abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62656088
dat klinkt heerlijk renzell, ik ken ze alleen voor grotere kinderen van een jaar oud ofzo, voor in het zwembad of iets dergelijks, je weet wel, die zwembandjes met een stoeltje eronder zeg maar.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:10:53 #202
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62656194
Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar nee, dit is echt voor pas geboren baby's. Het is ook geen opblaasspul ofzo, maar eerder een zacht soort stoffen kussentje dat blijft drijven (ik leg het heel vaag uit volgens mij ). Maar goed, ik had hem voor mijn eigen kindje ook, en toen hebben wij er echt heel erg van genoten!
pi_62656311
dat heet 'easy bath' en is ook bia bijvoorbeeld marktplaats wel te koop, voor veel minder.
pi_62656325
ik ga wel op de 9 maanden beurs kijken als de huishoudbeurs er weer is begin volgend jaar.
vorig ook gedaan, wat een gaaf spul zeg, kun je nagaan hoe snel de techniek is bijv, de jongste hier is pas tien...
nichtje kwam de 3d foto's van hun kindje laten zien, geweldig mooi zeg, wij hebben dus alleen van die zwart-witte waar je voor gestudeerd moet hebben om te weten hoe het zit!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:17:13 #205
105888 renzell
pi_62656363
Dit is mijn (zus') mooierd! Dat onderlipje vind ik zo lief!

pi_62656420
ooh hij is prachtig! tante renzell, ik had je nog niet eens gefeliciteerd : bij deze!!
pi_62656494
mooi dat lipje ja!
zo tevreden, lekker!!

dank voor de link, bixister, nu heb ik een idee.
ze zien er nog steeds zinkbaar uit, maar dat zal wel goed zitten, lijkt me lekker voor de kleintjes die zo'n badje vaak niet echt lekker vinden
pi_62656588
het is niet zozeer voor in het kleine babybadje bedoeld, maar vooral fijn voor als je zelf met je baby in (een gewoon groot) bad gaat. dat matrasje ondersteunt de baby zodanig dat je je handen wat meer vrij hebt, zonder dat 't kind meteen in allerlei harde constructies zit.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:34:31 #209
105888 renzell
pi_62656769
Zjuust Bix, dát vergat ik nog te zeggen! Edoch... het ziet er zinkbaar uit, maar is dat helemaal niet! Het mooie is natuurlijk juist dat ze voor 70% in het water liggen, alleen met hun koppie niet.

Vandaag mijn zus uitgelegd hoe je een pasgeboren baby in een draagdoek propt. Hij knorde van plezier, die kleine. Alvorens zichzelf van onder tot boven onder te schijten.
pi_62656889
okee, ik krijg een steeds beter beeld van die dingen..
lekker het ruggetje helemaal onder renzell??
flats!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:04:09 #211
105888 renzell
pi_62662115
Exact. Romper, broek, alles onder. Hi hi, vuurdoop voor mijn zus. En toen krijsen als een klein speenvarken toen ie verschoond moest worden, arm dier.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:46:46 #212
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62662899
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Oooooooh, wat een poepie!!!!! . Volgens mij heeft ie hele grote ogen .
pi_62664740
Wat een mooi kindje!
pi_62667342
Renzell, wat een mooi kindje

Ik ga hopelijk dit weekend weer bij de helden kijken, ben net terug van 5 heerlijke dagen Parijs Ze wegen nu 1690 en 1735 gram en mogen misschien al bijna naar de medium care Dus heb heerlijk gerustgesteld van Parijs kunnen genieten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62675412
da's ook fijn rena er met een fijn gevoel even tussen uit!

ik wordt binnen nu en een paar dagen weer tante van mn schoonzusje!
nu op bezoek bij mn zoessie dus daar ook weer volop omringt door mn nichtje en neefjes
pi_62683518
Wat fijn zeg rena, ze groeien volgens mij echt heel goed he?
pi_62683617
Ben ik nou gek en staat Fok nog op de oude tijd

Ja, ze groeien nu echt lekker gelukkig Er is zelfs al over naar huis gaan gesproken, ze liggen al bijna niet meer aan de beademing ook (krijgen nog een klein beetje hulp), dus allemaal hartstikke positief Alweer 2,5 maand op de wereld ook
And you know I might
pi_62683849
2,5 maand alweer, dat is ook snel gegaan zeg!

En praten over naar huis gaan lijkt me zeer zeker positief!

bij mij staat Fok! gewoon op de nieuwe tijd
pi_62699598
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
And you know I might
pi_62700006
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef renzell het volgende:

[ afbeelding ]
Renzell, wat een dropje!!!!!!!!! Wat zul je trotse tante zijn van zo'n heerlijk klein mooi wezentje
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef rena het volgende:
Weer een mijlpaal hoor, vandaag Ze hebben nu beide geen ademingshulp meer, wegen 1730 & 1770 gram en mogen waarschijnlijk morgen weer terug naar het ziekenhuis waar mijn zus officieel patient is en waar het hele traject begonnen is en dus naar de medium care In het andere ziekenhuis waar ze komen te liggen hoeven ze nog maar in de couveuse tot ze 2000 gram wegen en daarna mogen ze met warme kleertjes aan in een kamer van 26 graden in een wiegje liggen! Het gaat nu wel echt hard ineens Dappere helden zijn het!
Rena ! Die sterke kleine mannetjes toch, wat supernieuws
pi_62701756
Wat een ontzettend fijn nieuws!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:13:05 #222
105888 renzell
pi_62705606
Jeetje Rena, ik heb je verhaal helemaal niet gevolgd, maar dit klinkt als heel goed nieuws! Wat fijn!!!

Heb even teruggelezen inmiddels. Jeetje, wat heftig zeg. Zooooooo klein! Een goede vriendin van mij kreeg er vorig jaar 1 van 1400 gram en dát was al zo piep! Dit is helemaal onvoorstelbaar. Maar wát een dappere mannetjes!!!

[ Bericht 25% gewijzigd door renzell op 27-10-2008 10:24:11 ]
pi_62709661
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
pi_62736851
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:48 schreef kleinetrom het volgende:
mooi, rena, wat een opluchting zal dat zijn!
en draculettetje, hoe is het daar??
het was ontzettend fijn om daar weer even te zijn! en iedereen weer even te zien en knuffelen!
pi_62737036
Bedankt voor de lieve reacties De verhuizing naar de medium care gaat een dezer dagen gebeuren Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar , met een buikje en wangetjes en niet meer zo petit als in het begin!

Draculettetje, is er al wat aan het gebeuren bij je schoonzus ?

Hoe bevalt het tanteschap je tot nu toe Renzell? Heb je nog wat foto's om te showen?
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')