O, dat is heel netjes opzichquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
2300 en 2100 gram. Geboren met 34 wk en 6 dagen, goddank en haleluja !
Ahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Eindelijk heb ik Sam en Tijn kunnen bewonderen. Wat en knappe hummeltjes Rena, daar mag je met recht trots op zijn.
Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.
Charlotte in blije tijden:
[ link | afbeelding ]
Volgende week is ze precies 18 maanden. Ze is altijd vrolijk en ze heeft iedere week weer opnieuw sjans met de klasgenootjes van mijn zoontje. Die vinden haar helemaal geweldig en willen onderweg naar huis of school haar handjes altijd vasthouden als ze in de buggy zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef rena het volgende:
[..]
AhWat een leuk meisje
Hoe oud is ze?
Kan me heel goed voorstellen hoe fijn dat is Renaquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef rena het volgende:
Ze beginnen nu ook al echt op babies te lijken, ja dat klinkt raar![]()
Wat een mooi meisje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn tantezeggertje komt volgende week weer op onze tweewekelijkse oppasdag. Vorige week zat ze met haar pamper op het strand in Portugal en heb ik haar moeten missen, maar volgende week komt ze weer.
Charlotte in blije tijden:
[ link | afbeelding ]
Ik vond die van jou wel mooi hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef renzell het volgende:
[..]
Prematuurtjes lijken inderdaad nog het meest op kleine, oude mannetjes of babyaapjes. Ik vind baby's ook zelden mooi trouwens. Zelfs die van mezelf vond ik geen schoonheid.
Maar ik vind ze wél fascinerend en aandoenlijk. En al helemaal als ze zó ontzettend klein zijn dat je je met geen mogelijkheid kunt voorstellen dat het ooit volwassen kerels zullen worden.
![]()
![]()
Jelle is vorige maand 8 gewordenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:47 schreef miss_sly het volgende:
Foto gemist![]()
Maar wat een goed nieuws, rena. Wat heerlijk dat het met de mannetjes zo goed gaat.
Leuk geheim, tong60Ben benieuwd hoe lang hij het kan, want geheimpjes voor je houden is erg lastig, zeker als je nog klein bent. Hoe oud is Jelle?
dat heb ik eigenlijk nooit gedaan als de 1 jarig is de ander ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jelle is vorige maand 8 geworden
Ik ben trouwerns een verwen oom. Heb altijd Chupa Chup lollies bij me. En als de één jarig is krijgt de ander ook een kadootje
Wat grappig, dochtertje van de broer van schaap heet ook Mijntjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:49 schreef tong80 het volgende:
Qua acteren is mijn ma de beste.
Had extra grote lollies op mijn verjaardag.
Ma deed net of ze de lotto had gewonnen toen ik ze aan Mijntje en Jelle gaf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:22 schreef rena het volgende:
Ze zijn uit de couveuse en boven de 2000 gram![]()
Straks naar ze toe!
Fijn dat het zo goed met ze gaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef rena het volgende:
Mindermutsig, en hoe zag de buik van je zus er uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |