tuurlijk wel! en gefeliquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:46 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik word ook een hele trotse tante![]()
Mijn zus en haar man kwamen vandaag langs, met een echofoto van gisteren in een fotolijstje als cadeautje. Ze is nu 10 weken zwanger![]()
Eigenlijk ben ik nu al heel trots, maar er is nog niet veel om trots op te zijn![]()
De Kijkbijbelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef Annemiek78 het volgende:
Mijn neefje word volgende week zondag gedoopt (05-08) Nu is het gebruikelijk binnen de katholieke maatschappij om dan een cadeautje te geven. Ik ben zelf niet katholiek (Is meer van mijn schoonzusje d'r kant) een weet dus ook niet zo goed hoe-of-wat..
Iemand tips en wat geef je voor cadeau? Ik wil eigenlijk wel iets blijvends/symbolisch geven. Maar heb nu dus effe geen inspiratie.. Is geen verjaardag ofzo, maar heeft een kerkelijk tintje natuurlijk.
Wat zijn de gebruiken????
Jazeker! Zodra het er is laat ik het even weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:47 schreef Annemiek78 het volgende:
Ooohh, spannend kuukske!!!
Gisterenavond om 9 uur is ze bevallen van een zoontje! Timquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef draculettetje het volgende:
en kuukske? hoop ook dat het met schoonzusje goed gaat en met de nieuwe baby natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |