Dank je, inmiddels helaas weer een flinke downquote:
Liggen beide gelukkig niet meer aan de beademing, dus dat is allemaal mooi en goed! Alleen krijgen ze nog wel een medicijn om ze te helpen, wat wel de groei kan belemmeren. Maar dat gaan ze denk ik ook hopelijk minderen vanaf nuquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef Carmella het volgende:
Wat fijn Rena! Dat de jongens maar snel goed verder gaan groeienIk hoop dat Tijn ook snel van de beademing af mag
wat goed zeg !quote:Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderenTijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu
Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
gefeliciteerd troel!quote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Ik ben vrijdag tante geworden van Chantal Wilhelmina
ook dit weer ontzettend mooi en goed nieuwsquote:Op maandag 22 september 2008 19:00 schreef rena het volgende:
Kleine update; ze beginnen eindelijk de 1000 gram te naderenTijn woog vandaag 960 gram en Sam bij de laatste weging ook 960 gram, maar die zal wel weer iets voor liggen nu
Verder weinig spannend nieuws op dit moment.
mooie namen ookquote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef Troel het volgende:
Nee, tweede en waarschijnlijk laatste keerEerste keer was een jongetje, Harm Johannes
(Harm naar opa Herman vernoemd, Chantal naar oma Wil (en oma Wil is ook de oma van Ruben))
hoopt meequote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuk kaartje!En bijna een kilo!
Zet hem op jongens!
Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
Is dat mss al geweest? *hoopt...
Fijn dat ze er zo goed mee om lijken te gaan, natuurlijk blijft dat altijd heel moeilijk..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:40 schreef kleinetrom het volgende:
eindelijk de kilo, heerlijk!
hier gaat het wel goed, alleen lijkt het wel of zij, de ouders, verder zijn met verwerken dan ik..
maar goed, ze hebben een paar dagen in een huisje in zeeland doorgebracht en zondag zijn we uit eten geweest met zn vieren.
goede gesprekken gehad en nu verder zeg maar.
komt wel goed dus!
Nou, opzich is het al een goed teken dat ze op dit moment zo goed groeien natuurlijk, maar ik weet eigenlijk niet wanneer het kritieke punt voorbij is, wel dat het op dit moment nog best wel hard weer om kan slaan naar een "down" (zoals wij het noemen.) Maar hoe zwaarder ze worden hoe meer weerstand ze gaan kweken, geloof ik. De medicatie om de ademhaling te ondersteunen gaan ze de komende dagen ook weer afbouwen en dan moet blijken of ze er nu 'klaar' voor zijn. Ik zal het ook eens aan mijn zus vragen hoe en wat.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een leuk kaartje!En bijna een kilo!
Zet hem op jongens!
Rena, mss een gekke vraag, maar is er een moment waarop men kan zeggen 'nu gaan ze het wel halen, nu zijn ze het kritieke punt voorbij'?
Is dat mss al geweest? *hoopt...
Troel, alsnog van harte!quote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef Troel het volgende:
Ik ben vrijdag tante geworden van Chantal Wilhelmina
Wat een lief kaartje Renaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |