abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62960898
hmmm nog geen nieuwe baby in de familie
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:08:59 #277
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63023928
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.

Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
pi_63025322
nog steeds geen baby in de familie
wel is ze nog eens gestript gister en had 2 cm ontsluiting
pi_63057916
en nu, draculettetje?
pi_63066170
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef renzell het volgende:
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal! Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.
Het begint wel steeds dichter bij te komen als ik mijn zus en zwager zo hoor Ze doen het zo onwijs goed, de mannen Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen Vandaag waren ze 2164 en 2225 gram!
quote:
Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.
Hoe gaat het nu met ze? Is ze al gewend aan het moederschap? Bij mij begint het ook wel te rammelen hoor, als ik mijn zus zo zie met die kleine mannekes. Gelukkig heb ik geen vriend op het moment
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63066386
-

[ Bericht 99% gewijzigd door rena op 09-11-2008 01:03:15 ]
And you know I might
pi_63087451
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
pi_63088549
Draculettetje, van harte gefeliciteerd met je nichtje Wat fijn!
And you know I might
pi_63088705
hihi dank rena! ben gewoon ook blij voor mn schoonzus dat ze er nu eindelijk is!
pi_63089109

[ Bericht 63% gewijzigd door rena op 09-11-2008 23:19:45 ]
And you know I might
pi_63089185
wat zijn ze al veranderd zeg!
blijven echt kleine wondertjes!
pi_63089334
Ja he! Ze beginnen nu echt wat voller te lijken ( 2164 & 2225 gram! ). Ik ben zo verliefd

Midden in de nacht je nichtje vastgehouden? Dat moet heel bijzonder geweest zijn Foto's?
And you know I might
pi_63089427
idd midden in de nacht mnn nichtje vast gehad!
helaas geen foto's gemaakt dus die kan ik niet plaatsen!
pi_63092373
Gefeliciteerd draculettetje, mooie naam ook Lynn
Rena, fijn ook dat je neefjes t zo goed doen en hopelijk mogen ze snel naar huis.

Wij zijn afgelopen week een midweekje naar Center Parcs geweest met mijn ouders, zus, zwager en met mijn nichtje Was erg leuk. lekker zwemmen met die kleine, eekhoorntjes kijken enzo
Vooral t zwemmen vond ze erg leuk! Ze was niet helemaal in dr hum, vooral 's nachts een beetje spoken enzo maar ja. Over 5 weken is ze alweer jarig! Gaat echt zo hard zo'n jaar Vorig jaar was mijn zus bijna uitgerekend en nu is Lieke alweer bijna 1.
Grappig is dat een vriendin van mijn zus over 4 weken is uitgerekend. Op 5 december, dus op 2 dagen na precies een jaar na mijn zus. Hopelijk wordt die kleine niet op 11 december geboren haha.
Zal binnenkort weer een foto'tje van Lieke hier neerzetten
pi_63092550
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:42 schreef rena het volgende:
Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen
Ohhhh zou dat al kunnen? Ik had nog helemaal niet verwacht dat ze al binnen een aantal weken naar huis zouden kunnen. Wat zou dat fijn zijn Rena!
pi_63092617
Gefeliciteerd Draculettetje!
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 10 november 2008 @ 01:20:32 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63093356
Gefeliciteerd Draculettetje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63113927
Draculettetje; gefeliciteerd met Lynn! Leuke naam ook
pi_63116559
gefeliciteerd met Lynn, draculettetje, heerlijk dat luchtje he?
( buuf hier is laatste 2 weken ingegaan, we zijn heeeel nieuwsgierig!! )
(nichtje is net aan haar verlof begonnen, dus eind december als het goed is, word ik (alsnog) soort van ( oud) tante !!)
  Trouwste user 2022 maandag 10 november 2008 @ 23:35:39 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_63118409
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 23:52:58 #296
5428 crew  miss_sly
pi_63118780
draculettetje gefeliciteerd
Wat een heerlijkheid, he, om zo'n mopje vast te houden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 november 2008 @ 00:48:29 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_63119711
Trouwens morgen Sint Maarten. Heel de binnenstad verlicht en kinderen met lampions. Mijn neefje en nichtje komen me toezingen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63121663
dank voor de felicitaties!
vanavond gaan we weer even, maar volgens de papa gaat alles goed, die had ik gister nog aan de foon!

gister laat thuis gekomen nog van mn zus dus daar ook weer flink van mn nichtje en neefjes kunnen genieten
mn nichtje nog helpen overhoren en zo ha ha ze wordt oud!

sint maarten volgens mij doen ze daar hier praktisch niet aan
pi_63138094
Hier doen ze ook niet aan Sint Maarten. Vroeger wel aan Drie Koningen, maar dat is ook verleden tijd. Wel jammer, ik vond dat als kind fantastisch.
pi_63144180
drie koningen vond ik ook echt geweldig!
vandaag weer bij lynn geweest en nu heeft lief haar ook vast gehad wat een mooi gezicht!

rammel rammel rammel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')