vamperotica:quote:Update van het tanteschap hier: Gisteren ging het helemaal niet zo goed met de ventjes, Tijn had waarschijnlijk een beginnende NEC (darmbacterie o.i.d.), en bloed in zijn ontlasting. Rontgenfoto van zijn darmen zag er gelukkig wel goed uit, dus ze hopen dat het iets anders was, maar ze gaan uit van NEC in een beginnend stadium en ze zijn er dus waarschijnlijk op tijd bij geweest. Hij krijgt nu ook geen voeding meer omdat dat het erger kan maken, hij krijgt wel voedingsstoffen, maar iets anders, dit heb ik niet helemaal gevolgd
Sam ging ook niet helemaal lekker, die had waarschijnlijk een (beginnende) infectie door het infuuslijntje, deze hebben ze er gelijk uitgehaald en nu heeft hij het infuus in zijn handje (dat handje is al zo klein ) .
Allemaal toch weer heel spannend dus Hopelijk nu weer een stijgende lijn.
brighteyes:quote:Ach....Mannekes toch..
lady-wrb:quote:Och jemig... ze zijn zo vreselijk kwetsbaar, zo klein als ze zijn...
quote:wat zielig toch, al dat gedoe aan die kleine tere lichaampjes.
en wat een stress voor iedereen om hen heen.
veel sterkte rena!
ach meid toch...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Lieve reacties![]()
Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier![]()
![]()
Gaat redelijk, stage duurt nu nog 2 weken (heb er nu 20 gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
Veel sterkte Renaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier![]()
![]()
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschienSpannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig
Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
Ik was ook vanaf de eerste keer dat ik ze zag verliefd/triest/blij en hartstikke verbaasd, zulke kleine hoopjes mens die uit je zus zijn gekomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben![]()
Naar schoolquote:Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweestIk herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens
En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer
![]()
![]()
Dank jequote:rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef kleinetrom het volgende:
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef rena het volgende:
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?![]()
Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!!) gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |