi_62793076
Renzell, ze liggen sinds vandaag op de medium care Ze groeien ook echt megahard nu, 1850 & 1885 gram En ze reageren al wel op mijn zus en zwager, door middel van dat ze hun hoofdjes al meedraaien als mijn zus van de ene kant van de couveuse naar de andere kant gaat Wij mogen ze nog niet aanraken, dus ik denk niet dat ze al door hebben dat er ook een oom en 2 tantes zijn Qua ontwikkeling volgen ze geloof ik ook gewoon hoe dat in de buik zou gaan, maar dat weet ik niet zeker, mijn zus zou 27 november uitgerekend zijn geweest Dus ze zouden nu 36 weken geweest zijn ongeveer.

Wat fijn dat het goed gaat met je neefje joh Heb je hem al vast mogen houden?

[ Bericht 36% gewijzigd door rena op 29-10-2008 22:39:03 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:18 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62793219
jaaaa ik heb de foto's gezien
wat zijn ze leuk rena!
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 20:58:26 #232
43556 miss_dynastie
pi_62793298
Ah, eindelijk een keer op tijd voor de foto's... wat een schatjes
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:09:46 #233
105888 renzell
pi_62793703
Och, wat een apies! Dat knuistje zo volwassen onder die kin. En nu pas 36 weken. Ongelooflijk toch, dat ze het met amper 25 weken al kunnen redden met goede medische hulp. Echt bizar! Zo klein, maar al zo vreselijk sterk.

Ik kreeg de kleine in het ziekenhuis pakweg 10 uur na de bevalling, die 's nachts was, meteen in mijn handen gedrukt, zodat m'n zus even iets anders aan kon trekken. Ik had m'n jas nog aan en ik stond al met een baby in m'n armen.
pi_62794201
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.
Maar ik vind baby's sowieso zelden mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62794648
ik vind lang niet alle baby's mooi
het ligt toch ook wel vaak aan wanneer de foto gemaakt is, of hoever ingezoomt zeg maar
bij tijn en sam vind ik het verhaal dan weer aangrijpend en mooi dat het zoveel beter gaat dat ik ze bij voorbaat mooi vind, maar vind er ook echt mooie foto's tussen zitten!

gister op kraamvisite bij mn tante geweest die maandag dus bevallen is! was speciaal maar ook mooi en fijn!
pi_62795013
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind te vroeg geboren baby's altijd een beetje op ET lijken. Wel schattig maar niet mooi.

Is trouwens echt niet lullig bedoelt maar ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die dat vindt. Dat knuistje onder zijn kin blijft schattig.
Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
And you know I might
pi_62795528
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef rena het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoeld Toen ze net geboren waren leken ze echt op 2 oude mannetjes Maar ik vind ze nu steeds mooier worden Alleen al omdat mijn lieve zusje ze gebaard heeft, ben ik wel bevooroordeeld Maar ik snap wel wat je bedoeld
Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:00:25 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62795851
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef rena het volgende:

[ afbeelding ]
Tijn; grote lieve ogen
Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62795996
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel een beetje zielig kijkt. , maar dat komt mss door die grote lieve ogen.
Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:06:39 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62796057
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Komt door die gefronste wenkbrauw volgens mij.
Daarom kijken ze soms ook ineens zo ernstig.
Zou ook kunnen ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:12:21 #241
105888 renzell
pi_62796266
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef MinderMutsig het volgende:

Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes . Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid. Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 29-10-2008 22:36:40 ]
pi_62796458
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gelukkig.
Ik ga volgende week de buik van mijn zus zien. De laatste keer was ze nog maar een week of 10? zwanger dus toen zag je nog niks. Ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uit ziet! Ze is nu ongeveer 20 weken.
Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
And you know I might
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 22:21:41 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_62796622
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:25:02 #244
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62796758
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.

Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.

Charlotte in blije tijden :
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62797413
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef rena het volgende:

[..]

Ik kan niet veel zeggen over buikgroei met eenlingen, want mijn zus ging 2 keer zo hard Weet ze al wat het word of wil ze dat niet weten? Mijn zus en zwager wisten het al die tijd (de 5 weken tot ze geboren werden ) en hebben het verborgen kunnen houden.
Nog niet, straks na de 20 weken echo die ze ietsje later krijgt als het goed is wel en dan mag iedereen het ook gewoon weten.
pi_62797774
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje Jelle heeft met mij een groot geheim.

De sint bestaat niet en we zeggen het allebei niet tegen zijn zusje van 4.

Ik kijk uit naar 5 december

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 oktober 2008 @ 23:48:03 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_62799381
Cool

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:04:58 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62799745
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n geheim gehad met mijn nichtjes. Iemand op school had ze vertelt dat Sinterklaas niet bestond maar dat was ons geheimpje en ze zouden het niet aan papa en mama vertellen.
Hebben we drie jaar volgehouden.
LOL je pa en ma voor de gek houden. Wij hebben vroeger thuis ook niks gezegd toen er iets misging en we onze vader met een wasmand vol met cadeaus zagen langsrennen.
pi_62801780
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:21 schreef renzell het volgende:
Wat wogen die van jou dan eigenlijk KP?
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
pi_62801960
Foto gemist
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.

Leuk geheim, tong60 Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')