Het begint wel steeds dichter bij te komen als ik mijn zus en zwager zo hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef renzell het volgende:
Rena, wat goed om te lezen zeg!!! Boven de 2000 gram, wat een mijlpaal!Hebben ze al iets gezegd over de termijn waarop ze naar huis mogen, of zijn ze daar nog niet specifiek over? Ik snap dat goed hoor, van die namen. Ik ga hier ook niet te open en bloot spammen met foto's, naam en toenaam. Het is toch die van m'n zus, niet die van mij.
Hoe gaat het nu met ze? Is ze al gewend aan het moederschap?quote:Ik ga zo weer naar mijn zus toe. Drie weken is de kleine man vandaag. Ik heb zin om hem te knuffelen.![]()
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
Ohhhh zou dat al kunnen?quote:Op zondag 9 november 2008 00:42 schreef rena het volgende:
Ik heb al het idee dat het volgende week al zou kunnen zijn, maar ik probeer niet te veel te hopen![]()
Leukquote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef draculettetje het volgende:
JAaaaa gister 8 november is Lynn geboren!
dus wij (= lief en ik) in de auto (waren net het weekend bij mn zus op bezoek ) en midden in de nacht heb ik het meisje nog even vast mogen houden
achteraf rook mn vest nog helemaal heerlijk naar baby zwitsal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |