abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:41:26 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61234153
hier weer verder!

linkje naar het vorige deel: Trotse Ooms en Tantes - Deel 7

laatste posts:

uit de post van rena:
quote:
Update van het tanteschap hier: Gisteren ging het helemaal niet zo goed met de ventjes, Tijn had waarschijnlijk een beginnende NEC (darmbacterie o.i.d.), en bloed in zijn ontlasting. Rontgenfoto van zijn darmen zag er gelukkig wel goed uit, dus ze hopen dat het iets anders was, maar ze gaan uit van NEC in een beginnend stadium en ze zijn er dus waarschijnlijk op tijd bij geweest. Hij krijgt nu ook geen voeding meer omdat dat het erger kan maken, hij krijgt wel voedingsstoffen, maar iets anders, dit heb ik niet helemaal gevolgd

Sam ging ook niet helemaal lekker, die had waarschijnlijk een (beginnende) infectie door het infuuslijntje, deze hebben ze er gelijk uitgehaald en nu heeft hij het infuus in zijn handje (dat handje is al zo klein ) .

Allemaal toch weer heel spannend dus Hopelijk nu weer een stijgende lijn.
vamperotica:
quote:
Ach....Mannekes toch..
brighteyes:
quote:
Och jemig... ze zijn zo vreselijk kwetsbaar, zo klein als ze zijn...
lady-wrb:
quote:
wat zielig toch, al dat gedoe aan die kleine tere lichaampjes.
en wat een stress voor iedereen om hen heen.
veel sterkte rena!

[ Bericht 53% gewijzigd door lady-wrb op 29-08-2008 22:49:15 ]
pi_61234287
Lieve reacties

Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:50:05 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61234423
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:
Lieve reacties

Ben voorlopig waarschijnlijk weinig online, ik zit er echt zwaar doorheen. Combinatie zware stage, lange dagen en stress om die kleintjes gaat gewoon niet zo goed meer hier
ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:50:44 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61234442
Wat naar rena.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_61234445
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschien Spannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
And you know I might
pi_61234645
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach meid toch...
wel goed voor jezelf zorgen he?
Gaat redelijk, stage duurt nu nog 2 weken (heb er nu 20 gehad ) en het is nu echt mezelf er doorheen sleuren. Wil ook zo graag meer voor mijn zus kunnen doen dan ik nu kan doen. Maar oke, weer genoeg geklaagd voor vanavond.
And you know I might
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:13:32 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61235043
Rena, wel fijn dat je morgen mss nog weer even naar ze toe mag.
Ik kan me voorstellen dat het je allemaal niet in de koude kleren gaat zitten hoor!
pi_61238393
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:45 schreef rena het volgende:

Veel sterkte Rena

Wat BE zegt, het gaat je niet in de koude kleren zitten. Hoop dat je even kunt "genieten" als je ze morgen weer kunt zien en uiteraard dat de ventjes weer gauw de positieve kant op gaan.
pi_61239852
Rena, hoop dat je vandaag naar ze toe mag en dat het weer wat beter met ze gaat!
blijf aan jullie denken en voor de mannetjes duimen
pi_61242491
Mini-update: Heb ze weer gezien Tijn zag erg bleek, en Sam zag er redelijk goed uit. Ze zijn echt heel lief

Sam had vannacht erg goed geslapen en Tijn was erg onrustig, hij was boos denken ze, omdat hij waarschijnlijk honger had Hij krijgt wel voedingsstoffen, maar niet de soort waarvan hij gaat groeien, om zijn darmpjes te ontlasten. Denk dat hij al gewend is aan het gevoel in zijn maagje, en dat voelt hij nu niet of zo.. Arme kind, net 2 weken op de wereld, en nu al zo veel medisch gedoe aan je kleine lijfje

Ook zijn ze weer aangekomen Tijn is nu 740 gram (geboortegewicht 750, dus al weer bijna op gewicht) en Sam is 750 gram (geboortegewicht 810 gram). Bij Sam gaat de voeding tot nu toe goed!
And you know I might
pi_61252459
Arme Tijn...

Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter met ze!
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:50:38 #12
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_61260971
Ooh Rena,

Hoop zo dat het goed komt met die twee kleine mannetjes! Het zijn vast vechtertjes!
Kost behoorlijk wat tijd voor ze zover zijn en die complicaties maken het er ook niet makkelijker op.
Heel veel sterkte!!

Hier is gelukkig ook goed nieuws te meldden in dit topic:
Mijn broer en schoonzusje zijn gisteren de trotse ouders geworden van een tweede zoon.
Dani heeft een lief klein broertje gekregen! Hij weegt 6 pond en hij heet Wessel. Ik ben gisteren
natuurlijk gelijk op kraamvisite geweest en wilde jullie deze foto's niet onthouden:

Is het niet prachtig! Ik ben super trots!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_61261064
Ahhh, wat lief zeg! Gefeliciteerd!
pi_61265308
Annemiek, van harte gefeliciteerd! Wat een dotje Je andere neefje ook
And you know I might
pi_61283625
annemiek van harte, mooie foto's!

rena, ze blijven gewoon vechten he die 2 kleintjes. mooi hoor, in ieder geval weer wat aangekomen
nu hopen dat de darmpjes van Tijn ook snel weer in orde raken zodat hij ook een inhaalslag kan gaan maken
pi_61321733
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef rena het volgende:
Ik mag morgen wel weer bij ze kijken misschien Spannend toch weer elke keer, maar het is bizar hoeveel je als tante alleen al zo verliefd op ze bent, ze zijn echt prachtig Maar volgens mij geldt dat voor iedereen hier in dit topic, of niet?
Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben

Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweest Ik herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer

rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten

Annemiek, wat een mooi mannetje Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:20:16 #17
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61321840
Volgens mij zou ik nooit kinderen kunnen heben. Sinds mijn zus 2 zoontjes heeft van inmiddels 7 en 5 loop ik me alleen maar zorgen te maken over die gastjes.
Dus bij mijn eigen kinderen zal ik helemaal overspannen raken. Maarja eerst maar eens een vrouw
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61333359
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]

Ik was ook overdonderd over hoe gek je kunt zijn als tante op je neefje(s)
En ik verwonder me er nog regelmatig over. Soms vraag ik me wel eens af of ik net zo gek zou kunnen zijn op mijn eigen kind als ik op Jens ben
Ik was ook vanaf de eerste keer dat ik ze zag verliefd/triest/blij en hartstikke verbaasd, zulke kleine hoopjes mens die uit je zus zijn gekomen

Ik hoop ook echt heel, heel erg voor je dat het voor jou ook snel zo ver mag komen dat je je eigen kindje vast mag houden
quote:
Jens is gisteren voor een meeloopdag naar school geweest Ik herinner me nog zooo vreselijk goed hoe ze thuis kwamen met dat kleine hoopje mens En nu gaat hij naar school! Ik had hem even gebeld gisteren om te vragen hoe het geweest was, en hij was helemaal enthousiaast. Het was zo leuk, de juf was leuk, de kindjes waren leuk en hij mocht donderdag alweer
Naar school Wat goed dat hij het leuk vond
quote:
rena, veel sterkte met de twee kleine mannen. Hoop zo dat het snel goed komt met ze en dat je lekker thuis van ze kunt genieten
Dank je

Op dit moment stabiel, Tijn krijgt nu wel weer moedermelk Als vanaf nu alles goed gaat kunnen ze wel 20 gram per dag aankomen En mijn zus en zwager mogen ook al vaker met ze kangaroeen Dat ziet er zo onwijs lief uit, zo'n heeeeel klein koppie op mijn zus of zwager z'n borst
And you know I might
pi_61333687
Wat goed dat ze zo vechten om op de wereld te blijven, rena. Wel zwaar voor ze en voor jullie allemaal.
Maar ga door, kleintjes, ga door!!

Annemiek, wat een dotje.... *rammel*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61390017
ik hoorde vandaag dat ik geen"echte" tante meer zou worden...het kindje is overleden...m'n schoonzus was la 29 weken onderweg en wordt morgen ( als haar bloeddruk en andere waardes het toelaten) ingeleid om te bevallen van stijn.
bizar hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 07:22:06 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61392619
sterkte kleinetrom, voor jou en je familie
pi_61401819
dank jullie.

het zou hier een vrolijk topic moeten zijn, heeft er iemand nog een paar leuke foto's???
pi_61403995
jeetje kleinetrom, daar ben ik wel even stil van. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
pi_61404032
Oom of tante zijn, is niet altijd alleen maar vrolijk. En ook als oom of tante kun je veel verdriet hebben om je neefje of nichtje.

Veel sterkte kleintrom voo rjou en de rest van de familie, wat een vreselijk iets!
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:53:27 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61404558
Jeetje kleinetrom... wat ontzettend verdrietig zeg...
pi_61409679
heb een smsje gekregen waarin stond dat ze nog niet reageerde op de capsules om de bevalling op te wekken.
nu al uren niks meer gehoord, dus wie weet, is ze ineens wel begonnen en word ik ( hoe je het ook went of keert) vanavond nog tante.
en trots ben ik nog steeds!
ik vind het alleen zo oneerlijk en had het ze graag gegund, maar ja...
pi_61409837
kleinetrom, wat afschuwelijk Heel erg veel sterkte voor jou en je familie!
And you know I might
pi_61416476
dank je..
het lijkt nu op gang te komen trouwens, de telefoon gaat uit tot morgen schreef mn broer.
pi_61435507
Misschien niet helemaal gepast nu, sorry , maar Tijn en Sam groeien Tijn is nu 780 gram (30 gram boven geboortegewicht) en Sam is nu 818 gram (8 gram boven geboortegewicht). Wilde het toch eventjes melden omdat het me blij maakt en het eindelijk wat beter nieuws is
And you know I might
pi_61436084
rena, tuurlijk is ook daarvoor hier ruimte en ook in gewone grote letters!
Verdriet en blijdschap liggen soms dicht bij elkaar, daar is dit een duidelijk voorbeeld van.

Fijn dat het zo goed gaat met jullie knulletjes. Hoop dat het zo doorgaat en ze snel genoeg gegroeid en sterk genoeg zijn om naar huis te mogen!
pi_61440769
dat is toch geweldig juist dat die mannetjes zo groeien??
grote letters graag!

( ps stijn is vanmorgen om 9.15 uur geboren, alles is verder in gang gezet.
er zijn foto's gemaakt, voetafdrukjes enz enz)
bedankt voor jullie medeleven!
  zondag 7 september 2008 @ 09:48:41 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61443037
Rena, wat een goed nieuws zeg!

En voor kleinetrom nog een dikke
Wat ontzettend verdrietig...
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 12:59:07 #34
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61445794
kleinetrom, nogmaals veel sterkte.
meer weet ik eigenlijk niet te zeggen, ik heb er geen woorden voor.
t is zo oneerlijk.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2008 @ 13:00:02 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61445810
rena, wat fijn dat er nu goed nieuws is
en nu hopen dat ze de stijgende lijn vasthouden !
hup mini-jongetjes
pi_61447038
kleinetrom nogmaals sterkte

de mannetjes bij rena gegroeid dat is mooi!
pi_61510339
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?

Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!! ) gram
And you know I might
pi_61568730
gisteren was de crematie, we kwamen binnen en mochten ( als familie zijnde) door de andere ingang naar binnen en de knuffels neerleggen. ik had ook een bos witte rozen gekocht, het zag het er prachtig uit allemaal.
alleen dat rottige kleine kistje had er niet bijgemoeten, gosh wat confronterend zeg!!!
onze kinderen hadden besloten niet mee te gaan, maar hadden wel ieder een paar knuffels uitgezocht om mee te geven aan stijn.
( de knuffels gaan overigens naar een tehuis voor ernstig zieke kinderen ergens ver weg, die zijn gedoneerd)
mn broer was geweldig, hij hield een speech en zei als eerste: hoi! kut he???
er werd wat gegrinnikt, het ijs was gebroken en beter had hij het niet samen kunnen vatten.
er werden wat liedjes gedraaid en toen was het tijd om echt afscheid te nemen.
hij en zn vriendin kwamen als laatsten de koffieruimte in en we kregen koffie met cake en luxe koekjes, waar ik alleen maar misselijk van werd, heb dan ook pas eind van de middag voor het eerst weer gegeten...
kortom, het was ontzettend indrukwekkend, ze zijn wel heel relaxed en durven ook gewoon te lachen.
gisterenmiddag heb ik van pandora het jongetjes bedeltje gekocht, die is voor stijn...
pi_61571879
kleine trom wat een emotionele dag moet dat voor jou en je familie zijn geweest gister!
bij het lezen van je verhaal krijfg ik gewoon tranen in mn ogen
mooi dat bedeltje ook!
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:10:05 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61572147
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
pi_61572463
Kleine Trom, wat ontzettend verdrietig. Sterkte...
pi_61572790
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tjee kleine trom, ik krijg tranen in m'n ogen bij je verhaal...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61577682
dank jullie wel voor de luisterende oren!
het was idd heel emotioneel, grappig vind ik wel hoe verschillend mensen er mee omgaan.
ik moest bijvoorbeeld er niet aan denken om te gaan werken, manlief had geen zin thuis op de bank te blijven zitten...
pi_61579593
Jeetje, wat emotioneel. Ook ik krijg tranen in mijn ogen van het verhaal. Heel veel sterkte in de komende periode.
pi_61579656
kleinetrom, wat verschrikkelijk is en blijft zoiets toch. Het is niet te bevatten.. nogmaals heel veel sterkte
And you know I might
pi_61579788
ach kleinetrom, wat blijft het verdrietig toch dat jullie Stijn helemaal niet hebben mogen leren kennen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61591223
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.
mooi he?
ik ben echt supertrots op mn broer en schoonzus, ze doen het echt geweldig!
en hopelijk over een tijdje heb ik weer wat beter nieuws, ze willen het dolgraag nog een keer proberen
pi_61591350
iemand een link naar de vorige topics overigens?
pi_61591367
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 23:31 schreef kleinetrom het volgende:
dat was precies wat een van hun vrienden op het lint hadden laten zetten: lieve stijn, we hadden je zo graag leren kennen.

Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie kleinetrom Wat oneerlijk blijft zoiets toch
pi_61591382
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef rena het volgende:
kleinetrom, hoe gaat het nu bij jullie?

Hier weer een klein sprongetje van de mannetjes: Sam is nu 818 gram (hield eerder waarschijnlijk vocht vast) en Tijn 810 (!! ) gram

Wat fijn Rena!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')